کوییک فروشی سایپا به روشی عجیب؛ چرا سراتو یا شاهین جایگزین ساندرو نمی‌شود؟

لست سکند

شرکت سایپا برای فروش کوییک طرحهای جدیدی ارائه کرده است،‌ مثلا حواله داران ساندرو به جای این خودرو، می توانند سه دستگاه کوییک تحویل بگیرند.

به گزارش کاماپرس، شرکت خودرو سازی سایپا اعلام کرده به دلیل تحریم های بین المللی نمی تواند خودروهای ساندور خریداری شده را به مشتریان تحویل بدهد و برای جلب رضایت مشتریان رنو ساندرو و استپ اوی اتوماتیک طرح های جدید تبدیل ارائه داده است.

سایپا ۴ طرح پیشنهادی برای خریداران ساندرو و استپ اوی در نظر گرفته است که در هر چهار طرح نام خودرو کوییک دیده می شود. در طرح شماره یک سه خودرو شامل یک دستگاه سایپا ۱۳۱ به آخرین قیمت اعلامی کارخانه، یک دستگاه کوییک اتوماتیک و همچنین یک دستگاه کوییک آر به قیمت تیر ۹۷ دریافت می کنند.

در طرح شماره دو یک دستگاه کوییک آر به صورت رایگان (بدون نیاز به پرداخت وجه) و یک دستگاه کوییک اتوماتیک با قیمت تیرماه ۹۷ پیشنهاد شد است.

‎در طرح شماره سه نیز، دو دستگاه کوییکR به قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به قیمت تیرماه ۹۷ پیشنهاد شده است. ‎در طرح شماره ۴ هم ۳ دستگاه کوییک آر با قیمت تیرماه ۹۷ دریافت می کنند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

چرا به جای کوییک، شاهین یا سراتو پیشنهاد نمی شود؟

اما جایگزین شدن خودروی کوییک به جای ساندرو و استپ اوی در حالی مطرح می شود که هنوز خیلی از حواله داران این خودرو از قیمت کارخانه آن شوکه هستند. در چند روز گذشته و بعد از کاهش قیمت کارخانه و بازار خودرو کوییک خیلی از حواله داران تصمیم گرفتند پولشان را از خودرو ساز پس بگیرند.

سوالی که اینجا مطرح می شود این است که چرا سایپا این خودرو پر حاشیه را در همه طرحهای پیشنهادی اش مطرح کرده است و در هر چهار گزینه روی میز این خودرو پر حاشیه هم وجود دارد؟

این اقدام سایپا و گذاشتن کوییک در هر چهار طرح پیشنهادی این شائبه را پر رنگ می کند که این خودروسازی می خواهد به هر بهانه ای که شده این خودرو را بفروشد، چون به گفته کارشناسان خودروهایی مثل سراتو و شاهین که اختلاف قیمتی زیادی هم با ساندرو و استپ اوی ندارند، می توانند جایگزین های مناسبی برای خریداران باشند که چند وقتی است منتظر هستند خودروهایشان را تحویل بگیرند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کوییک فروشی سایپا به روشی عجیب؛ چرا سراتو یا شاهین جایگزین ساندرو نمی‌شود؟

  1. جهان گفته:

    سایپا خودر های قرعه کشی تحویل آبان را با دریافت 25درصد افزایش قیمت هنوز 99/11/11 تحویل نداده گول قرعه کشی را نخورید اگه سکه خریده بودیم الان کلی سود داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز