پژو ۲۰۶ تیپ۲ بدون تغییر قیمت راهش را ادامه می دهد؟

پژو206-کاماپرس
لست سکند

پژو ۲۰۶ تیپ۲ بیشتر از دو دهه است که در جاده‌های ایران به حیات خود ادامه می‌دهد. ظاهر اسپرت، مصرف سوخت پایین و قطعات یدکی فراوان سبب شده‌است که این خودرو یکی از محبوب‌ترین خودروهای تولید داخل باشد. در بین انواع تیپ‌های پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ تیپ۲ قدیمی‌ترین و باثبات‌ترین تیپ این خودرو است.

ثبات قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ در روزها و هفته‌های اخیر به امری عادی تبدیل شده‌است. این ثبات قیمت در اغلب تیپ‌های دیگر این خودرو نیز وجود دارد.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده و نو می‌پردازد؛

در اغلب سایت‌های فروش خودرو امروز پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل امسال ۲۹۸ میلیون تومان است.

هم‌چنین پژو ۲۰۶ تیپ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز در بازار خودرو ۳۵۵ میلیون تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

خریداران خودروی صفر نیاز هست که بدانند پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر علاوه‌بر مدل ۱۴۰۱ در مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار موجود است. با توجه به همین موضوع خریداران می‌توانند خودروی صفر را با قیمت پایین‌تر به‌دست آورند.

امروز ۲۲ شهریورماه  ۱۴۰۱ پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار  ۲۸۶ میلیون تومان در حال خرید و فروش است.

هم‌چنین ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۳۹۹ صفر با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، ۲۷۶ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو 206-کاماپرس

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

گرانی‌های سال‌های اخیر و پایین بودن کیفیت برخی از خودروهای صفر سبب شده‌است که بسیاری از خریداران به سمت خرید خودروهای کارکرده بروند.

به گزارش کاماپرس، خریداران زیادی هر روز در حال گشت و گذار در فضای اینترنت برای یافتن خودروی مورد علاقه‌شان هستند. هم‌چنین هر روز آگهی‌های مربوط به خرید و فروش  پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده در فضای اینترنت در حال بیشتر شدن است.

در یکی از آگهی‌ها پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۹ با ۲۰ هزار کیلومتر ۲۷۲ میلیون تومان آماده فروش است. خودرو در حد صفر است و خط و خش ندارد. هم‌چنین ۱۱ ماه بیمه و یک‌سال معاینه فنی دارد.

دیگر پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۰ با ۹۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲۲۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. ازجمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به ۱۱ ماه بیمه، دزدگیر استیل میت، چهار حلقه لاستیک نو، کفی یک تکه، شیشه دودی و قفل کاپوت اشاره کرد.

در میان خیل دیگر از آگهی‌های فروش، یک دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۸ با ۳۵۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۲۷ میلیون تومان قیمت دارد. خودرو تمام رنگ است و لاستیک‌هایش ۸۰ درصد هستند. شش ماه بیمه دارد و از لحاظ موتوری سالم است. فروشنده عنوان کرده‌است که به خریدار واقعی در هنگام معامله تخفیف قابل توجهی می‌دهد.

با جستجویی در سایت‌های فروش، پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده را با قیمت‌های متنوعی می‌توان یافت. قیمت‌هایی که گاها به زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز می‌رسند.

در یکی از سایت‌ها پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۲ با ۳۰۰ هزار کیلومتر کارکرد ۹۳ میلیون تومان قیمت خورده است. باطری، رادیات، رادیات بخاری و تسمه تایم تازه تعویض شده‌اند. خودرو تا آخر سال بیمه دارد.

نویسنده: مسعود جهاندیده

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز