پولدارترین بازیگران زن حال حاضر جهان چه کسانی هستند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در میان 10 نفر اول از پولدارترین زنان بازیگر جهان تنها نام‌های آشنا برای مخاطبان ایرانی جنیفر آنیستون و کاترین دنو هستند و سایر بازیگران مشهور هالیودی در ایران، جایی در میان 10 نفر بالایی این فهرست ندارند.

به گزارش کاماپرس ، بر اساس فهرست منتشر شده توسط سایتولسی گلوریا از پولدارترین بازیگران زن جهان . مری کیت و اشلی آلسن با 300 میلیون دلار دارایی، بیشترین ثروت را از حرفه خود اندوخته اند. بازیگرانی در این فهرست به چشم می خورند که برای مخاطبان ایرانی آشنا نیستند اما در آمریکا از شهرت فراوانی برخورداند. در ادامه 10 نفر برتر پولدارترین زنان ثروتمند جهان را مرور می‌کنیم.

راز آسمان پایتخت
  1. مری کیت و اشلی آلسن: طراحان دوقلو مد کنونی و بازیگران خردسال پیشین آمریکایی هستند که از 6 سالگی حرفه بازیگری را شروع کردند. دارایی آنها در حال حاضر 300 میلیون دلار تخمین زده شده و باعث شده پولدارترین بازیگران جهان شوند.
  2. میا واشیکوفسکا: بازیگر استرالیایی که بازی خود را در سریال تلوزیونی “پرستاران” آغاز کرد و در سال 2010 با فیلم “آلیس در سرزمین عجایب” شهرت جهانی کسب کرد. دارایی وی تقریبا 275 میلیون دلار است.
  3. پجت بروستر: بازیگر، صداپیشه و خواننده آمریکایی است و اولین بار در فصل 4 سریال فرندز دیده شد.  دارایی او 245 میلیون دلار است.
  4. ساشا الکساندر: الکساندر یکی از بهترین بازیگران زن جهان است که در فیلم هایی مثل ” بله مرد” در کنار جیم کری ایفای نقش کرده است. دارایی او 215 میلیون دلار ارزش دارد.
  5. ویکتوریا پرینسیپال: بازیگر و نویسنده است که بیشتر بخاطر بازی در نقش پاملا بارنس در برنامه تلویزیونی دالاس شناخته شده است. او صاحب دارایی 200 میلیون دلاری است.
  6. جنیفر آنیستون: بازیگر، تهیه کننده و تاجر آمریکایی است که بخاطر نقش ریچل در سریال فرندز به شهرت رسید. او سابقا همسر برد پیت بود. امسال میزان دارایی او به 200 میلیون دلار رسیده است.
  7. جولیا لوییس دریفاس: بازیگر، کمدین و تهیه کننده بسیار مشهور آمریکایی که جایزه های زیادی در “جایزه امی” و یا “جایزه انجمن بازیگران فیلم” در طول تاریخ تلویزیونی آمریکا به او تعلق گرفته است. دارایی او تقریبا 200 میلیون دلار تخمین زده شده است.
  8. تریسی آلمن: بازیگر، خواننده، رقاص و تهیه کننده انگلیسی است که اولین حضور او در برنامه کمدی انگلیسی “لگدی به دهه 80” بود. او دارایی به ارزش 199.56 میلیون دلار دارد.
  9. کاترین دنو: بازیگر، خواننده، مدل و تهیه کننده فرانسوی است که دارایی او حدودا 185 میلیون دلار تخمین زده شده است.
  10. کریستین ریتر: بازیگر، مدل و نویسنده آمریکایی است که بخاطر نقشش در مجموعه سینمایی مارول در فیلم “جسیکا جونز” دیده شد. او همچنین در فیلم هایی مثل “جاذبه” و “ورونیکا مارس” ایفای نقش کرده و دارایی او 185 میلیون دلار است.

شایان ذکر است؛ مایلی سایرس و آنجلینا جولی با 160 میلیون دلار ثروت رده های 12 و 13 ام این فهرست را از آن خود کرده اند.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پولدارترین بازیگران زن حال حاضر جهان چه کسانی هستند؟

  1. اسداله گفته:

    این که چیزی نیست ما در ایران کسانی را داریم که نه هنرپیشه هستند و هیچ هنری هم ندارند ولی تنها چیزی که دارند این است که بقول معروف اقا زاده یا همان خانم زاده هستند و مبالغ میلیارد دلاری در حساب دارند ان هم از رانت و اختلاس و سرکیسه کردن و خون مردم را در شیشه کردن که خوب این خودش یک نه هنر بلکه هنرپیشه گی است .

  2. محمدرضا گفته:

    خانمی رامی شناسم که به خاطر فقر در دوشیفت کارمی کند صبح دریک شرکت نظافت می کند بعدازظهر تا ساعت ۱۰ شب از دو نفر سالمندپرستاری می کند یک بچه معلول دارد شوهرش هم بخاطر بدهی در زندان است خدا لعنت کند اختلاسگران را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز