پوست خربزۀ یک شاخ اینستاگرامی زیر پای آقای وزیر

حمید سپیدنام که به عنوان یک شاخ اینستاگرامی شناخته می‌شود، یک جنجال جدید درست کرده تا هم نام خودش را سر زبان‌ها بیاندازد و هم دردسری ناخواسته برای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درست کند.
برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.
به گزارش کاماپرس، بیمه تعاون که زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اقدامی که در جامعه ایران متعارف نیست، معده حمید سپیدنام را بیمه کرده است. سپیدنام که به دلیل حواشی مکرر طی سال‌های اخیر به شدت مورد انتقاد فعالان و گروه‌های اجتماعی بوده، همواره از هر فرصتی برای دیده شدن استفاده می‌کند. پس از افشای نحوه گفتگوی او با یک زن کاریکاتوریست، بسیاری از کاربران او را بلاک کردند و حتی اعلام کردند دیگر به رستوران‌هایی که سپیدنام معرفی می‌کنند، نمی‌روند. علاوه بر این ویدئویی از سپیدنام منتشر شد که او در کارگاه‌های آموزشی‌اش، دانشجویان را تشویق می‌کرد بدون اینکه ردی از خود برجای بگذارند، به مخالفان خود فحاشی کنند.
حال بیمه تعاون در اقدامی عجیب، معدۀ چنین شخصی را تحت پوشش بیمه قرار داده است. نماینده این شرکت بیمه، چند شب پیش با حضور در یکی از دورهمی‌های حمید سپیدنام، از این همکاری عجیب پرده‌برداری کرد.
همین همکاری بهانه کافی را به رسانه‌های تخصصی حوزه اقتصاد و تبلیغات و بازاریابی داده تا به انتقاد از بیمه تعاون و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بپردازند. به عنوان مثال اقتصاد آنلاین، ساعاتی پیش نوشت: در وضعیت امروز کشور که وضعیت معیشتی روز به روز برای مردم دشوارتر می شود، چرا باید زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که یکی از وظایف اصلی آن توجه به محرومانی است که بعضا گرسنه سر بر بالین می گذارند، دست به چنین کج سلیقگی می زند و برندینگ خود را دقیقا در نقطه مقابل این افراد یعنی کسب و کاری که به غذاهای لوکس اختصاص دارد، تعریف می کند؟ آیا مجموعه آقای وزیر از وظیفه خود در قبال فقرا و شکم های گرسنه فارغ شده که اکنون با بیمه کردن معده آقای تستر چنین شوی عجیبی را در یکی از زیرمجموعه های خود به راه انداخته است؟ آیا وزیر از این اتفاقات خبر دارد یا همچنان مشغول انتصابات حاشیه دار در سایر حوزه های وزارتخانه است؟ این اتفاقات یادآور مباحثی است که مخالفین عبدالملکی در روزهای معرفی وی برای تصدی این وزارتخانه مطرح می کردند که چنین وزارتخانه ای فرد قوی تری را می طلبد تا بتواند بر امور آن مسلط باشد! آقای وزیر در این اتفاقات کجاست؟
علاوه بر این بسیاری از متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات نیز این اقدام بیمه تعاون را به چالش کشیده‌‌اند. آنها عقیده دارند این همکاری به اعتبار برند بیمه تعاون آسیب زیادی می‌زند.
باید دید آیا روابط‌عمومی بیمه تعاون، فردا صبح و در آغاز هفته کاری نسبت به این حجم از انتقاد چه واکنشی نشان می‌دهد.
انتهای پیام
مرتبط با : بیمه تعاون
راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز