پنج تور هیجان انگیز برای سفر نوروز 1402 که باید امتحان کنید

تعطیلات نوروزی سال 1402 و شنیدن نام تورهای هیجان انگیز در کنار تمامی مفاهیم ناب، فرصتی مناسب و بی‌نظیر را برای گردشگران تداعی می‌کند تا در کنار خانواده یا انفرادی لحظات خوبی را بسازند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

با شنیدن نام تورهای نوروزی همه ما ناخودآگاه به یاد عید و نوروز می افتیم؛ مفهومی که با  تلفیق چندین و چند مفهوم طلایی در روح بخشیدن به نوروز باعث شده است تا ثانیه به ثانیه این ایام به عنوان بهترین لحظات سال برای یکایک ما شناخته شود.

کاماپرس در این مطلب با معرفی پنج‌تور هیجان‌انگیز در آژانس هواپیمایی سپند پرواز شرق کمک می‌کند تا لحظات به یادماندنی را با کمترین بودجه ممکن و بیشترین کیفیت در سفر داشته باشید و خاطراتی به یادماندنی را در تور نوروز 1402 همراه با عزیزان خود ثبت کنید. دو مقصد آفریقای جنوبی و اسپانیا از مقاصد اصلی برای تور نوروز هستند که در کنار تور دبی، کیش و شیراز تکمیل کننده خاطرات خوب یک سفر خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آژانس هواپیمایی سپند پرواز شرق از سال 1380 با تمرکز بروی بالاترین کیفیت ممکن، فعالیت خود را آغاز کرده است. این آژانس برای مدت زمان قابل توجهی از طریق پیشرفته‌ترین برنامه‌های سفری، تجارب بالایی را کسب و در طول این سال ها مشتریان خود را برای ادامه راه در جست و جوی مناظر زیبای جهان و زندگی هیجان انگیز همراهی می کند و در تمام این مسیر بزرگترین هدف آن رضایت کامل مسافرین است.

تور اسپانیا نوروز 1402

اسپانیا جزء بهترین مقاصد اروپایی در عید نوروز است. به هر کجای اسپانیا که بروید، از کوه‌ها خیلی دور نیستید. با پیرنه‌ها در شمال شرقی کشور، کوه‌های سیرا نوادا در جنوب، و کوه‌های کانتابریا در شمال غربی، مناظر دیدنی زیادی برای دیدن وجود دارد. پس اگر از عاشقان کوه‌نوردی هستید، اسپانیا بهترین مقصد برای نوروز 1402 شما خواهد بود.

تور آفریقا نوروز 1402

با سفر به کشور آفریقای جنوبی همه‌ زیبایی‌ها را در مشت خود دارید. آفریقای جنوبی یکی از معدود مکان‌های روی زمین است که در آن می‌توانید 5 حیوان بزرگ (فیل، گاومیش، کرگدن، شیر و پلنگ) را در یک روز شناسایی کنید، مسلماً یکی از بهترین دلایل برای سفر به آفریقای جنوبی همین است. این کشور به دلیل مناطق حفاظت‌شده و پارک‌های ملی فوق‌العاده‌اش، یکی از بهترین مقاصد بزرگ سافاری در جهان است. سپند پرواز شرق این تور را به صورت گروهی برگزار می کند.

تور دبی نوروز 1402

برج خلیفه مطمئناً  یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در دبی است، هر روز هزاران بازدیدکننده به این برج می‌آیند و یکی از سریع‌ترین آسانسورهای جهان را به سکوهای تماشای واقع در طبقات 124 و 125 می‌برند. از آنجا می توانید از یک چشم انداز فوق العاده در کل شهر لذت ببرید! سایر مراکز گردشگری این شهر توریستی نیز به قابلیت اعجاب انگیز آن اضافه کرده و نام توریستی‌ترین شهر دنیا را تصاحب می‌کند.

تور کیش نوروز 1402

جزیره کیش، منطقه آزاد تجاری که اغلب مروارید خلیج فارس نامیده می‌شود، این جزیره دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است که مورد توجه گردشگران از سراسر جهان قرار می‌گیرد. بازدیدکنندگان هنگام تماشای این گونه‌ها که به راحتی قابل مشاهده هستند، زمان را از دست می‌دهند. برای دیدن جزیره کیش به عنوان سفر عیدانه بهترین انتخاب را از آژانس مسافرتی سپند شرق خواهید داشت.

تور شیراز نوروز 1402

شیراز شهری است غرق در تاریخ و شعر و باید آن را در رأس برنامه سفر هر گردشگری قرار داد. بازار فوق‌العاده وکیل، بازار اصلی شیراز و خانه صدها مغازه و غرفه و… از جمله مکان های زیبای این شهر برای گردشگرانی است که تورهای داخلی را انتخاب و می‌خواهند در ایام نوروز 1402 به این منطقه سفر کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سپند پرواز شرق
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز