نوروز 1402 به کجا سفر کنیم؟

تعطیلات نوروز با تعطیلات تابستان متفاوت است؛ دو هفته تعطیلی در هوای بهاری بهترین زمان برای سفر محسوب می‌شود. اگر این تورهای نوروز به جای جاده‌های شلوغ ایران، با سفر به خارج از مرزها برنامه‌ریزی شود، که چه بهتر!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از افراد علاقه دارند که تعطیلات نوروز خود را در سفر بگذرانند و بعد از سالی پرکار، مدتی استراحت کرده و خستگی‌های سال را از تن به در کنند. اما رزرو تورهای خارجی در نوروز به همین راحتی هم نیست؛ بلکه باید از اوایل زمستان به فکر بهترین تورهای نوروز بود. از این رو در ادامه این مطلب به بهترین کشورها برای سفر نوروزی پرداخته می‎شود و در نهایت تورهای نوروز 1402 معرفی خواهند شد؛

ترکیه؛ همیشگیِ محبوب

در دسترس‌ترین مقصد تورهای خارجی و نوروزی ایرانیان، ترکیه است. باوجود اینکه ترکیه همواره پرطرفدار است، اما بهترین فصل سفر به این کشور، همین فصل بهار است. شهرهای متنوع ترکیه، هرکدام زیبایی‌های خاص خود را برای سفر دارند. استانبول و آنکارا از مشهورترین شهرهای توریستی هستند اما تور آنتالیا، تور آنالیا، تور ماماریس، تور بدروم و حتی تور ازمیر نیز می‌توانند یک انتخاب مناسب باشند. مانیاپرواز تور 14 شهر کشور توریستی ترکیه را ارائه می‌دهد.

گرجستان؛ کشور کلیساها

هرچند کفه اروپایی گرجستان سنگینی می‌کند، اما این کشور در نقطه تلاقی قاره‌های آسیا و اروپا واقع شده است و یکی از مهم‌ترین کشورهای برای مسیحیان جهان به شمار می‌رود. ایرانیان برای سفر به این کشور نیاز به ویزا ندارند و در تمام سال می‌توانند از کلیساهای کهن آن دیدن کنند. جاذبه‌های گردشگری مشهوری همچون مسجد دو محراب، صومعه جیواری، کلیسای سمبا، قلعه ناریکالا و چشمه‌های آب گرم تفلیس تنها بخشی از جاذبه های گردشگری بی نظیر این کشور به شمار می‌روند. مانیاپرواز تور تفلیس یا حتی تور تفلیس و باتومی را برای گشت و گذار در گرجستان به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌کند.

آریاک سفر

ارمنستان؛ ایروان را دریابید

یکی از کوچک‌ترین کشورهای همسایه ایران، کشور ارمنستان است که به دلیل نزدیک بودن واحد پولی آن به ریال، همیشه مورد توجه کسانی بوده است که به دنبال تورهای خارجی ارزان هستند. تور ایروان نوروز 1402 مانیا پرواز حتی به ارامنه‌ای که پس از سال‌ها زندگی در ایران، دوست دارند سری به وطن نیز بزنند، خدمت می‌کند. ایروان همیشه و در مناسبت‌های مختلف میزبان هموطنان ارامنه ایرانی است که برای مراسم کریسمس، نوروز و یا عید پاک خود را به زادگاهشان می‌رسانند.

امارات؛ کشوری برای خرید عید

دبی، پایتخت خرید جهان به شمار می‌رود. هرساله در شهر دبی جشنواره‌های خرید زیادی برگزار می‌شود. برج‌ها و مراکز خرید لوکس و جذاب هم که جای خود را دارند! بسیاری از فروشگاه‌های دبی به صورت ۲۴ ساعته مشغول ارائه خدمت به مشتریان هستند. علاوه بر این، پس از فصل پاییز، فصل بهار بهترین زمان سفر به کشور امارات است که گردشگران می‌توانند در آن از تفریحات ساحلی و آبی هم بهره ببرند. تورهای نوروز ۱۴۰۲ امارات توسط مجموعه مانیاپرواز با تخفیفات استثنایی و شرایط مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

آذربایجان؛ مستقل پس از امپراطوری‌ها

کشور آذربایجان، در طول تاریخ امپراطوری‌های مانند ایران، عثمانی و شوروی را تجربه کرده و مدت زیادی نیست که به یک کشور مستقل تبدیل شده است از این رو، جاذبه‌های فراوانی برای دیدن دارد. یکی از زیباترین شهرهای این کشور، باکو نام دارد که از شهرهای منطقه قفقاز به شمار می‌رود. کوه‌های مرتفع، شهر شکی و خان سارای نیز از دیگر دیدنی‌های آذربایجان هستند که سالانه مسافران زیادی را از ایران و دیگر نقاط جهان به سمت خود می‌کشانند. تورهای گردشگری آژانس هواپیمایی مانیاپرواز، سفر به گرجستان را بسیار راحت کرده‌اند.

پس از اینکه کشور مورد نظر را برای سفر نوروزی انتخاب کردیم، انچه مهم است این است که با کدام تور سفر می‌کنیم؟

مانیا پرواز؛ نوروز رویایی

در ایام نوروز، آژانس‌های مسافرتی بسیاری خدمات تورهای مسافرتی را ارائه می‌دهند و در این میان ممکن است برخی سودجویان باعث سردرگمی گردشگران شوند. اما جای نگرانی نیست، چون مانیا پرواز انواع سفرها به نقاط مختلف جهان را با بهترین خدمات ارائه می‌کند. علاوه بر مقاصد گفته شده، مانیا پرواز تورهایی را برای سفر به هندوستان، مالزی و تایلند نیز ارائه می‌کند.

این آژانس باسابقه، بهترین هتل‌ها را در هر کشور در نظر می‌گیرد که با مناسب‌ترین قیمت می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد. همچنین مجموعه مانیا پرواز تمامی مسافران را بیمه کرده و از ابتدا تا انتهای سفر راهنمایی های لازم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

گفتنی است که خدمات مانیاپرواز به صورت غیر حضوری نیز قابل دریافت هستند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه، انواع تورهای گردشگری را با جزئیات و هزینه‌های گوناگون مشاهده کنند. رزرو تورهای گردشگری نیز با خدمات غیرحضوری قابل انجام است.

انتهای پیام

مرتبط با : مانیا پرواز
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز