پنجمین نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی 1401

نمایشگاه صنایع دستی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از روز 7 آذر ماه 1401 به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه­ بین­‌المللی بیرجند آغاز به کار کرد.‌

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت آشنایی با فرهنگ و محصولات صنایع ­دستی استان‌های مختلف کشور است. در این رویداد صنعت‌گران صنایع دستی از 27 استان کشور جهت معرفی و عرضه محصولات خود حضور دارند. همچنین در این نمایشگاه گروه‌­های کالایی متنوعی در زمینه منسوجات سنتی، سنگی، چوبی و حصیری، آبگینه، صنایع دریایی، فلزی، رودوزی­‌های سنتی، محصولات دستی، چرمی و سفال و سرامیک عرضه می‌­شود.

در پنجمین دوره این رویداد 200 غرفه برپا می‌­شود که از این تعداد 190 غرفه به فروش و عرضه محصولات صنایع ­دستی و 10 غرفه به حوزه گردشگری اختصاص دارد. همچنین فعالان صنایع­ دستی استان نیز در 75 غرفه تولیدات خود را عرضه می‌­کنند.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه برنامه‌­های جانبی از جمله تور بیرجندگردی، کارگاه آموزش تخصصی در زمینه صنایع دستی، بازاریابی، ارزش­یابی برنامه‌­ریزی شده است. همچنین به منظور معرفی آداب و رسوم عشایر منطقه، برپایی 6 سیاه چادر عشایری در این رویداد پیش­‌بینی شده بود که از این تعداد 3 سیاه چادر از شهرستان­‌های سربیشه، سرایان و بشرویه خراسان جنوبی و 3 سیاه چادر از استان­های گلستان، چهارمحال بختیاری و خراسان شمالی است.

علاقه‌­مندان می‌­توانند تا 11 آذر ماه 1401 از ساعت 16 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی بیرجند از این رویداد بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

چهارمین دوره این نمایشگاه طی آذر ماه سال 1398 با حضور 250 غرفه در بیرجند برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز