پسکرایه؛ خدمت متفاوت و مورد توجه پستی در سراسر دنیا

پستکس-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

خدمت پسکرایه، پرداخت کرایه مرسوله پستی در محل، برای تمامی سرویس‌های حمل و نقل بین المللی و داخلی برقرار است. این خدمت به دلیل نوع متفاوت پرداخت هزینه حمل و نقل باعث جلب نظر فرستندگان و گیرندگان زیادی شده است.

به گزارش کاماپرس، پرداخت کرایه پستی همیشه دغدغه ارسال کنندگان و دریافت کنندگان بسته‌ها است و در بعضی مواقع مشکل ساز نیز می‌شود. بعضی از افراد مایل هستند تا بعد از رسیدن بسته پستی و مشاهده سلامت و صحت محتوایات داخل آن هزینه ارسال را پرداخت کنند. به همین دلیل روش پس کرایه را انتخاب کرده تا آسوده خاطر و مطمئن شوند. در واقع هدف از ارائه این سرویس رفاه هر چه بیشتر مشتریان پست بیان شده است.

یکی از مهم‌ترین شاخص‌های برجسته این سرویس، افزایش سرعت تحویل بسته پستی است. در این روش، قبل از بارگیری کالا، هزینه‌ها به طور کامل تعیین شده اما هیچگونه پرداختی قبل از تحویل بار در مقصد اتفاق نخواهد افتاد.

هزینه پسکرایه در پست بین المللی چقدر است؟

محاسبه هزینه پسکرایه در پست بین المللی کار چندان پیچیده‌ای نیست و برای ارائه خدمات پس کرایه از مشتریان هزینه اضافی دریافت نمی‌شود. تنها مسئله‌ای که سبب می‌شود هزینه پس کرایه برای نقل و انتقال بین المللی متفاوت باشد همان هزینه‌های مربوط به حمل و نقل هوایی، دریایی و … است. این هزینه براساس وزن جرمی و حجمی کالای پستی، ارزش آن، فاصله کشور مبدا و مقصد و دیگر موارد مرتبط متفاوت خواهد بود.

خدمت پسکرایه در پستکس چگونه ارائه می‌شود؟

هر شرکتی بسته به شرایط تعیین شده، خدمت پس کرایه را به شکل ویژه ارائه می‌دهد. در صورتی که صاحب کسب و کار هستید و با توجه به درخواست مشتریان خود، به پرداخت هزینه حمل و نقل مرسولات با پستکس تمایل دارید، باید ابتدا وارد سایت پست بار شده و فرآیند ثبت نام را به صورت کامل و با دقت انجام بدهید.

راز آسمان پایتخت

بعد از ثبت نام در سایت مذکور، براساس نیاز شما به سرویس پس کرایه پرداخت در محل و سی اُ دی، کارشناسان پستکس اقدام به ثبت نام‌تان در سایت گیت وی شرکت ملی پشت ایران خواهند کرد. پس از تایید شرکت ملی پست ایران تا تاییدیه نهایی فناوری گیت وی، که تقریبا 24 ساعت به طول می‌انجامد، ثبت فروشگاه شما اتفاق خواهد افتاد و از این به بعد می‌توانید از خدمات فوق العاده این سرویس بهره مند شوید. سه برگ فاکتور ارسال مرسوله به صورت پس کرایه چاپ می‌شود که دو برگه از آن‌ها فاکتور کلی بوده و یک برگ خلاصه فاکتور در سایز آ5 است. فاکتور سوم روی جعبه قرار داده می‌شود و دو برگه فاکتور کلی نیز با منگنه به هم متصل شده و سپس روی جعبه قرار می‌گیرند.

پسکرایه-کاماپرس

نکات مورد توجه برای متقاضیان دریافت خدمت پسکرایه در پستکس

لازم به ذکر است تا زمانی که فروشگاه متقاضیان در سایت گیت وی تایید نشود امکان استفاده از خدمت پس کرایه وجود نخواهد داشت. به منظور استفاده از این سرویس، آدرسی که در سایت گیت وی وارد می‌شود باید با آدرسی که مشتری در سایت پست بار وارد می‌کند یکسان باشد. زیرا پستچی برای جمع آوری مرسوله به آدرس وارد شده در سایت پست بار و گیت وی مراجعه خواهد کرد.

ضمنا افرادی امکان استفاده از پس کرایه پستکس را دارند که در کیف پول خود حداقل 150 هزار تومان نقدینگی داشته باشند در غیر این صورت پستکس خدمت مذکور را به آن‌ها ارائه نخواهد داد.

شرایط تسویه وجه با شرکت پست بار بین هفت تا 10 روز کاری اعلام شده است بنابراین افرادی که مایل به استفاده از این خدمت از شرکت مذکور هستند باید هزینه پستی را طی مدت زمان مذکور به آن بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز