بهترین لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسی

تور لحظه آخری-کاماپرس

در حوزه برنامه‌نویسی حرفه‌ای، داشتن یک لپ‌تاپ مناسب که کارایی بالایی داشته باشد می‌تواند بسیار تأثیرگذار به نظر برسد. برند ایسوس که یکی از برندهای معروف در صنعت فناوری به شمار می‌رود طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها را برای نیازهای مختلف کاربران به بازار عرضه کرده است. در میان مدل‌های محبوب ایسوس، مدل‌هایی نیز وجود دارند که به دلیل مشخصات و عملکرد فوق‌العاده‌، برای پاسخگویی به نیازهای برنامه‌نویسان طراحی شده‌اند. درواقع ترکیب سخت‌افزار قدرتمند، طراحی استثنایی و ویژگی‌های برنامه‌نویسی مناسب، این مدل‌ لپ‌تاپ‌ها را به یک انتخاب برتر برای برنامه‌نویسان تبدیل می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، پرطرفدار‌ترین مدل‌­های لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویس های حرفه ای را معرفی ‌کرده است.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X1502ZA

لپ‌ تاپ ایسوس مدل VivoBook X1502ZA یک لپ‌تاپ شیک و قابل‌حمل ایده‌آل برای کاربرانی است که به دنبال کارهای روزمره، بازیهای سبک و بهره وری هستند. این لپ‌تاپ دارای پردازنده Core i7-12700H به همراه شش هسته و هشت رشته است. علاوه بر آن این لپ‌تاپ دارای حافظه کش ۲۴ مگابایت و هشت گیگابایت رم DDR4  (قابل ارتقا تا 24 گیگابایت) و یک ترابایتSSD  است. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران برای ذخیره اطلاعات با مشکل حافظه مواجه نشوند. توانایی انجام چند کار همزمان را دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش مات ۱۵.۶ اینچی FHD IPS با وضوح  ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل نیز است که برای استفاده روزمره مناسب است. کارت گرافیک  Intel Iris Xeاگرچه یکپارچه است، اما عملکرد مناسبی برای انجام کارهای معمولی و چند رسانه‌ای بازی دارد.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X1502ZA به قیمت ۳۱ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان به فروش می­‌رسد.

لپ تاپ ایسوس - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming مدل FA507NU-A

لپ‌تاپ ایسوس TUF Gaming FA507NU-A یک لپ‌تاپ گیمینگ قوی است که برای علاقه­مندان به بازی طراحی شده است. این لپ‌تاپ متعلق به سری TUF Gaming بوده و می­تواند برای برنامه‌نویسان حرفه‌ای مناسب باشد. بدنه این لپ تاپ ۲.۲ کیلوگرمی از آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده AMD Ryzen 7 7735HS از نسل هفتم، با هشت هسته، ۱۶ رشته و ۱۶ مگابایت حافظه کش، قدرت پردازش چشمگیری دارد. این دستگاه همچنین مجهز به رم ۱۶ گیگابایتی DDR5 قابل ارتقا تا ۶۴ گیگابایت است. حافظه داخلی آن نیز شامل ۵۱۲ گیگابایت SSD است که سرعت خواندن یا نوشتن سریع را برای بازی و برنامه­ها ارائه می‌دهد. علاوه بر آن این دستگاه با یک پردازنده گرافیکی بالا برای گرافیک‌های سخت انواع بازی ‌ها مناسب است.

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming مدل FA507NU-A به قیمت ۵۰ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان به فروش می­رسد.

لپ تاپ ایسوس مدل B1500CBA

لپ تاپ Asus ExpertBook B1500CBA  برای کاربران عادی طراحی شده است. وزن این دستگاه ۱.۷ کیلوگرم بوده که برای استفاده روزمره مناسب است. این لپ تاپ همچنین دارای پردازنده Intel Core i5 1235U از نسل دوازدهم با حافظه کش ۱۲ مگابایتی بوده که برای کارهای محاسباتی معمولی مناسب است. این دستگاه دارای ۴۰ گیگابایت رم از نوع DDR4 است که با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز کار می‌کند و حافظه کافی را برای انجام چند کار به صورت همزمان فراهم می‌کند. از نظر فضای ذخیره‌سازی نیز این لپ تاپ دارای یک SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت است که دسترسی سریعتر به داده­ها و پاسخگویی با سرعت بالا را تضمین می‌کند.

لپ تاپ ایسوس مدل B1500CBAبه قیمت ۳۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان به فروش می‌­رسد.

لپ تاپ ایسوس - کاماپرس

4-لپ تاپ ایسوس X1504ZA

لپ‌تاپ Asus VivoBook X1504ZA برای کاربران عمومی و به‌ویژه کسانی که در تجارت و حسابداری و برنامه‌نویسی فعالیت می‌کنند، مناسب است. صفحه نمایش مات ۱۵.۶ اینچی Full HD  با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل تصاویری مناسب برای کارهای روزمره ارائه می­دهد. این لپ تاپ مجهز به پردازنده Core i7 1255U اینتل و ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت SSD است که با ظرفیت ذخیره­سازی کافی، باعث اجرای روان برنامه‌های مختلف می‌شود.

لپ تاپ ایسوس X1504ZA به قیمت ۲۷ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان به فروش می­‌رسد.

5-لپ تاپ ایسوس مدل ویوو بوک A1504VA

لپ‌تاپ ایسوس VivoBook A1504VA برای کاربران عمومی و برنامه‌نویسان طراحی شده است. این مدل دارای صفحه نمایش مات ۱۵.۶ اینچی Full HD  با وضوح ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل است. وزن ۱.۷ کیلوگرمی این لپ تاپ، آن را برای حمل و نقل و استفاده‌های روزمره مناسب کرده است. این مدل مجهز به پردازنده Intel Core i3 1315U از نسل سیزدهم بوده و با ۲۰ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت SSD، برای انجام کارهای محاسباتی روزمره ایده­آل است.

لپ تاپ ایسوس مدل ویوو بوک A1504VA به قیمت ۲۰ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان به فروش می­‌رسد.

در این مطلب در مورد لپ‌تاپ‌های مناسب و حرفه‌ای برای برنامه‌نویسان صحبت کردیم و انواع بهترین لپ‌تاپ‌های پرفروش و محبوب در میان آن‌ها را معرفی کردیم. همچنین قیمت هر کدام را که در حال حاضر در بازار خریداری می‌شوند اعلام کردیم که هر قیمت متناسب با خصوصیات سخت‌افزاری و امکانات هر لپ‌تاپ تعیین شده است.

لپ تاپ ایسوس - کاماپرس

اطلاع از قیمت روز و خرید لپ‌تاپ ایسوس

فروشگاه اینترنتی «تاپ رایان» با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی تضمین اصل بودن کالا به همراه ضمانت، قیمت مناسب و ارسال سریع به تهران و شهرستان‌ها، بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، گجت‌ها و لوازم هوشمند است.

علاقه­‌مندان برای مقایسه انواع مدل‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانند به وبسایت تاپ رایان به آدرس https://toprayan.com مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند و در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه با شماره تلفن 02191007374 تماس بگیرند.
انتهای پیام

مرتبط با : تاپ رایان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز