پرفروش ‌ترین گوشی هوشمند دو سیم کارت زیر 10 میلیون

پرفروش ترین گوشی هوشمند دو سیم کارت کاماپرس

برای افرادی که استفاده‌های تخصصی و زیادی از تلفن همراه‌ ندارند یا نمی‌خواهند هزینه زیادی صرف یک گوشی کنند، پیدا کردن و خرید گوشی‌های مقرون به‌صرفه و باکیفیت، همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی بوده است. اما همه گوشی‌های اقتصادی و ارزان موجود در بازار، قابلیت‌ها و ویژگی‌های موردنیاز و مهم را برای ما ندارند؛ یکی از این ویژگی‌های کاربردی دو سیم‌کارت بودن گوشی‌ است که برخی از گوشی‌های ارزان بازار، از آن محروم‌اند.

در این گزارش کاماپرس 5 گوشی پرفروش زیر 10 میلیون تومان را براساس اطلاعات سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی ردمی 12 سی ( Redmi 12C )

قیمت حدودی این گوشی درحال حاضر حدود 6 میلیون تومان است. دوربین پشت دوگانه 50 مگاپیکسل + 0.08 مگاپیکسل آن، برای استفاده عادی و روزمره مناسب است. این گوشی با حافظه داخلی 128 و حافظه رم 6 گیگابایتی، یک فضای ذخیره مناسب را برای کاربران‌اش فراهم می‌کند. طبق نظر کاربران، شیائومی ردمی 12 سی، قابلیت شارژ سریع و سخت‌افزاری بالایی ندارد اما کیفیت باتری و حافظه آن مورد قبول است.

ردمی نوت 12 سی کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی ام 13 (Galaxy M13)

سامسونگ مدل گلکسی ام 13 در زمان نگارش این نوشته با قیمتی حدود 6 میلیون تومان در بازار عرضه شده است. حافظه داخلی این گوشی 64 و حافظه رم آن 4 گیگابایت می‌باشد. دوربین سه‌گانه پشت گلکسی ام 13، 50، 5، 2 مگاپیکسل است که در گروه کیفیت‌های معمولی یک ذوربین گوشی، دسته‌بندی می‌شود. صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، باتری قوی و حس‌گر اثر انگشت دقیق از نقاط قوت این گوشی به‌حساب می‌آید و بزرگ‌ترین نقطه ضعف‌اش، وزن بالای گوشی و سنگینی آن است.

سامسونگ ام 13 کاماپرس

 

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 (Redmi Note 11)

ردمی نوت 11 در سه رنگ آبی، آبی یخی و خاکستری و با محدوده قیمتی 6 میلیون و 500 هزار تومان تا 7 میلیون و 500 هزار تومان در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. دوربین این گوشی چهارگانه و 50 مگاپیکسل، 8، 2 و 2 مگاپیکسل است و طبق گفته‌ها کیفیت‌اش آن‌چنان مطلوب نیست. درعوض طراحی خوب و مقاوت بالای بدنه به‌علاوه صدای اسپیکر قوی آن تا به امروز، بسیار مورد توجه کاربران بوده است. ردمی نوت 11 شیائومی هم‌چنین دارای قابلیت شارژ سریع و باتری باکیفیت می‌باشد.

ردمی نوت 11 کاماپرس

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی آ 14 (Galaxy A14)

گوشی سامسونگ گلکسی A14، تولید کشور ویتنام است که در سه رنگ سبز، مشکی و نقره‌ای عرضه شده و با قیمتی نزدیک 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی اقتصادی با دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل، حافظه داخلی 64 و حافظه رم 4 گیگابایت، یک گوشی معمولی و مناسب استفاده روزمره است. طبق گزارش کاربران گلکسی A14 ممکن است گاهی هنگی داشته باشد و البته وزن بالای بدنه نیز از دیگر شکایت‌های کاربران است.

گلکسی آ 14 کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی پوکو مدل M5s

گوشی شیائومی پوکو ام 5 اس که درحال‌حاضر با قیمت نزدیک 7 میلیون تومان در بازار موجود است، یکی از گوشی‌های محبوب این لیست به شمار می‌رود. حافظه داخلی 128 و حافظه رم 6 گیگابایتی این گوشی در کنار دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل‌اش، آن به یک گوشی قیمت مناسب و باکیفیت برای استفاده روزمره تبدیل کرده است. طراحی به‌روز و باتری عالی از دیگر نقاط قوت این گوشی است که بسیار موردتوجه کاربران قرار گرفته است. به‌روز بودن اندروید، سبکی بدنه گوشی و کیفیت قابل قبول دوربین سلفی گوشی نسبت به سایر گوشی‌های هم قیمت‌اش، از دیگر نکاتی است که کاربران به آن اشاره کرده‌اند.

شیائومی پوکو کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پرفروش ‌ترین گوشی هوشمند دو سیم کارت زیر 10 میلیون

  1. حمید گفته:

    سلام، من poco m5 دارم واقعا راضی هستم، فقط دوتا ایراد داره، یکی دوربین کیفیت پایینی داره و دوم اینکه کیفیت پایینی نسبت به سامسونگ داره، از لحاظ شارژ دهی و روان بودن واقعا عالیه، به هیچ عنوان هنگ نمیکنه و تو بازی کلش اف کلنز سه ساعت شارژ باطری از 100 به 0 میرسه ولی سامسونگ همون یه ساعت اول شارژ خالی میشه. به هیچ عنوان نه داغ میکنه نه هنگ میکنه مطمئن باشید.

    • پارسا گفته:

      من سامسونگ A50 دارم و بازی کلش هم انجام میدم شاید حدود سه تا ۴ ساعت بازی میکنم تازه اخطار شارژ میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز