پرفروش ترین گوشی پوکو با حافظه داخلی 128 گیگابایت

گوشی پوکو-کاماپرس

گوشی پوکو با حافظه داخلی 128 گیگابایت که البته در بین پرفروش‌ترین‌ها هم قرار گرفته باشد، در اغلب موارد قیمتی در حدود 5 تا 8 میلیون تومان دارد. این محصول با حافظه رم 4 تا 6 گیگابایتی عرضه شده و امکان استفاده از دو سیم‌کارت به طور همزمان را فراهم می‌کند. مدل‌های پرفروش این محصول دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و در برخی موارد قابلیت استفاده از شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو با حافظه داخلی 128 گیگابایتی را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی پوکو با مدل M5

این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 5 تا 7 میلیون تومان فروخته می‌شود. این گوشی با سایز صفحه نمایش 6.58 اینچی عرضه شده و دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. علاوه بر این، امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کند. این گوشی با سه دوربین 50، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو ارائه شده است. این محصول هشت هسته‌ای از دو سیم‌کارت به طور همزمان استفاده کرده و از شبکه اینترنت 4.5G پشتیبانی می‌کند.

گوشی پوکو با مدل M5-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی پوکو با مدل M5s

این محصول با سایز صفحه نمایش 6.43 اینچی عرضه شده و در حدود 5 تا 7 میلیون تومان قیمت دارد. گوشی پوکو M5s با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده است. دوربین‌های پشت این گوشی با کیفیت 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی کار می‌کنند و دوربین جلوی آن کیفیتی 13 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد. شبکه اینترنت به کار رفته در این محصول 4.5G بوده و امکان استفاده از دو سیم‌کارت به طور همزمان را فراهم می‌کند. این گوشی که ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است، قابلیت شارژ سریع را هم ارائه می‌دهد و دارای هشت هسته پردازشگر است.

گوشی پوکو با مدل M5s-کاماپرس

گوشی پوکو با مدل C65

این گوشی پوکو با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 5 تا 7 میلیون تومان فروخته می‌شود. این محصول با دو دوربین 50 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایز صفحه نمایش این گوشی 6.74 اینچ بوده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. این گوشی از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و قابلیت استفاده از شارژ سریع 18 واتی را فراهم می‌کند.

گوشی پوکو با مدل C65-کاماپرس

گوشی پوکو مدل M6 Pro 5G

این محصول پوکو با سایز صفحه نمایش 6.79 اینچی ارائه شده و با قیمت حدودی 8 میلیون تومان در بازار موجود است. این گوشی که حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی دارد، امکان استفاده از دو سیم‌کارت را به طور همزمان فراهم می‌کند. دوربین‌های پشت این گوشی کیفیت 50 و 2 مگاپیکسلی داشته و کیفیت دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل است. این محصول از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کرده و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و خاک نشان می‌دهد. این گوشی پوکو با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و قابلیت شارژ سریع 18 واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی پوکو مدل M6 Pro 5G-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی پوکو با حافظه داخلی 128 گیگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز