پرفروش ترین گوشی های میان رده سامسونگ + قیمت روز موبایل

قیمت روز موبایل-کاماپرس

گوشی‌های میان رده سامسونگ به دلیل کیفیت ساخت بالا، دوام خوب، پردازنده‌های نسبتا قوی، نمایشگرهای باکیفیت و همچنین دوربین‌های مناسب توانسته‌اند رضایت کاربران را در سراسر دنیا به خود جلب کنند. این گوشی‌ها برای افرادی مناسب است که مشخصات فنی متوسط رو به بالایی از یک گوشی انتظار دارند، اما تمایلی به پرداخت هزینه زیاد ندارند. البته قیمت متغیر گوشی‌ها ممکن است خریداران را به دردسر بیندازد.

برای کسب اطلاع از قیمت روز موبایل سامسونگ می‌توانید از سایت بای صد استفاده کنید.

چرا گوشی‌های میان رده سامسونگ طرفداران زیادی دارند؟

گوشی‌های میان رده سامسونگ به دلیل کیفیت ساخت بالا، دوام خوب، پردازنده‌های نسبتا قوی، نمایشگرهای باکیفیت و همچنین دوربین‌های مناسب توانسته‌اند رضایت کاربران را در سراسر دنیا به خود جلب کنند. این گوشی‌های پرفروش به خوبی نیاز کاربران را برطرف می‌کنند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند.

کاماپرس در ادامه این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده سامسونگ را معرفی می‌کند.

معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده سامسونگ + قیمت روز موبایل

1- گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A32 4G

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 19 میلیون و 199 هزار تومان است. نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی سامسونگ با نرخ نوسازی تصویر 90 هرتزی و روشنایی 800 نیت، کیفیت بالای تصویر را به همراه دارد. پردازنده این گوشی توانایی اجرا بیشتر بازی‌های پرطرفدار اندرویدی را دارد و اجازه می‌دهد همزمان چند برنامه را به خوبی اجرا کنید. دوربین این گوشی میان رده از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی بهره برده که کیفیت رضایت بخش تصاویر ثبت شده را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز موبایل-کاماپرس

2- گوشی موبايل سامسونگ Galaxy A23

قیمت این گوشی سامسونگ 10 میلیون و 500 هزار تومان است. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز موبایل سامسونگ می‌توانید از سایت بای صد کمک بگیرید. صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی میان رده با نرخ بروز رسانی 90 هرتز و کیفیت بالا، رضایت کاربران را جلب کرده است. پردازنده این گوشی سری A قابلیت اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی متوسط را دارد و در استفاده‌های روزانه هم عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. دوربین چهارگانه این گوشی پرفروش دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است که با برخورداری از لرزش‌گیر اپتیکال، تصاویری با کیفیت خوب را به ثبت می‌رساند. ظرفیت باتری این گوشی میان رده 5000 میلی آمپر ساعت است که باعث می‌شود گوشی موقع بازی هم طول عمر مفید بالایی داشته باشد.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

3- گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G

قیمت این گوشی میان رده 10 میلیون و 949 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی سامسونگ با نرخ نوسازی تصویر 90 هرتزی کیفیت و سرعت پردازش خوبی را ارائه می‌دهد. پردازنده این گوشی پرفروش برای استفاده‎های روزانه عملکرد بسیار خوبی دارد و بیشتر بازی‌های اندرویدی را می‌توانید بر روی آن اجرا کنید. دوربین چهارگانه این گوشی از سنسور اصلی 48 پیکسلی بهره برده که کیفیت مناسب عکس‌های ثبت شده  در نور روز را تضمین می‌کند. ظرفیت باتری این 5000 میلی آمپر ساعت است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

4- گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A34 5G (SM-A346E/DSN)

قیمت این گوشی پرفروش 11 میلیون و 239 هزار تومان است. نمایشگر 6.6 اینچی این گوشی با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز بهره برده که سرعت بالای پردازش و کیفیت خوب تصویر را به نمایش می‌گذارد. پردازنده این گوشی سامسونگ برای استفاده‌های روزانه عملکرد بسیار خوبی دارد و بیشتر بازی‌ها و برنامه‌ها را بدون مشکل اجرا می‌کند. دوربین این گوشی میان رده دارای حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی است که در نور روز تصاویر باکیفیتی را ثبت می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند 5000 میلی آمپر ساعت است.

گوشی سامسونگ-کاماپرس

5- گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A53 5G

قیمت این گوشی هوشمند 13 میلیون و 299 هزار تومان است. نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی سامسونگ از روشنایی 800 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و کیفیت تصویر بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد که برای یک گوشی میان رده خیره کننده است. پردازنده این گوشی به خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگین برمی‌آید. دوربین چهارگانه این گوشی دارای حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی است که کیفیت رضایت بخش تصاویر ثبت شده را به کاربران هدیه می‌دهد. ظرفیت باتری این گوشی میان رده هم 5000 میلی آمپر ساعت است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

خرید از بای صد

فروشگاه اینترنتی بای صد، بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ را دارد. این شرکت که از سال 93 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است، به شما کمک می‌کند تا از قیمت روز موبایل و لپ‌تاپ مورد نظر خود مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت این فروشگاه مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

 

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز