پرفروش ‌ترین گوشی‌ های موبایل در آبان 1401 + قیمت

پرفروش ترین گوشی موبایل-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تنوع بالای گوشی‌های هوشمند در بازه‌های قیمتی مختلف و شباهت و تفاوت‌های ریز و درشت آن‌ها، خریداران این گوشی‌های هوشمند حتی با بودجه مشخص دچار سردرگمی می‌شوند. بررسی پرفروش‌ترین محصولات، به برندها نیازهای کاربران را نشان می‌دهد و هم به خریداران کالاهای پرطرفدار بازه قیمتی موردنظر را معرفی می‌کند.

به گزارش کاماپرس، پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل در آبان ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

گوشی سامسونگ مدل A32

این گوشی دو سیم‌کارته نیز با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت رم، از نسل چهارم شبکه تلفن همراه، یعنی 4G پشتیبانی می‌کند. نمایشگر Super AMOLED این گوشی یکی از بهترین مدل‌های بازار است و با پردازنده ۸ هسته‌ای چینی آن می‌تواند از پس مسئولیت‌های روزانه خود بربیاید. دوربین‌های چهارگانه این گوشی شامل لنزهای ۵، ۵، ۸ و ۶۴ مگاپیکسلی می‌شوند و پنل پشتی آن از جنس پلاستیک است. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز می‌تواند تا انتهای روز تمام نشود. این گوشی در دو رنگ آبی و مشکی، با گارانتی ۱۸ماهه شرکتی در دسترس است. قیمت مدل دارای ۶ گیگابایت رم شش میلیون و ۲۰۰ هزارتومان بوده و مدلی که با رم ۸ گیگابایتی موجود است، هفت میلیون تومان قیمت دارد.

گوشی سامسونگ مدل A32-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل A03 Core

گوشی اقتصادی A03 Core که دومین گوشی پرفروش اعلام‌شده فروشگاه اینترنتی سین ساپ است، با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت حافظه موقت رم در دسترس خریداران قرار گرفته است. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و از تراشه ۸ هسته‌ای Unisoc استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی A03 Core از نوع PLS TF بوده و از 4G نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی این گوشی دارای لنز ۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی با ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت، می‌تواند به‌خوبی با سیستم‌عامل شخصی‌سازی‌شده اندروید ۱۱ برای گوشی‌های پایین‌رده، تمام روز دوام بیاورد. گلکسی A03 Core با ۱۸ ماه گارانتی شرکتی و قیمت حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی، در دسترس خریداران است.

راز آسمان پایتخت

گوشی سامسونگ مدل A03 Core-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل A52

این گوشی دو سیم‌کارته نیز با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۸ گیگابایتی، از نسل چهارم شبکه تلفن همراه یعنی 4G پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ۶٫۵ اینچی Super AMOLED این گوشی، با پردازنده ۸ هسته‌ای آمریکایی و اندروید ۱۱ می‌تواند به‌خوبی از پس وظایف روزانه خود بربیاید. دوربین‌های چهارگانه این گوشی شامل لنزهای ۵، ۵، ۱۲ و ۶۴ مگاپیکسلی است. باتری لیتیوم یونی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی A52 می‌تواند تا انتهای روز، نیازی به شارژ مجدد با شارژ سریع ۲۵ واتی نداشته باشد. این گوشی با گارانتی ۱۸ماهه شرکتی، قیمتی حدود ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و در دو رنگ بنفش و سفید، در دسترس خریداران قرار دارد.

گوشی سامسونگ مدل A52-کاماپرس

گوشی سامسونگ مدل S20 FE 5G

این گوشی که از خانواده پرچمداران S20 سامسونگ است، دارای پسوند Fan Edition بوده و جزو پرطرفدارترین مدل‌های گوشی‌های میان‌رده سامسونگ محسوب می‌شود. S20 FE 5G با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه موقت رم در دسترس خریداران قرار گرفته است. این گوشی دو سیم‌کارته بوده و از نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی با تراشه هشت هسته‌ای آمریکایی خود، می‌تواند از پس فعالیت‌های روزمره به‌خوبی برآید. صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی این گوشی از نوع Supe AMOLED بوده و ۳ دوربین پشتی این گوشی با لنزهای ۱۲، ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی، کیفیت قابل قبولی را از خود نشان می‌دهد. گرچه این گوشی از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند، ولی باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن، می‌تواند به‌خوبی با سیستم‌عامل اندروید ۱۱، خریداران را از شارژ پیاپی رها سازد. گلکسی S20 FE 5G با ۱۸ ماه گارانتی شرکتی، دو رنگ سرمه‌ای و بنفش و قیمت حدود ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی در دسترس خریداران است.

گوشی سامسونگ مدل S20 FE 5G-کاماپرس

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگسین شاپ
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز