پرفروش ترین گوشی های شیائومی در بازار + قیمت روز موبایل

گوشی های شیائومی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت شیائومی، ارائه گوشی‌هایی با مشخصات و سخت افزار قدرتمند با قیمتی پایین‌تر از سایر رقبا در بازار است و به همین دلیل توجه خیلی از کاربران که قیمت و قدرت گوشی برایشان مهم است را جلب کرده است. شیائومی در همه رده‌ها اقدام به عرضه گوشی کرده است؛ تا جایی که امروزه جزو سه برند پرفروش دنیا قرار دارد.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی موجود در بازار را معرفی کرده است.

گوشی شیائومی مدل Poco M5s

Poco M5s درحال حاضر یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی است. این گوشی با صفحه نمایش 6.43 اینچی آمولد و رزولوشن 1080 دارای کیفیت مطلوبی بوده و رنگ‌ها به‌خوبی در آن نمایش داده می­‌شود. پردازنده میان­‌رده‌ای که شیائومی در این گوشی استفاده کرده، بازی‌های سبک را بدون هیچ مشکلی اجرا می‌کند.

دوربین چهارگانه این گوشی با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی عملکرد بسیار خوبی در ثبت تصاویر دارد. دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی هم خیال کاربر را تا حدی از بابت گرفتن سلفی راحت می‌کند. وزن و طراحی این گوشی مشابه گوشی Redmi Note 10 است و مشکلی در حمل و استفاده از طولانی‌مدت از آن وجود نخواهد داشت. با باتری 5000 میلی آمپری، در عرض نیم ساعت می‌توان 64 درصد آن را شارژ کرد.

قیمت این گوشی‌ پرطرفدار شیائومی در 1402 برابر با 5 میلیون و 649 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

 گوشی های شیائومی-کاماپرس

گوشی شیائومی مدل Poco C40

صفحه نمایش 6.71 اینچی با محاظ گوریلا گلس، تصویر قابل قبولی را در این گوشی به ‌نمایش می‌گذارد. فقط ممکن است در نور مستقیم آفتاب، کیفیت آن کمی تغییر ‌کند، ولی چشم را اذیت نخواهد کرد. پردازنده پوکو C40 برای کارهای ساده و روزمره و بازی های سبک مناسب است و رم 4 گیگابایتی آن در اجرای روان چند برنامه کمک کننده خواهد بود. دوربین­ های اصلی 13 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی این گوشی عملکرد نسبتا خوبی در ثبت تصاویر دارند. این گوشی دارای گواهی IP52 و مقاومت در برابر پاشش آب و گردوغبار است.

قیمت این گوشی‌ پرطرفدار شیائومی 3 میلیون و 580 هزار تومان است.

 گوشی های شیائومی-کاماپرس

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro

یکی دیگر از گوشی­ های پرطرفدار شیائومی، ردمی نوت 12 پرو نام دارد. صفحه نمایش این گوشی با رزولوشن 1080 پیکسل جزئیات را به‌خوبی نمایش می‌دهد. شیائومی پردازنده نسبتا قوی تراشه اسنپدراگون 732G را در این گوشی نصب کرده است که به راحتی از پس اکثر بازی‌ها برمی­آید و تصاویر را با جزئیات دقیق نشان می­دهد. حافظه این گوشی در نسخه­  های 128 و 256 گیگابایتی و با رم ­های 6 و 8 گیگابایتی به بازار ارائه شده است.

لنز اصلی 108 مگاپیکسلی ردمی 12 پرو، عکس‌هایی با جزئیات بالا ثبت می­کند که نسبت به قیمت آن رضایت بخش است. شیائومی نوت 12 پرو دارای باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سریع 67 وات است؛ به این معنی که می‌توان آن را به سرعت شارژ کرد و در کمترین زمان به استفاده مجدد از آن پرداخت.

قیمت این گوشی‌ پرطرفدار شیائومی 9 میلیون و 960 هزار تومان است.

 گوشی های شیائومی-کاماپرس

گوشی شیائومی Redmi 12c

این گوشی نیز یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی است که با میزان روشنایی 500 نیت، تصاویر باکیفیت مناسبی ارائه می‌دهد. پردازنده این گوشی از نوع تراشه مدیاتک Heli G85 است که برای کارهای روزمره و بازی‌های روان جوابگوست، ولی برای گیم‌های سنگین مناسب نیست. دوربین دوگانه این گوشی عملکرد نسبتا خوبی در ثبت تصاویر به ­ویژه در شب نسبت به سایر رقبای هم‌قیمت خودش به نمایش می‌گذارد. وزن 192 گرمی این گوشی، کاربر را در حین استفاده طولانی‌مدت خسته نخواهد کرد و باتری 5000 میلی آمپری آن نیز کاملا جوابگوی کارهای طولانی‌مدت است. قیمت این گوشی‌ پرطرفدار شیائومی 5 میلیون و 99 هزار تومان است.

 گوشی های شیائومی-کاماپرس

گوشی شیائومی مدل Poco X5 پرو

آخرین مدل در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی، Poco X5 پرو نام دارد. پوکو X5 یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین گوشی‌های شیائومی با قیمت مناسب و قدرت خارق‌العاده است. روشنایی 900 نیت باعث می‌شود که به‌راحتی در زیر نور مستقیم آفتاب نیز بتوان از آن استفاده کرد. این گوشی پرطرفدار شیائومی با تراشه اسنپ‌دراگون، همراه با رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی، حتی بازی‌های سنگین را نیز بدون مشکل و کندی اجرا می­کند.

دوربین سه گانه استفاده شده در این گوشی با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی بسیار باکیفیت است. وزن 205 گرمی این گوشی، کاربر را در استفاده از آن خسته نمی‌کند. مزیت دیگر این گوشی، باتری پرقدرت و قابلیت شارژ سریع آن است که باعث می‌شود کاربر بتواند مدت زمان زیادی از آن استفاده کند.

قیمت این گوشی‌ پرطرفدار شیائومی 12 میلیون و 130 هزار تومان است.

 گوشی های شیائومی-کاماپرس

اطلاع از قیمت روز موبایل و خرید با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. علاقه ­مندان برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ دارای شارژ سریع و همچنین اطلاع از قیمت روز موبایل و پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی می‌توانند به وبسایت بای صد به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توان با شماره تلفن همراه 09903330822 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز