پرفروش ‌ترین ماشین های ایرانی بازار/ قیمت خودرو داخلی

قیمت خودرو داخلی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

با وجود نوسانات شدید بازار، همچنان آمار پرفروش‌ترین خودرو در اختیار تولیدات داخلی و به خصوص محصولات سایپا و ایران خودرو قرار دارد. در این میان خودروهای تیبا، ساینا، کوییک، پژو 206 و پژو پارس بیشترین آمار فروش را در اختیار دارند.

کاماپرس در این گزارش، 5 مدل از پرفروش‌ترین خودروهای بازار را معرفی کرده و به بررسی آخرین قیمت خودرو داخلی می‌پردازد.

پرفروش‌ترین خودروهای بازار طی چند ماه اخیر

نوع خودرو قیمت سال کارکرد
تیبا 270 میلیون تومان 98 47 هزار کیلومتر
تیبا 2 279 میلیون تومان 98 42 هزار کیلومتر
ساینا 285 میلیون تومان 99 60 هزار کیلومتر
کوییک 316 میلیون تومان 1401 2 هزار کیلومتر
کوییک 339 میلیون تومان 1402 10 هزار کیلومتر
پژو 206 348 میلیون تومان 93 150 هزار کیلومتر
ساینا 355 میلیون تومان صفر
پژو پارس 380 میلیون 99 36 هزار کیلومتر
پژو 206 450 میلیون تومان 99 77 هزار      کیلومتر
پژو پارس 515 میلیون تومان 1401 10 هزار کیلومتر

تیبا

تیبا سال 90 به عنوان نسخه بروزشده پراید روانه بازار شد. ساختار تیبا به صورت مشترک از سه خودرو پراید، کیا ریو و تندر 90 تشکیل شده است. سایپا تاکنون براساس تیبا دو محصول تیبا 2 و ساینا را عرضه کرده است. با توجه به توقف تولید پراید، در حال حاضر تیبا با بازه قیمتی 170 تا 290 میلیون تومان، ارزان‌ترین خودرو تولید داخل محسوب می‌شود.

* تیبا مدل 98 با وضعیت فنی و بدنه سالم 270 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو 42 هزار کیلیومتر کارکرد داشته و گیربکس آن دنده‌ای است. خودرو مذکور 5 ماه بیمه باقیمانده داشته و استهلاک پایین، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی وهزینه نگهداری مناسب برخی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

* قیمت خودرو داخلی تیبا 2 مدل 98 نیز حدود 279 میلیون تومان تعیین شده است. وضعیت فنی و بدنه خودرو مذکور سالم بوده و حدود 42 هزار و 639 کیلومتر کارکرد دارد. 5 ماه بیمه، استهلاک پایین، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی و کارکرد کم نسبت به سال مزایای این خودرو است.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز خودرو-کاماپرس

ساینا

ساینا سال ۹۵ توسط سایپا وارد بازار شد. این خودرو از نظر مشخصات فنی تفاوت چندانی با تیبا ندارد، اما طراحی به‌روز و امکان سفارش مدل‌های فول آپشن، آن را به یک خودرو پرطرفدار تبدیل کرده است. استهلاک پایین، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی و هزینه نگهداری مناسب برخی از نقاط قوت و ایمنی ضعیف و کیفیت پایین قطعات کابین از نقاط ضعف آن است. ساینا اکنون در چهار تیپ ساینا معمولی، اتوماتیک (SE-A)، (LUX) SE-A و آپشنال عرضه شده و حدود قیمتی آن بین 230 تا 370 میلیون تومان متغیر است.

*ساینا مدل 99 با قیمت 285 میلیون تومان عرضه شده است. این خودرو از نظر فنی و بدنه سالم بوده و 60 هزار کیلومتر کار کرده است. 5 ماه بیمه باقیمانده، استهلاک پایین، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی و کارکرد کم از مزایای این خودرو است.

*قیمت خودرو داخلی ساینا صفر نیز 355 میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو با گیربکس دنده‌ای، دارای 12 ماه بیمه بوده و استهلاک پایین، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی و هزینه نگهداری از نکات مثبت آن محسوب می‌شود.

قیمت روز خودرو-کاماپرس

کوییک

برخی معتقدند کوییک می‌تواند رقیبی برای پژو 206 باشد، اما سایپا، کوییک را یک هاچبک کراس و در کلاس ساندرو استپ وی یا دانگ فنگ H30‌ کراس می‌داند. بنابراین با توجه به نبود رقبای ارزان قیمت در بازار هاچبک کراس‌ها، کوییک می‌تواند سهم قابل‌توجهی از این بازار پرتقاضا را به خود اختصاص دهد. کیفیت سواری کوییک متوسط ارزیابی شده و با توجه به سایر تجهیزات و امکانات،  بیشتر برای سفرهای شهری مناسب است. استهلاک پایین، در دسترس بودن قطعات و هزینه نگهداری مناسب نقاط قوت و ایمنی ضعیف و کیفیت قطعات کابین نامناسب برخی از نقاط ضعف کوییک است. بازه قیمتی این خودرو سایپا بین 250 تا 400 میلیون تومان متغیر است.

*سایپا کوییک 1401 با 2 هزار کیلومتر کارکرد، 316 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. وضعیت فنی و بدنه این خودرو سالم بوده و 10 ماه بیمه، استهلاک و کارکرد پایین از نکات مثبت آن محسوب می‌شود.

*قیمت خودرو داخلی سایپا کوییک 1402 کاملا سالم با 10 کیلومتر کارکرد و 12 ماه بیمه، 339 میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت روز خودرو-کاماپرس

پژو 206

پژو ۲۰۶ از بدو ورود به بازار ایران با استقبال بسیار بالایی بخصوص در بین رانندگان جوان روبرو شد. خط تولید نسخه این خودرو هاچ‌بک در سال ۱۳۸۰ راه‌اندازی و طی این سال‌ها تیپ‌ها و مدل‌های مختلف آن روانه بازار شد. عملکرد مناسب موتور و گیربکس، شتاب خوب، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی و بازار خرید و فروش مناسب بری از ویژگی‌های مثبت این خودرو به حساب می‌آید. بازه قیمتی پژو 206 بسته به مدل و کارکرد، بین 170 تا 500 میلیون تومان است.

*پژو 206 مدل 93 حدود 348 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. وضعیت فنی و بدنه سالم، 150 هزار کیلومتر کارکرد، گیربکس دنده‌ای، عملکرد و شتاب مناسب موتور و در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی برخی از امتیازات این خودرو است.

*قیمت خودرو داخلی پژو 206 مدل 99 نیز 450 میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو از نظر فنی و بدنه سالم بوده و 77 هزار کیلومتر کارکرد دارد. 12 ماه بیمه، عملکرد مناسب موتور و گیربکس در نسخه TU5، شتاب بالا در نسخه  TU5، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی و بازار خرید و فروش مناسب برخی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

قیمت روز خودرو-کاماپرس

پژو پارس

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایران پژوپارس است. خرید و فروش آن در بازار خودروهای کارکرده رونق بالایی داشته و لذا برای فروش این خودرو مشکل زیادی ندارید.  عملکرد مناسب موتور و گیربکس در نسخه  GDI، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی، بازار خرید و فروش مناسب و امکانات رفاهی مناسب در نسخه فول از نقاط مثبت و عملکرد نه چندان مناسب موتور و گیربکس در نسخه MPI از نقاط ضعف تین خودروی ایرانی به شمار می‌رود. پژو پارس بسته به مدل و کارکرد بین 150 تا 600 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

*پژو پارس 1401، با وضعیت فنی و بدنه سالم 515 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. فضای کابین جادار، در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش مناسب برخی از نکات مثبت این پژو پارس سفیدرنگ است.

*یک پژو پارس مدل 99 با وضعیت فنی سالم و دو قطعه تعویضی 380 میلیون تومان کارشناسی شده است. این خودرو 36 هزار کیلومتر کارکرد داشته و 7 ماه بیمه باقیمانده، قیمت ویژه و کارکرد کم  از امتیازات آن است.

همراه مکانیک به عنوان مرجعی برای خرید، فروش و قیمت خودرو، خدمات و مزایای زیادی در اختیار متقاضیان قرار داده است. مشاوره تخصصی خرید و فروش خودرو، خرید مطمئن خودروی صفر و کارکرده با ضمانت و کارشناسی، فروش خودرو به بهترین قیمت و در کمترین زمان و همچنین ارائه خدمات پس از فروش مثل بیمه بدنه، امداد جاده‌ای، سوخت رسانی در محل و غیره برخی از مزایای خرید و فروش خودرو با همراه مکانیک محسوب می‌شود. جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانید به سایت همراه مکانیک مراجعه کرده و یا با شماره 67632000-021 تماس بگیرید.

قیمت روز خودرو-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز