پرفروش ترین لپ تاپ ام اس آی در بازار + قیمت روز

تور لحظه آخری-کاماپرس

ام اس آی یکی از شرکت‌های تایوانی تولیدکننده لپ‌تاپ و یکی از برندهای مطرح در بازار ایران است. این شرکت یکی از تولیدکننده‌های اصلی مادربرد و کارت گرافیکی در جهان است و شاید یکی از برتری‌های لپ تاپ‌های ام اس آی نسبت به بیشتر برندهای مشابه، استفاده از سخت افزار اختصاصی این شرکت باشد. لپ تاپ‌های ام اس آی علاوه بر قدرت بالا، قیمت مناسب دارای طراحی زیبایی نیز هستند.

کاماپرس نیز در این گزارش قدرتمندترین لپ تا‌پ‌های ام اس آی را به همراه قیمت روز لپ تاپ بررسی و معرفی می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی مدل GF63 Thin 11UC-MA

لپ تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ام اس آی مدل GF63 Thin 11UC-MA یکی از پرفروش‌ترین لپ تاپهای ام اس آی در بازار است. یکی از مدل‌های قدرتمند و پرسرعت این برند برای کارهای گرافیکی، مالتی مدیا و بازی است.

این لپ تاپ دارای پردازنده قدرتمند Corei7، 16 گیگابایت رم و حافظه داخلی یک ترابایتی اس اس دی است. طراحی بسیار نازک و ظریف به همراه وزن 1.8 گیگابایتی، این لپ تاپ را در بین لپ تاپ‌های گیمینگ برندهای مختلف متمایز کرده است. قیمت روز لپ تاپ مدل GF63 Thin 11UC-MA در پاییز 1402 در بازار، 43 میلیون و 100 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ ام اس آی مدل GF63 Thin 11SC-AC

این لپ تاپ در بین لپ تاپ‌های غیر گیمینگ موجود در بازار، یک مدل پرسرعت و مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

استفاده از پردازنده Corei5 و رم 16 گیگابایتی باعث شده است که GF63 Thin 11SC-AC برای هر نوع استفاده‌ای مناسب باشد. این لپ تاپ دارای هارد 512 گیگابایتی اس اس دی و کارت گرافیکی قدرتمند جی فورس است. داشتن درگاه‌های متفاوت و زیاد در دو طرف لپ تاپ، از دیگر ویژگی‌های آن است. قیمت روز لپ تاپ مدل GF63 Thin 11SC-AC در بازار، 34 میلیون و 900 هزار تومان است.

لپ تاپ ام اس آی مدل GF63 Thin 11UC-ME

این لپ تاپ 45.6 اینچی گیمینگ ام اس آی با داشتن رم 64 گیگابایتی خود یک لپ تاپ متمایز در بازار محسوب می­شود. سخت افزار این لپ تاپ علاوه بر رم 64 گیگابایتی دارای هارد یک ترابایتی و پردازنده قدرتمند Corei7 است. پردازنده گرافیکی چهار گیگابایتی نیز تکمیل کننده سخت افزار قدرتمند و پرسرعت این لپ تاپ گیمینگ است.

لپ تاپ GF63 Thin 11UC-ME دارای طراحی زیبا، نازک و بدنه بسیار مقاوم است. نور صفحه نمایش و تاچ چند لمسی نیز از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ است. قیمت روز لپ تاپ GF63 Thin 11UC-ME در بازار، 49 میلیون و 400 هزار تومان است.

لپ تاپ ام اس آی مدل GF63 Thin 11SC-AB

اگر به دنبال یک مدل پرفروش و ارزان قیمت می‌گردید، لپ تاپ GF63 Thin 11SC-AB به عنوان ارزان‌ترین و پرفروش مدل ام اس آی گزینه مناسبی برای شماست. این مدل ایده­آل برای کاربری عمومی دارای پردازنده Corei5 و رم هشت گیگابایتی است. حافظه داخلی 512 گیگابایتی و کارت گرافیکی چهار گیگابایتی جی فورس، سخت افزار این لپ تاپ را تکمیل کرده است. قیمت روز لپ تاپ GF63 Thin 11SC-AB در بازار، 33 میلیون و 200 هزار تومان است.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی مدل CYBORG 15 A13UD

لپ تاپ‌های گیمینگ ام اس آی به دلیل سخت افزار با کیفیت و قیمت پایین­تر نسبت به بیشتر برندهای مطرح، همیشه جزو پرفروش‌های بازار بوده است. پردازنده قدرتمند Corei7، هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 512 گیگابایتی اس اس دی از ویژگی‌های این لپ تاپ پرفروش بازار است. قیمت روز لپ تاپ CYBORG 15 A13UD در بازار، 55 میلیون و 900 هزار تومان است.

اطلاع از قیمت روز لپ تاپ و خرید با “سبیت”

سبیت، زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک بوده که عرضه لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم الکترونیکی را از سال 1382 آغاز کرده است. این شرکت در سال 1395 فروش آنلاین و فروشگاه اینترنتی خود را راه­اندازی کرده است. همکاری مستقیم و فروش برندهای معروف جهان از جمله ایسوس، ایسر، لنوو و اچ پی از اهداف و فعالیت‌های سبیت است. لپ تاپهای فوق نیز برگرفته از وبسایت این فروشگاه بوده است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز برندهای مختلف لپ تاپ و مقایسه مدل‌های مختلف هر برند می­توانند به سایت اینترنتی این مجموعه به آدرس cebit.ir مراجعه کنند یا در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره تلفن 4300035-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز