پرفروش ترین ترازوی آشپزخانه در بازار + قیمت دی 1402

پرفروش‌ترین ترازوی آشپزخانه در بازار+ قیمت دی 1402 کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر تاکنون کیک خانگی‌تان به‌خاطر دقیق نبودن اندازه مواد اولیه خراب شده یا در اندازه‌گیری مواد غذایی ضروری رژیم‌تان با مشکل مواجه شدید، احتمالا به یک ترازوی آشپزخانه دقیق نیاز دارید. ترازوهای آشپزخانه متعددی که در بازار موجوداند که با خطاهای اندازه‌گیری متفاوت، وزن مواد غذایی را مشخص می‌کنند. برخی از این ترازوها علاوه‌بر آشپزخانه، برای استفاده در کافه‌ها و حتی طلافروشی‌ها نیز کاربردی هستند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش‌ترین ترازوی آشپزخانه در بازار همراه با قیمت، می‌پردازد.

ترازو آشپزخانه دیجیتالی الکترونیک مدل SF-400

ترازو آشپزخانه SF-400، با قیمتی حدود 150 هزار تومان، قابلیت وزن کردن موادغذایی تا ظرفیت 10 کیلوگرم را دارد. از ویژگی‌های کاربردی این ترازوی آشپزخانه این است که مواد غذایی را در دو حالت جامد و مایع وزن کرده و به گرم یا میلی‌گرم، نمایش می‌دهد. kitchen scale SF-400 با به‌کارگیری از سنسورهای حساس و دقت اندازه‌گیره 1 گرم، وزن مواد غذایی را با دقت بالا و خطای کم، تعیین می‌کند. ابعاد این محصول ۲۳۰x۱۷۰x۴۰ میلی‌متر است و با فضای کمی که اشغال می‌کند برای انواع آشپزخانه‌ها، قابل استفاده است.

ترازو آشپزخانه دیجیتالی الکترونیک مدل SF-400 کاماپرس

ترازو آشپزخانه مدل KE-5

ترازو آشپزخانه KE-5 با قابلیت تنظیم اتوماتیک و قیمت تقریبی 245 هزار تومان به فروش می‌رسد. این ترازو دارای یک سینی جداشونده با قطر 15 سانتی‌متری است که به نگهداری بهتر و تمیز شدن راحت‌تر آن کمک می‌کند. نمایشگر ال سی دی KE-5، وزن مواد غذایی را در سه حالت گرم، پوند و اونس، نمایش می‌دهد. ترازو آشپزخانه مدل KE-5، با دو باتری نیم قلم کار می‌کند که یک جفت از آن در بسته‌بندی موجود است. شما می‌توانید با استفاده از ترازوی آشپزخانه KE-5، مواد غذایی تا حداکثر ظرفیت 5 کیلوگرم را اندازه‌گیری کنید.

راز آسمان پایتخت

ترازو آشپزخانه مدل KE-5 کاماپرس

ترازو آشپزخانه دیجیتال مدل G500

ترازوی G500، در سه رنگ استیلی، نقره‌ای و طوسی، در حال حاضر با قیمت تقریبی 300 هزار تومان عرضه می‌شود. این محصول با قابلیت تنظیم اتوماتیک و تنظیم صفر، انواع مواد غذایی جامد را به گرم و با خطای اندازه‌گیری ۰.۰۱ گرم، اندازه‌گیری می‌کند. ترازو آشپزخانه دیجیتال در ابعاد ۲۰ x ۱۱۰ x ۱۳۰ میلی‌متری، یک ترازوی جمع‌وجور را برای آشپزخانه‌های کوچک یا اندازه‌گیری مواد غذایی در حجم کم، در اختیار شما قرار می‌دهد. سنسورهای دقیق ترازو آشپزخانه مدل G500، برای افرادی که رژیم خاصی را رعایت می‌کنند، مناسب است.

ترازو آشپزخانه دیجیتال مدل G500 کاماپرس

ترازو آشپزخانه مدل PS-O11

ترازو آشپزخانه PS-O11، با نمایشگر ال سی دی و با کیفیت، در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری به فروش می‌رسد. قیمت این محصول در حال حاضر حدود 300 هزار تومان است. PS-O11، در ابعاد 20 x 105 x 130 و با وزن ۰.۱۷ کیلوگرم ، ترازویی کوچک و سبک به حساب می‌آید. ترازو آشپزخانه مدل PS-O11، دقت اندازه‌گیری بالایی داشته و با خطای اندازه‌گیری 0.1 گرم، امکان اندازه‌گیری دقیق انواع مواد غذایی و طلا را فراهم می‌کند. ظرفیت اندازه‌گیری مواد غذایی در این محصول حداکثر ۰.۵ کیلوگرم است، پس اگر به دنبال ترازویی با قابلیت اندازه‌گیری مواد غذایی با حجم بالاتری هستید، احتمالا این ترازو گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما نخواهد بود.

ترازو آشپزخانه مدل PS-O11 کاماپرس

ترازوی آشپزخانه مدل باریستا

ترازو آشپزخانه باریستا که با قیمت حدودی 450 هزار تومان به فروش می‌رسد، به دو صورت دستی و اتوماتیک قابل تنظیم است. ترازوی آشپزخانه مدل باریستا با ابعاد ۲۳۰x۱۷۰x۳۰ میلی‌متر، قابلیت اندازه‌گیری مواد غذایی تا وزن 3 کیلوگرم را دارد. دقت اندازه‌گیری ۰.۱ گرمی این محصول، استفاده از آن را برای باریستاها، افرادی که در رژیم هستند و استفاده‌های روزمره کم حجم در آشپزخانه، مناسب می‌کند.

ترازوی آشپزخانه مدل باریستا کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز