پرفروش ترین آل این وان های ام اس آی + قیمت روز لپ تاپ

تور لحظه آخری-کاماپرس

آل این وان ها محصولاتی حدواسط لپ تاپ و کامپیوتر که از نظر فشردگی همانند لپ تاپ و از لحاظ شکل ظاهری شبیه به کامپیوتر هستند. امروزه آل این وان در رقابت با دسکتاپ‌هایی که در گذشته استفاده زیادی داشتند، توانسته‌اند پیروزی نسبی به دست آورند. آل این وان‌ها به دلیل اشغال فضای کمتر، کارآمد بودن در انجام کارهای مختلف، مصرف کمتر برق و همچنین سبک‌تر بودن توانسته‌اند جای سیستم‌های قدیمی را بگیرند. ام اس آی یکی از برندهایی است که آل این وان‌های باکیفیتی تولید می‌کند. این برند تایوانی پیشرفت خوبی در زمینه ساخت لوازم الکترونیکی بادوام دارد و همچنین توانسته در صنعت گیمینگ سهم قابل توجهی از فروش لوازم مربوطه را به خود اختصاص دهد.

برای مقایسه مدل‌ها و کسب اطلاع از قیمت روز لپ تاپ و آل این وان‌های ام اس آی می‌توانید از سایت سبیت استفاده کنید.

چرا آل این وان ام اس آی بخریم؟

تنوع محصولات ام اس آی نسبت به برندهایی مثل لنوو و ایسوس کمتر است، اما چیزی که این نقص را به خوبی جبران می‌کند، کیفیت ساخت و دوام بالای این دستگاه‌ها است که ارزش خرید آن‌ها را بالا می‌برد. قیمت قابل قبول در کنار کارکرد خوب این آل این وان‌ها، چیزی است که آن‌ها را به گزینه مناسبی برای استفاده در محیط‌های اداری و آموزشی و همچنین استفاده‌های روزانه تبدیل کرده است. آل این وان‌ها به نسبت سیستم‌های قدیمی طراحی زیباتری دارند و جا به جایی آن‌ها هم راحت‌تر است.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین آل این وان‌های ام اس ای را معرفی می‌کند.

آل این وان ام اس آی- کاماپرس

راز آسمان پایتخت

معرفی پرفروش‌ترین آل این وان‌های ام اس آی + قیمت روز لپ‌تاپ

1- آل این وان 23.8 اینچی ام اس آی مدل Modern AM242P 12M-A

قیمت این دستگاه در لحظه تهیه گزارش 36 میلیون و 500 هزار تومان است. این مدل پرفروش با صفحه نمایش 23.8 اینچی‌اش که از نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز بهره برده، تصویر باکیفیتی را به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده 6 مرکزی این مدل آل این وان برای استفاده‌های روزانه، محیط‌های اداری و استفاده‌های مربوط به حسابداری گزینه مناسبی است. وزن این دستگاه 6.16 کیلوگرم است که برای یک آل این وان وزن کاملا مناسبی محسوب می‌شود.

آل این وان ام اس آی- کاماپرس

2- آل این وان 23.8 اینچی ام اس آی مدل Modern AM242P 12M-B

قیمت این آل این وان 43 میلیون و 570 هزار تومان است. برای مقایسه مدل‌ها و کسب اطلاع از قیمت روز لپ‌تاپ و آل این وان می‌توانید از سایت سبیت کمک بگیرید. صفحه نمایش این 23.8 اینچی این دستگاه با وضوح تصویر فول اچ دی، کیفیت تصویر مناسبی را ارائه می‌دهد. پردازنده 12 هسته‌ای قدرتمند این آل این وان عملکرد بسیار خوبی در اجرای برنامه‌ها به نمایش خواهد گذاشت که آن را برای استفاده‌های حسابداری، محیط‌های اداری و همچنین استفاده‌های روزانه‌ای مثل وبگردی مناسب می‌کند. وزن این مدل هم 6.16 کیلوگرم است.

آل این وان ام اس آی- کاماپرس

3- آل این وان 27 اینچی ام اس آی مدل PRO AP272 13M

قیمت این آل این وان ام اس آی 38 میلیون و 800 هزار تومان است. صفحه نمایش 27 اینچی این دستگاه با برخورداری از نرخ نوسازی 60 هرتزی و وضوح تصویر فول اچ دی کیفیت تصویر مناسبی را به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده مرکزی 10 هسته‌ای این مدل برای استفاده‌ در محیط‌های اداری، استفاده‌های حسابداری و همچنین استفاده‌های روزانه مثل وبگردی و شرکت در کلاس‌های آنلاین مناسب است. وزن 4.63 کیلوگرمی این دستگاه به ویژه برای اداره‌ها و دفترهایی مناسب است که مدام در حال جا به جایی بین شعبه‌های مختلف‌شان هستند.

آل این وان ام اس آی- کاماپرس

4- آل این وان 27 اینچی ام اس آی مدل PRO AP272 13M-M

قیمت این محصول ام اس آی 32 میلیون و 500 هزار تومان است. نمایشگر 27 اینچی این مدل با وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ نوسازی 60 هرتزی، کیفیت تصویر قابل قبولی را ارائه خواهد داد. پردازنده 4 هسته‌ای این آل این وان هم برای استفاده در محیط‌های اداری و همچنین استفاده‌‌های روازنه مناسب است. وزن 4.63 کیلوگرمی این دستگاه به نسبت دیگر مدل‌ها سبک محسوب می‌شود.

آل این وان ام اس آی- کاماپرس

خرید آل این وان از سبیت

این فروشگاه عرضه کننده لوازم الکترونیکی کار خود را در سال 1382 با فروش فیزیکی لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر شروع کرد. سبیت که زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است، 7 سال پیش فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنت، سابقه همکاری مستقیم با برندهای معتبری مثل ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی را هم در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌تاپ و آل این وان، می‌توانید به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 43000035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز