پرسپولیس با یوروی 37 هزار تومانی چقدر به برانکو بدهکار است؟

لست سکند

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد رقم واقعی طلب برانکو نه 700 هزار یورو بلکه ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو است که با نرخ 37 هزار تومانی یورو این رقم بالغ بر 55 میلیارد و 500 میلیون تومان برای پرسپولیسی ها آب می خورد.

به گزار کاماپرس، بدهی سنگین به برانکو ایوانکوویچ مربی سابق پرسپولیس، همچنان دامن این باشگاه را گرفته و رها نمی کند. خطر کم شدن ۶ امتیاز در ابتدای لیگ ۹۹ باعث نگرانی هواداران و تجمع آنها مقابل باشگاه پرسپولیس و حتی ساختمان مجلس شد. طلب سنگین مربی کروات و محبوب پرسپولیسی ها تا همین چند روز پیش ۷۰۰ هزار دلار عنوان می شد، اما دیروز سرپرست این تیم اعلام کرد این رقم حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو است که با قیمت روز یورو حدود ۵5 میلیارد تومان می شود.

بشار رسن اگر هم بخواهد نمی تواند برود!

به گزارش شهروند پس از تجمع و سر دادن شعار از طرف هواداران پرسپولیس، رسول پناه، سرپرست باشگاه در جمع هواداران حاضر شد و برای آنها توضیحاتی ارایه داد. رسول پناه خطاب به هواداران گفت: «الان یک‌میلیون یورو از مطالبات برانکو آماده است و من حاضرم چند تن از هواداران به نمایندگی از شما به باشگاه بیایند تا مدارک آن را نشان بدهم.»

راز آسمان پایتخت

رسول پناه همچنین درباره جدایی بشار رسن بازیکن سوریه ای از تیم توضیح داد:«بشار رسن با ما قرارداد دارد و نمی‌تواند برود. ما از باشگاه قطری هم برای مذاکره با او شکایت می‌کنیم. طبق تعهدی که به بشار رسن داده بودیم، باید تا بیستم مهر به حسابش پول می‌ریختیم که این کار را هم کردیم. رسیدِ آن هم در باشگاه موجود است. یک ٢٠‌هزار دلار و یک ١٠٠‌هزار دلار به حساب این بازیکن ریختیم. بشار به باشگاه نمی‌آمد ولی من زنگ زدم و به خاطر من آمد. شب گذشته سیدجلال حسینی و انصاری هم درجلسه بودند. به بشار گفتم اگر هم بخواهی، نمی‌توانی بروی.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پرسپولیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز