پرداخت عیدی بازنشستگان به اما و اگر‌ افتاد

لست سکند

با اینکه گفته می شد عیدی بازنشستگان از امروز واریز می‌شود، اما پرداخت عیدی هنوز از طرف دولت ابلاغ نشده است.

به گزارش کاماپرس، بازنشستگان چند روزی است که منتظر اعلام میزان عیدی امسال و البته زمان پرداخت آن هستند که سرانجام امروز در جلسه هیئت دولت میزان عیدی امسال کارمندان دولت و بازنشستگان اعلام شد.

بر این اساس، میزان پرداخت عیدی بازنشستگان، مستمری بگیران، بازنشستگان کشوری، سازمان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های بازنشستگی برای امسال ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

یعنی حدود ۳۰۰ هزار تومان بیشتر از مبلغی که پیش بینی می شد. در بودجه ۱۳۹۹ عیدی کارکنان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده بود و میزان افزایش حقوق ۱۵ درصد بود؛ به طوری که حداقل دریافتی برای کارکنان و بازنشسته ها ۲.۸ میلیون تومان مصوب و اجرایی شد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

با اینکه مبلغ عیدی بازنشستگان اعلام شده است، اما طبق سالهای گذشته که پرداخت عیدی ها از نیمه بهمن ماه شروع می شد، تا این ساعت هیچ خبری از واریز عیدی ها نیست.

علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تهران درباره تاریخ پرداخت عیدی بازنشستگان می گوید:« به محض این که دولت مبلغ عیدی را اعلام کند عیدی امسال بازنشستگان واریز می‌شود ، مبلغ آن همسان با عیدی کارمندان است. »

به گفته رئیس کانون بازنشستگان تهران پرداخت عیدی بازنشستگان به ابلاغ دولت مشروط شده است. او در ادامه به تجارت نیوز می گوید:« یعنی دولت باید میزان عیدی را ابلاغ کند که چقدر عیدی باید پرداخت شود.

اگر الان ابلاغ شود مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول داده که تا پایان بهمن پرداخت می‌شود. در سال گذشته عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی همانند عیدی کارمندان پرداخت شد. امسال هم همان مبلغی که برای عیدی کارمندان در نظر گرفته شده به بازنشستگان نیز داده شود.»
به گفته دهقان کیا دستورالعمل پرداخت عیدی بازنشستگان ابلاغ شده و عیدی براساس حروف الفبا پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرداخت عیدی بازنشستگان به اما و اگر‌ افتاد

  1. محمد گفته:

    سلام
    من نمیدانم کدام … در دولت تصمیم میگیره عیدی 1500ولی تورم 300درصدی اخه بااین چکار باید بکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز