پرداخت اقساط «بانک ملی» بدون واهمه از کرونا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بنابر اعلام سازمان‌های بهداشتی بین‌المللی، بانک‌ها یکی از مکان‌های عمومی – خدماتی هستند که در معرض بیشترین خطر برای انتقال ویروس کرونا قرار دارند. در همین راستا، بانک ملی با در نظر گرفتن تمهیداتی، بستری را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند بدون واهمه از خطر کرونا، نسبت به پرداخت اقساط اقدام کنند.

به گزارش کاماپرس، بانک ملی در جدیدترین اطلاعیه خود در وبسایت رسمی خود از تمهیدات این بانک برای پرداخت غیرحضوری اقساط پرده برداشت.

طبق این اطلاعیه، مشتریان این بانک می‌توانند از طریق اپلیکیشن «بله» که به تازگی بخشی با عنوان «تسهیلات ملی» را به امکانات خود اضافه کرده، در هر ساعت از شبانه روز نسبت به پرداخت اقساط وام خود اقدام کنند.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر «بله»، «بام» نیز که به عنوان سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملی شناخته می‌شود، پاسخگوی نیازهای غیرحضوری مشتریان این بانک خواهد بود.

گفتنیست، پرداخت اقساط بانکی یکی از مهم‌ترین عملیات بانکی است که با فراگیر شدن ویروس کرونا در سطح دنیا با مشکلاتی مواجه شد؛ از این رو، اکثر بانک‌های داخلی برای برطرف شدن این معضل، بستر پرداخت اینترنتی را برای مشتریان خود آماده کرده‌اند. بانک ملی که یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه سامانه اینترنت بانک و پرداخت اینترنتی به شمار می‌رود، نه‌تنها امکان پرداخت اقساط شخصی که امکان پرداخت اقساط دیگران را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

مرتبط با : بانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز