پراید 131 و 132 در بازار چند؟

لست سکند

قیمت پراید از اوایل هفته وارد روند کاهشی شد. امروز در آخرین روز هفته باز هم قیمت این خودروی پرطرفدار بازار با کاهش روبرو شده است.

به گزارش کاماپرس، با اینکه گفته می شد، دلالان نمی گذارند سد مقاومتی قیمت پراید بشکند، اما این خودروی پرطرفدار بازار کم کم وارد یک روند کاهشی ملایم و ادامه دار شده است. به طوری که هر روز بین یک تا دو میلیون از قیمت انواع این خودرو در بازار کم می شود. درحال‌حاضر اگر بخواهید ارزان‌ترین خودروی بازار یعنی پراید ۱۳۱ را بخرید باید بودجه۹۸ میلیون تومانی در نظر بگیرید.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

قیمت پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ چقدر کمتر شد؟

پراید ۱۱۱ در بازار خودروی امروز با قیمت ۱۱۷ میلیون تومان فروخته می شود یعنی یک میلیون تومان کمتر از دیروز. پراید ۱۳۱ هم در حال حاضر ۹۸ میلیون تومان در بازار خودرو فروخته می شود.

راز آسمان پایتخت

به گزارش تابناک، قیمت پراید ۱۳۲ هم حدود ۱۰۱ میلیون تومان است یعنی دو میلیون کمتر از قیمت روز چهارشنبه. پراید ۱۵۱ هم با قیمت ۱۰۳ میلیون تومان در بازار خودرو معامله می شود. پراید ۱۵۱ پلاس هم حدود ۱۱۴ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت تیبا در بازار امروز چقدر است؟

اما به غیر از انواع خودرو که با کاهش قیمت روبرو بود، دیگر محصولات سایپا هم ارزان تر از قبل شدند. مثلا قیمت تیبا هاچ بک حدود ۱۲۱ میلیون تومان است.
تیبا هاچ بک پلاس هم ۱۳۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت تیبا صندوق دار هم حدود ۱۱۲ میلیون تومان اعلام شده است. تیبا صندوق دار پلاس هم ۱۲۰ میلیون تومان در بازار خودرو فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

قیمت ساینا دنده ای هم حدود ۱۲۲ میلیون تومان است. ساینا پلاس دنده ای هم با قیمت ۱۳۶ میلیون تومان در بازار خودرو معامله می شود. قیمت کوییک دنده ای حدود ۱۲۷ میلیون تومان است و کوییک دنده ای با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان فروخته می شود.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز