پانزدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته اراک 1401

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته اراک1401-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته همزمان با پانزدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌­ها، ماشین‌­آلات و ادوات کشاورزی از روز 8 آذر ماه 1401 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین­‌المللی اراک آغاز به کار کرد.

به گزارش کاماپرس، پانزدهمین دوره این نمایشگاه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، شرکت شهرک‌­های صنعتی و صنایع کوچک استان و استانداری مرکزی در فضایی بالغ بر 5 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی اراک در حال برگزاری است. در این نمایشگاه بیش از 51 واحد تولیدی و صنعتی فعال در این حوزه از 13 استان کشور شرکت می­کنند. در این رویداد از استان­‌های مرکزی، تهران، گیلان، یزد، قزوین، لرستان، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، همدان، کردستان و اصفهان جهت معرفی محصولات خود حضور دارند.

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه آخرین دستاوردها و محصولات فعالان در این حوزه و همچنین مبادلات علمی، تخصصی و اقتصادی است.

علاقه­‌مندان می‌­توانند از تاریخ 8 لغایت 11 آذرماه 1401 از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی اراک سالن پارس از این رویداد بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

چهاردهمین دوره این نمایشگاه طی آذرماه سال گذشته با حضور بیش از 51 واحد تولیدی و صنعتی از 13 استان کشور در فضایی بالغ بر 5 هزار مترمربع با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، شرکت شهرک‌­های صنعتی و صنایع کوچک استان و استانداری مرکزی، در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین­‌المللی اراک برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز