يارانه 400 هزار تومانی 22 بهمن را چه کسانی می‌گیرند؟

لست سکند

دولت اعلام کرده که به دهک‌های اول تا چهارم مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به عنوان یارانه ۲۲ بهمن پرداخت می‌کند، این یارانه ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به دستور ریاست جمهوری، ۱۰۰ هزار تومان یارانه حمایت معیشتی تحت عنوان یارانه 22 بهمن ، در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا چهارم  به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی واریز می‌شود.

در این زمینه بخوانید:

چهار دهک اول حدود ۳۴ میلیون نفر هستند. به نظر می‌رسد این افراد همان گروهی هستند که در پاییز سال گذشته مشمول دریافت یارانه کرونا و مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا شدند.

راز آسمان پایتخت

بنابراین چهار دهک اول حتما جزو کسانی هستند که یارانه معیشتی بنزین دریافت می‌کنند. این خانوارها در شب گذشته یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را دریافت کردند. با واریز مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای هر نفر میزان یارانه‌ای که این چهار دهک طی ۲۴ ساعت دریافت کرده‌اند ۱۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان برآورد می‌شود.

در واقع یک خانوار چهار نفره شب گذشته ۱۸۲ هزار تومان یارانه نقدی دریافت کرد. امشب نیز مبلغ ۴۰۰ هزار تومان یارانه ۲۲ بهمن می‌گیرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “يارانه 400 هزار تومانی 22 بهمن را چه کسانی می‌گیرند؟

  1. حسین گفته:

    با سلام .من هم که با پایینترین حقوق اداره کاری مشغول به کارم و در ماه از این مبلغ حقوقی که دریافت میکنم دو ملیون و پانصد قسط وام میدم. یارانه و سبد معیشتی میگیرم و وام یارانه هم داشتم .ولی این یارانه ۲۲ بهمن رو نریختن به حسابم دمشون گرم به این عدالت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز