ویفر و کیک طرح لبخند؛ میان وعده ای سالم و خوشمزه

بنیس-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

به نظر می‌رسد که وقتی همه اعضای خانواده گرد هم می‌آیند، با صرف ویفر همراه با یک فنجان چای یا قهوه می­توانند از عصرانه خود لذت بیشتری ببرند. ویفر، بیسکویت‌ نازک، سبک، خشک و ترد با طعمی ملایم است و عامل محبوبیت آن بین مردم، بافت ترد و پرکننده‌های آن است. ویفرهای پر نشده به تنهایی طعم خاصی ندارند؛ در حالی که پرکننده‌ها اغلب طعم شیرینی را برای ویفرها به ارمغان می‌آورد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی این میان وعده خوشمزه و کیک طرح لبخند کارخانه “بنیس” ‌پرداخته است.

بیسکویت ویفر خامه‌ای چیست؟

بیسکویت‌های ویفری خامه‌ای معمولاً شامل دو یا چند لایه بیسکویت ویفری هستند که با لایه‌هایی از خامه ترکیب شده‌اند. بسته­بندی این بیسکویت ویفری با استفاده از خطوط مونتاژ تمام اتوماتیک انجام می‌شود تا بیسکویت‌های ویفری خوشمزه و لطیف به صورت دست نخورده باقی بماند. بیسکویت‌ها از آرد گندم، نشاسته، واناسپاتی، شکر، نمک، سودا و مواد نگهدارنده تهیه می‌شوند. ویفرهای مکعبی از دیگر شکل‌های این محصولات لذیذ هستند که معمولا از 9 لایه شامل پنج لایه نازک وافل و چهار لایه پرکننده ضخیم تشکیل شده‌اند. به جای شکل مستطیلی بلند و استاندارد، ویفرهای شیرین پر شده به شکل‌ مکعبی نیز تولید می‌شود. جالب است بدانید که هند جزو پنج تولیدکننده برتر بیسکویت ویفری در جهان است.

ویفر بنیس-کاماپرس

انواع بیسکویت ویفر

بیسکویت‌های ویفر دارای اندازه‌ و طعم‌های مختلفی هستند. طعم‌های رایج شامل مخلوط میوه، وانیل، شکلات، آناناس، پرتقال، انبه، توت فرنگی و امثال آن است. این محصولات خوراکی به عنوان یک میان وعده، همراه با قهوه، میلک شیک یا آبمیوه طعم عالی پیدا می­کنند. می‌توان از انواع این نوع بیسکویت‌ها از جمله ویفر و کیک طرح لبخند همراه با روکش شکلاتی، به عنوان چاشنی بستنی، پودینگ و سایر دسرها استفاده کرد. این محصولات سرشار از کربوهیدرات بوده و انرژی خوبی برای بدن تامین می‌کنند؛ با این حال افرادی که سطح قند خون بالا دارند و کسانی که از چاقی رنج می‌برند، بهتر است در مقادیر کم از این محصول استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

نحوه نگهداری بیسکویت ویفر خامه‌ای

پس از بازکردن این محصولات، بهتر است که آن را در دمای اتاق نگهداری کرد؛ اگرچه ماندگاری آنها به دو تا سه هفته می­رسد اما بهتر است که زودتر این محصولات خوشمزه را مصرف کرد. باید توجه داشت که از قرار دادن ویفر در معرض هوا یا رطوبت اجتناب کرد، زیرا ممکن است تردی خود را از دست بدهد یا چسبنده شود.

کیک طرح لبخند بنیس-کاماپرس

ویفر و کیک طرح لبخند از بهترین محصولات بنیس

ویفر و کیک طرح لبخند روکش‌دار محصول کارخانه بنیس، از جمله محصولات پرطرفدار این مجموعه است. این ویفر با برخورداری از لایه بیسکویتی همراه با رویه شکلاتی ضخیم، طعم دلپذیری دارد. کارخانه بنیس با تولید انواع بیسکویت، شکلات، کاپ کیک، کلوچه و کیک‌های لایه‌ای حق انتخاب زیادی به مشتریان خود می‌دهد. کیک براونی، مینی رول روکش‌دار، کیک سوترول و ویفر و کیک طرح لبخند تعداد اندکی از محصولات متنوع این شرکت را دربر می‌گیرد. لازم به ذکر است که وزن و مشخصات هر محصول در وبسایت بنیس شرح داده شده است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحات اینستاگرام، واتسپ، لینکدین و توییتر شرکت بنیس مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بنیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ویفر و کیک طرح لبخند؛ میان وعده ای سالم و خوشمزه

  1. سمیه یوسفی گفته:

    یاد کودکی بخیر
    شیر و بیسکوییت می ریختیم تو کاسه چه معجونی می شد
    تیرامیسو می خوردیم اون موقعه که تیرامیسو نبود 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز