ولنتاین فرنگی چقدر برای ایرانی ها آب خورد؟

با افزایش قیمت عروسک، شکلات، گل رز و جعبه های کادویی در چند روز گذشته، ولنتاین فرنگی خرج زیادی روی دست عشاق ایرانی گذاشته است.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته ولنتاین یا همان روز عشاق بود، اما به گفته فروشندگان وسایل جشن و کادویی یک هفته قبل از این روز و یک هفته بعد از آن هم هنوز مردم جعبه های ولنتاینی می خرند و داخل آن را با شکلات و گل رز و خرس های کوچک قرمز تزئین می کنند.

جعبه هایی که با افزایش قیمت عروسکهای پولیشی، گل رز قرمز و شکلاتهای خارجی بین ۲۰۰ تا ۱ میلیون تومان قیمت دارند. البته این مبلغ فقط مخصوص جعبه های کادویی است، چون قیمت بادکنکهای هلیومی هم این روزها افزایش زیادی داشته است و با اضافه کردن قیمت بادکنکهای قلبی شکل ، حدود ۱۰۰ هزار تومان دیگر هم به این مبلغ اضافه می شود. گفته می شود ممنوعیت واردات بادکنک، قیمت آن را در این روزها حدود ۱۰ برابر بیشتر کرده است.

گل رز ۷۰ هزار تومان عروسک ۲۰۰ هزار تومان

گل رز قرمز و عروسک پولیشی این روزها پرطرفدارترین کالاها هستند. البته جعبه های شکلات یا شکلاتهای خارجی که داخل جعبه ریخته می شود هم طرفداران زیادی دارد. یک شاخه گل قرمز این روزها حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان قیمت دارد که قیمت ۵ شاخه آن حدود ۳۵۰ هزار تومان می شود.

راز آسمان پایتخت

شکلاتهای جعبه ای خارجی هم بسته به برند و سایزی که دارند بین ۳۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارند. قیمت عروسک های پولیشی هم با افزایش چند برابری نسبت به چند ماه پیش در سایزهای کوچک بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

هر جعبه کادویی مخصوص ولنتاین هم حدود ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد. یعنی بدون در نظر گرفتن کادوی مخصوص روز ولنتاین، یک جعبه قرمز روز عشاق بین ۲۰۰ تا ۱ میلیون تومان آب می خورد. البته این قیمتها به تعداد رزهای قرمز، انتخاب نوع شکلات ایرانی و خارجی و اندازه عروسک مورد نظر بستگی دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز