وام جدید کرونا برای هنرمندان و ورزشکاران

لست سکند

دولت در اقدامی جدید به منظور حمایت از مشاغل و کسب و کارهای حوزه ورزشی و فرهنگ و هنر به آنها وام پرداخت می کند، متقاضیان تا پایان دی ماه برای ثبت نام این وام مهلت دارند.

به گزارش کاماپرس، 1900 میلیارد تومان از منابع و تسهیلات کرونایی برای حوزه فرهنگ و هنر همچنین ورزش اختصاص یافته است، بازپرداخت تسهیلات با سه ماه تنفس از خرداد ماه سال ۱۴۰۰ شروع می شود تا به تاب آوری بیشتر این دسته کسب و کارها کمک شود.

بر این اساس متقاضیان تا پایان ماه آینده باید به بانکهای عامل مراجعه کنند و بانکهای عامل نیز موظفند تسهیلات را تا پایان اسفند ماه اختصاص دهند.

ایسنا نوشت: شاغلین این حوزه از جمله ناشرین، کتابفروشان، فعالان واحدهای تولید سمعی و بصری و مراکز فرهنگی که در این مقوله جای دارند، می توانند برمبنای دستورالعملی که پیشنهاد آن را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرده و در کارگروه اقتصادی به تصویب رسیده از این تسهیلات استفاده کنند.

وام کرونایی برای ورزش

راز آسمان پایتخت

همچنین در بحران کرونا فعالیت بسیاری از اماکن و باشگاههای ورزشی، استخرهای سرپوشیده، مجموعه های ورزشی، پارک های آبی و … دچار آسیب و زیان شد به دنبال استمرار تعطیلی این دسته واحدها و متضرر شدن صاحبان این کسب و کارها، تمهیدات لازم برای پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا صورت گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید: 

بر این اساس مقرر شد تسهیلات مذکور به کسب وکارهای حوزه ورزش و جوانان مطابق دستورالعمل ابلاغی کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا پرداخت شود لذا متقاضیان ابتدا باید از طریق مراجعه به میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان به نشانی sd.msy.gov.ir مراحل ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود را دنبال کنند و پس از تایید اطلاعات از سوی وزارت ورزش و بارگذاری اطلاعات، با مراجعه به سامانه کارای وزارت کار درخواست خود را برای دریافت تسهیلات کرونا به ثبت برسانند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز