همه چیز درباره اجاره ماشین کلاسیک

رشد و پیشرفت روز افزون در صنعت خودروسازی سبب شده که مدل‌های قدیمی به جمع خودروهای کلاسیک بپیوندند و تنها تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها همچنان در میان خودروهای مدرن در خیابان‌ها چشم نوازی کنند.

به گزارش کاماپرس، امروزه اجاره ماشین کلاسیک به منظور استفاده در مراسم عروسی، مراسم های خاص، تبلیغات و ساخت کلیپ، عکاسی و فیلم‌برداری انجام می‌شود و بسیاری از افراد با هدف حس یک تجربه ناب و قدیمی و زنده کردن حس نوستالژی برای خود و دیگران، اقدام به اجاره ماشین کلاسیک یا ماشین قدیمی می‌کنند.

در این گزارش کاربردهای اجاره ماشین کلاسیک و شرایط اجاره آن بررسی شده است.

نحوه اجاره ماشین کلاسیک

برخی از شرکت‌های اجاره ماشین کلاسیک به مشتریان خود این امکان را می‌دهند که از میان خودروهای کلاسیک محبوب، مدل دلخواه خود را انتخاب کنند. نحوه اجاره ماشین کلاسیک به دو صورت آنلاین و حضوری امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت شرکت‌های معتبر اجاره خودرو درخواست خود را ثبت کنند و پس از امضای قرارداد، خودرو مورد نظر را تحویل بگیرند. اجاره ماشین کلاسیک به دو صورت همراه با راننده و بدون راننده و به عنوان ماشین عروس نیز صورت می‌گیرد.

آنچه-که-درباره-اجاره-ماشین-کلاسیک-باید-بدانید-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

چرا اجاره ماشین کلاسیک پرطرفدار است؟

وسایل و ابزارهای کلاسیک همیشه هواداران خاص خود را دارد و حتی بسیاری از افراد، علاقه‌مند به جمع‌آوری کلکسیونی از وسایل قدیمی هستند؛ با این حال، خودرو کلاسیک به علت بالا بودن هزینه نگهداری و قیمت خرید، چیزی نیست که هر کسی بتواند صاحب آن شو د؛ از این رو ، بسیاری از افراد به اجاره ماشین کلاسیک رو می‌آورند و ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه کمتر، آن را برای یک روز اجاره کنند و نهایت لذت را از آن ببرند.

کاربردهای اجاره ماشین کلاسیک

علاقه‌ مندان اجاره ماشین کلاسیک برای کسب یک تجربه نوستالژیک با هدف شرکت در مراسم‌های مختلف از خودروهای اجاره‌ای استفاده می‌کنند. تجربه استفاده از خودروهای کلاسیک حسی از اصالت را به افراد هدیه می‌دهد و در عین حال تجربه‌ای خاص و به یادماندنی را برای آنان به همراه می‌آورد.

برخی از کاربردهای اجاره ماشین کلاسیک در ادامه توضیح داده شده است.

اجاره ماشین کلاسیک برای تبلیغات

بسیاری از برندها ترجیح می‌دهند برای جلوه بخشیدن و خاص کردن عکس‌برداری و فیلم‌برداری تبلیغات خود از خودروهای کلاسیک استفاده کنند و به فضای تیزر تبلیغاتی خود حس و حالی نوستالژیک ببخشند.

آنچه-که-درباره-اجاره-ماشین-کلاسیک-باید-بدانید-کاماپرس

اجاره ماشین کلاسیک برای عکاسی و فیلمبرداری

عکاسی به سبک نوستالژیک و قدیمی در کنار خودروهای کلاسیک حال و هوای دیگری دارد. برخی از عکاسان بزرگ و آتلیه‌داران برای پروژه‌های عکاسی و فیلمبرداری خود به دنبال اجاره ماشین کلاسیک هستند تا رزومه کاری خود را بهتر و قوی‌تر کنند.

اجاره ماشین کلاسیک برای عروسی

امروزه اجاره ماشین عروسی تنها مختص به اجاره ماشین‌های لوکس و جدید نیست ، بلکه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند مراسم خود را به شکلی ویژه و استثنایی برگزار کنند، چه بسا که خیلی از این افراد خودشان ماشین های امروزی و لوکس دارند . بسیاری از زوج‌ها اجاره ماشین کلاسیک برای عروسی را به اجاره ماشین‌های لوکس ترجیح می‌دهند و با فیلمبرداری و عکاسی در کنار آنها، خاطرات عروسی خود را در درخشان‌ترین حالت ممکن به ثبت می‌رسانند.

خودروهای کلاسیک دارای ظاهری زیبا و متفاوت با عموم خودروها بوده و از این رو جلوه‌ای خاص به مراسم عروسی افراد می‌‌بخشند و فیلم و عکس‌های روز عروسی را بسیار تماشایی‌تر می‌کنند.

آنچه-که-درباره-اجاره-ماشین-کلاسیک-باید-بدانید-کاماپرس

اجاره ماشین کلاسیک برای ساخت سریال

امروزه یکی از گروه‌هایی که از خدمات اجاره ماشین کلاسیک استفاده می‌کنند، گروه‌های فیلم‌برداری و تهیه‌کننده‌ها هستند. در صنعت سینما و تلویزیون، از ماشین‌های کلاسیک و قدیمی به عنوان وسیله‌ای برای ایجاد صحنه‌هایی با بافت تاریخی و نوستالژیک در فیلم‌ها و سریال‌ها استفاده می‌شود. این دسته از افراد برای ساخت فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های کوتاه و سریال‌ها به دنبال اجاره ماشین کلاسیک برای کوتاه ‌مدت یا بلند مدت هستند.

مزایای اجاره ماشین کلاسیک با راننده

کرایه ماشین کلاسیک با راننده، یکی از محبوب‌ترین خدمات در صنعت اجاره خودرو است؛ به‌گونه‌ای که از آن به عنوان کرایه خودرو ارزان، راحت و بی‌دردسر یاد می‌شود.

رانندگانی که برای رانندگی با خودروهای کلاسیک انتخاب می‌شوند، باتجربه و کارآزموده هستند و حضور آنان، سلامت و امنیت افراد را تضمین می‌کند.

از مهم‌ترین مزایای اجاره ماشین کلاسیک با راننده، آن است که افراد زمانی را برای رانندگی صرف نمی‌کنند و خسته نمی‌شوند و بیشتر زمان خود را به گفت‌وگو با همراهان اختصاص می‌دهند.

اجاره ماشین کلاسیک با راننده ریسک کمتری دارد و تمامی مسئولیت‌ها از جمله خرابی ، تصادف ، جای پارک و نظایر آن بر عهده راننده است و اجاره‌کننده خودرو هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد . همچنین برای اجاره خودرو نیاز به ارائه هیچ‌گونه مدرکی اعم از چک یا سفته به شرکت نخواهد بود.

آنچه-که-درباره-اجاره-ماشین-کلاسیک-باید-بدانید-کاماپرس

برای اجاره ماشین کلاسیک به کجا مراجعه کنیم؟

مجموعه «ماشین قدیمی» با بیش از 20 سال سابقه کار حرفه‌ای در زمینه اجاره ماشین کلاسیک، انواع ماشین‌های کلاسیک اعم از کادیلاک آمریکایی قدیمی، جگوار، شورلت و فولکس را در رنگ‌های منحصر به‌فرد، برای برگزاری مراسم‌های لوکس و استثنایی اجاره می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از قیمت اجاره ماشین کلاسیک و رزرو خودرو مورد نظر به وبسایت مجموعه ماشین قدیمی به آدرس com.اجاره-ماشین-عروس-قدیمی www.مراجعه کنند یا با تماس با شماره تلفن همراه 09121883522 از کارشناسان این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : گلزار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز