هلو هاست چیست؟

نرم افزار هلو-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

با پیشرفت نرم‌افزارهای حسابداری، روز به روز کاربردهای جدیدتری جایگزین روش‌های سنتی می‌شوند. هلو هاست برنامه‌ای برای پل زدن و ایجاد ارتباط بین یک فروشگاه اینترنتی آنلاین با نرم‌افزار حسابداری است. هلو هاست تا حد زیادی باعث تسهیل فرآیندهای محاسبات می‌شود و از این طریق کاربران می‌توانند از اطلاعات سایت را در نرم‌افزار ثبت کنند. سپس می‌توانند فرآیند صدور فاکتور را در محیط نرم‌افزار انجام دهند. کاربران با استفاده از خدمات مجموعه محاسب پرداز حکمت می‌توانند از خدمات هلو هاست بهره‌مند شوند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی مزیت‌ها و قابلیت‌های وب سرویس هلو می‌پردازد.

نرم افزار هلو برای چه مشاغلی قابل استفاده است؟

حسابداری نرم‌افزارهای هلو بر سه پایه مدل‌های فروشگاهی، شرکتی و تولیدی ایجاد شده است و امکاناتی که در هر یک از این مدل‌ها وجود دارد، برای هر یک از اصناف خاص قابل استفاده است. همچنین نرم‌افزار هلو در از سطح ساده تا سطح جامع و پیشرفته رتبه‌بندی شده است. از طریق سایت هلو استور افراد می‌توانند از جزئیات مربوط به هر یک از سطح‌بندی‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنند. بالاتر رفتن سطح نرم‌افزار، نیاز به کاربر حرفه‌ای‌تر دارد و در مقابل می‌تواند خروجی حرفه‌ای تر و گسترده‌تری ارائه کند. نرم‌افزارهای سطح ساده برای مشاغل نوپا و بیزینس‌های خانگی مناسب و قابل استفاده است. در صورتی که افراد انتظار گزارش‌های حرفه‌ای حسابداری داشته باشند، سطح جامع نرم‌افزار برای افراد مناسب خواهد بود. سطح جامع نرم‌افزار هلو در دو نوع تک کاربره و دو کاربره وجود دارد.

نرم افزار هلو-کاماپرس

هلو هاست چه خدماتی ارائه می کند؟

اطلاعات بین دو بخش سایت و نرم‌افزار حسابداری به صورت مستقیم با هم ارتباط دارند. این ویژگی باعث شده که این دو بخش بدون نیاز به دخالت اپراتورها، اطلاعات به‌روز را در بازه‌های زمانی مختلف تبادل کنند. کاربران می‌توانند به دلخواه خود بازه زمانی یک ساعته، دو ساعته، یا شش ساعته تبادل اطلاعات را انتخاب کنند. وب سرویس هلو قابلیت به‌روزرسانی کالاهای قابل فروش بدون دخالت اپراتور و عدم فروش کالاهای ناموجود در سایت را دارد. این مزیت هلو هاست باعث می‌شود که فرآیندها با سرعت عمل بالاتر انجام شوند. در نتیجه باعث تسهیل فرآیندهای فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی می‌شود.

راز آسمان پایتخت

از سایر مزیت‌های هلو هاست می‌توان به ایجاد ارتباط بسیار دقیق و نزدیک بین دپارتمان‌های طراحی سایت و فروش حسابداری برای کسب و کارهای مدیریت‌شده اشاره کرد. همچنین هلو هاست امکان دسترسی و ذخیره کردن اطلاعات مالی، انبارداری و اسناد دریافتی را برای کاربران فراهم می‌کند. همه این قابلیت‌های ذکرشده بدون نیاز به دسترسی به اینترنت و به صورت آفلاین انجام می‌شوند.

نرم افزار هلو-کاماپرس

وب سرویس هلو به خوبی تطابق لازم را بین وبسایت فروشگاهی و نرم‌افزار حسابداری برقرار می‌کند. همه این فرآیند بدون نیاز به اینترنت به صورت آنی و آفلاین انجام می‌شود. با توجه به این که اطلاعات مالی، انبارداری، اسناد دریافتی و پرداختی در پایگاه داده نرم‌افزار حسابداری انجام می‌شوند، همه این اطلاعات به صورت لوکال در اختیار کاربران خواهد بود. در نتیجه امکام دسترسی آسان به اطلاعات آماری و فاکتور فروش برای کاربران ایجاد می‌شود. همچنین در صورتی که کاربران نیازمند به شخصی‌سازی وب سرویس برای سایت با زبان پایتون باشند، می‌توانند از طریق ارتباط با تیم‌ حرفه‌ای کدنویسی مجموعه محاسب پرداز حکمت در خواست خود را مطرح کنند.

آیا هلو هاست نیاز به سخت افزار قوی دارد؟

نرم افزار هلو برخلاف سایر نرم‌افزارها، نیاز به سخت‌افزار قوی ندارد و حتی در سیستم‌های قدیمی‌تر نیز کارکرد خوبی دارد. این قابلیت هلو هاست باعث شده که کاربران بتوانند بدون نیاز به صرف هزینه‌های زیاد، از امکانات و قابلیت‌های جدیدتر دنیای آی تی در حوزه حسابداری استفاده کنند. همچنین در صورتی که هلو هاست دچار مشکل و نیازمند تعمیر شود، نیازی به تعمیرات سخت‌افزاری نخواهد داشت.

محاسب پرداز حکمت

شرکت محاسب پرداز حکمت به عنوان نمایندگی منتخب از نرم‌افزار مالی و حسابداری هلو اپکس انتخاب شده است. این مجموعه با داشتن بیش از 25 سال سابقه در زمینه IT، فروش و پشتیبانی نرم‌افزارهای حسابداری و ارائه خدمات در این زمینه مشغول به فعالیت است. این شرکت تاییدیه بیش از سه هزار بنگاه اقتصادی و 700 پروژه موفق را در کارنامه فعالیت حرفه‌ای خود به ثبت رسانده است. کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر از این مجموعه می‌توانند به سایت اصلی به آدرس https://mohasebpardaz.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : محاسب پرداز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز