هزینه و مدارک لازم برای اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا

پاسپورت و اقامت دائم دومینیکا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در حال حاضر پاسپورت دومینیکا یکی از معتبرترین پاسپورت‌های جهان است که افراد و به ویژه ایرانیان می‌توانند بدون اقامت در کشور دومینیکا، آن را طی سه الی شش هفته پس از بررسی های امنیتی، دریافت کنند. افراد با استفاده از پاسپورت دومینیکا قادر خواهند بود بدون ویزا به بیش از 140 کشور جهان از جمله کشورهای حوزه شینگن سفر کنند. همچنین آنان می‌توانند به آسانی صاحب ویزای توریستی 10 ساله کانادا و آمریکا شوند.

کاماپرس در این گزارش، هزینه و مدارک لازم برای اخذ پاسپورت و اقامت دائم دومینیکا را بررسی کرده است.

پاسپورت و اقامت دائم دومینیکا-کاماپرس

صفر تا صد هزینه های اخذ پاسپورت دومینیکا

هزینه اخذ پاسپورت و اقامت دائم دومینیکا مجموع هزینه سرمایه­‌گذاری و جانبی است و با توجه به تعداد اعضای خانواده متفاوت است. هزینه‌های دریافت پاسپورت دومینیکا به شرح زیر است.

تعداد نفرات هزینه ها
یک فرد مجرد 110 هزار و 500 دلار
یک خانواده بدون فرزند 147 هزار و 500 دلار
یک زوج + یک فرزند زیر 12 سال 148 هزار دلار
یک زوج + دو فرزند بین 12 تا 16 سال 168 هزار و 500 دلار
به ازای هر فرزند دیگر با حداکثر سن 30 سال 25 هزار دلار

علاوه بر هزینه‌های فوق، تنها هزینه تهیه و ترجمه مدارک و تست های پزشکی بر دوش متقاضی خواهد بود

راز آسمان پایتخت

پاسپورت و اقامت دائم دومینیکا-کاماپرس

مدارک لازم جهت اخذ پاسپورت و تابعیت دائم دومینیکا

متقاضیان برای دریافت اخذ تابعیت و شهروندی مادام‌العمر دومینیکا باید به کارگزاری رسمی دولت دومینیکا در ایران مراجعه کنند. افراد باید با ارائه مدارک معتبری همچون کارت ملی، شناسنامه، آخرین مدرک تحصیلی، عقدنامه، گواهی عدم سوء پیشینه، هشت عدد عکس3.5 در 4.5 تمامی اعضای خانواده و آزمایش عمومی خون و ویروس HIV، فرم مرتبط با اخذ پاسپورت را تکمیل کنند.

متقاضیان برای دریافت پاسپورت فرزندان خود باید مدارکی همچون شناسنامه، کارت ملی، نامه اشتغال به تحصیل (در صورت دانشجو بودن) و گواهی عدم سوء پیشینه فراهم کنند. متقاضیان برای اخذ پاسپورت فرزندان زیر 10 سال خود به شناسنامه، نامه اشتغال به تحصیل و کارت واکسن نیاز خواهند داشت.

متقاضیان دریافت پاسپورت دومینیکا می‌توانند برای پیشبرد هر چه سریع‌تر فرآیند دریافت پاسپورت و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل و کاهش احتمال برگشت خوردن آن، از کارگزاران معتبر دولت دومینیکا همچون کارگزاری ایران دومینیکا یاری بجویند.

ایران دومینیکا اولین نماینده رسمی دولت دومینیکا در ایران است که مسئولیت تکمیل تمامی فرم‌های مرتبط با اخذ پاسپورت و تابعیت افراد را بر عهده می‌گیرد و با ترجمه رسمی مدارک، آنها را به دولت دومینیکا تحویل می‌دهد. مراحل انگشت‌نگاری متقاضیان نیز در دفتر ایران دومینیکا صورت می‌گیرد و آنان نیازی به مراجعه به سفارت‌های خارج از کشور نخواهند داشت.

در مرحله بعدی، پرونده و سابقه‌ فرد توسط دولت دومینیکا بررسی می‌شود و در صورت تایید، از طریق نامه‌ای رسمی موافقت خود را به کارگزاری اعلام می‌کند. حدود 70 الی 80 درصد هزینه پرداختی متقاضیان به زمان اعطای پاسپورت باز می‌گردد و پروسه دریافت پاسپورت بین سه الی شش هفته زمان خواهد برد.

پاسپورت و اقامت دائم دومینیکا-کاماپرس

مدت زمان اعتبار پاسپورت دومینیکا

تابعیت دارندگان پاسپورت دومینیکا از زمان صدور مادام العمر بوده ولی دفترچه پاسپورت دومینیکا برای متقاضیان بالای 18 سال، 10 سال و برای متقاضیان زیر 18 سال، پنج سال اعتبار خواهد داشت و نیاز به تمدید دارد که بصورت غیر حضوری امکان پذیر است.

پاسپورت و اقامت دائم دومینیکا-کاماپرس

اخذ سریع پاسپورت و تابعیت و اقامت دائم با کارگزاری رسمی ایران دومینیکا

کارگزاری رسمی ایران دومینیکا به عنوان تنها نماینده رسمی دولت دومینیکا در ایران با داشتن کارشناسان مجرب و ماهر در زمینه دریافت شهروندی این کشور، افراد را در پیشبرد هر چه سریع‌تر مراحل کار یاری می‌دهد. متقاضیان دریافت پاسپورت دومینیکا می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس www.irandominica.com  یا تماس با شماره تلفن 021-22287009 و 2003002-0912 از خدمات و ویژگی‌های متنوع این کارگزاری اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران دومینیکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز