هزینه اضافه کردن وابستگان به پاسپورت دومینیکا

هزینه-اضافه-کردن-وابستگان-به-پاسپورت-دومینیکا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه یکی از برنامه‌های محبوب و پرطرفدار در زمینه اخذ پاسپورت دوم، دریافت پاسپورت دومینیکا است که در سال 1993 معرفی شد و سپس طی شش سال متوالی در مجله فایننشال تایمز به عنوان بهترین برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری شناخته شد. افراد با دریافت پاسپورت دومینیکا می‌توانند در حین دریافت شهروندی این کشور یا پس از آن، برای اعضای خانواده خود نیز تابعیت و شهروندی این کشور را دریافت کنند.

در این گزارش، چگونگی اضافه کردن وابستگان به پاسپورت دومینیکا و هزینه‌های مرتبط با آن بررسی شده است.

امکان افزودن دوباره اعضای خانواده به پرونده شهروندی دومینیکا

یکی از مزیت‌های اصلی دریافت تابعیت دومینیکا، امکان افزودن اعضای خانواده به برنامه شهروندی دومینیکا در حین یا بعد از دریافت پاسپورت دومینیکا و تابعیت این کشور است. دولت دومینیکا به افراد اجازه می‌دهد که با پرداخت هزینه‌ای کمتر از هزینه اصلی، برای وابستگان خود از قبیل همسر، فرزندان و والدین، تابعیت و پاسپورت دومینیکا دریافت کنند.

پاسپورت دومینیکا-کاماپرس

هزینه افزودن وابستگان به پاسپورت دومینیکا

در صورتی که متقاضی در گذشته شهروندی دومینیکا را دریافت کرده باشد و پس از ازدواج و تولد فرزند قصد داشته باشد که برای همسر و فرزندان خود پاسپورت دومینیکا و تابعیت این کشور را اخذ کند، می‌تواند با پرداخت مبلغی کمتر از هزینه اولیه، درخواست خود را به دولت دومینیکا ارسال کند.

راز آسمان پایتخت

هزینه دریافت پاسپورت دومینیکا و تابعیت این کشور براساس نسبت اعضای خانواده با متقاضی اصلی (مادر، پدر، همسر و فرزند) و مدت زمان طی شده از اعطای شهروندی دومینیکا به او (یک‌سال یا بیشتر) متفاوت است.

دریافت پاسپورت دومینیکا برای همسر

در صورتی که فرد به تازگی ازدواج کرده و قصد داشته باشد برای همسر خود پاسپورت دومینیکا و تابعیت این کشور را دریافت کند، باید 75 هزار دلار آمریکا پرداخت کند. اگر از زمان اعطای شهروندی به متقاضی اصلی، کمتر از یک‌سال گذشته باشد، فرد باید برای هزینه‌های پردازش پرونده همسر خود، هزار دلار آمریکا و برای بررسی مدارک لازم 4000 دلار آمریکا پرداخت کند.

همچنین اگر از مدت زمان شهروندی اعطا شده به شخص، بیش از یک‌سال گذشته باشد، متقاضی علاوه بر هزینه‌های فوق باید 7 هزار و 500 دلار آمریکا برای بررسی دوباره پرونده شهروندی خود بپردازد.

هزینه-اضافه-کردن-وابستگان-به-پاسپورت-دومینیکا-کاماپرس

دریافت پاسپورت دومینیکا برای فرزند

برای دریافت پاسپورت دومینکا و تابعیت این کشور برای فرزند تازه متولد شده، نیازی به پرداخت هزینه پردازش نیست و متقاضی تنها باید 500 دلار آمریکا پرداخت کند.

دریافت پاسپورت دومینیکا برای والدین

در صورتی که شخص قصد داشته باشد برای والدین خود پاسپورت دومینیکا بگیرد، باید به نکاتی توجه داشته باشد. در قدم اول، مادر فرد باید بیش از 65 سال سن داشته باشد و از نظر مالی تحت تکفل وی نباشد. هزینه دریافت پاسپورت دومینیکا براساس مدت زمان طی شده از اعطای شهروندی به شخص اصلی متفاوت است.

در صورتی که از زمان اعطای شهروندی به او کمتر از یک‌سال گذشته باشد، او باید 25 هزار دلار آمریکا برای بررسی پرونده والدین بپردازد، اما اگر از زمان اعطای شهروندی او بیش از یک‌سال گذشته باشد، هزینه پرداختی، 50 هزار دلار آمریکا خواهد بود.

هزینه‌های پردازش، هزینه گواهی تابعیت و هزینه‌های بررسی مدارک، براساس مدت زمان طی شده از اعطای شهروندی به شخص اصلی (کمتر از یک‌سال یا بیشتر) متفاوت است.

پاسپورت دومینیکا-کاماپرس

در صورتی که از زمان اعطای شهروندی به فرد اصلی، کمتر از یک‌سال گذشته باشد، او باید برای پردازش پرونده مبلغ 1000 دلار آمریکا و برای بررسی مدارک والدین خود 4000 دلار آمریکا پرداخت کند. هزینه گواهی تابعیت نیز 250 دلار است.

اگر از زمان اعطای شهروندی به فرد اصلی، بیش از یک‌سال گذشته باشد، او باید علاوه بر هزینه‌های بالا، 7500 دلار آمریکا نیز برای بررسی مجدد پرونده شهروندی خود بپردازد.

سریع‌ترین راه اخذ پاسپورت دومینیکا برای خانواده

کارگزاری رسمی ایران دومینیکا به عنوان تنها نماینده رسمی دولت دومینیکا در ایران، با داشتن کارشناسان مجرب و ماهر در زمینه دریافت پاسپورت این کشور، متقاضیان را در پیشبرد هر چه سریع‌تر دریافت پاسپورت دومینیکا یاری می‌دهد.

متقاضیان دریافت ویزای دومینیکا می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس www.irandominica.com  یا تماس با شماره تلفن 22287009 و واتس اپ 09122003002 در تهران از خدمات و ویژگی‌های متنوع این کارگزاری اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران دومینیکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز