درباره کارگزاری فارابی و خدماتش چه می‌دانید؟

لست سکند

اولین قدم برای ورود به بازار بورس دریافت کد بورسی و دسترسی به سامانه معاملاتی یک شرکت‌ کارگزاری‌ است. کارگزاری فارابی از جمله شرکت‌های کارگزاری فعال در ایران است که به‌عنوان واسطه‌ای میان خریداران و فروشندگان این بازار عمل می‌کند.

فارابی با دارابودن رتبه الف در میان ۱۰۸ کارگزاری فعال در بازار بورس ایران، یکی از گزینه‌های قابل اطمینان برای ورود به این حوزه محسوب می‌شود.

شرکت کارگزاری فارابی، کارگزاری رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، کالا و انرژی است که فعالیت خود را از اسفندماه سال ۱۳۸۷ آغاز کرده است. این کارگزاری دارنده تمامی مجوزهای فعالیت در بازار بورس است و پس از انجام ثبت‌نام، برنامه‌ریزی و آموزش‌های لازم برای حضور سودمند در بازار سرمایه را به مشتریان ارائه می‌دهد

فارابی براساس رتبه‌بندی کارگزاران توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، همواره رده‌های اول در میان کارگزاری‌های رتبه «الف» را کسب کرده است. فارابی هم‌اکنون در بین ۳ کارگزاری برتر کشور قرار دارد و در سال ۱۳۹۷ به‌عنوان برترین کارگزاری کشور معرفی شده است. سرمایه ثبت و پرداخت‌شده شرکت کارگزاری فارابی ۳۰ میلیارد تومان برآورد می‌‌شود.

فارابی در حال حاضر دارای بیش از ۶۰ شعبه در استان‌های سراسر کشور است و افزون بر ۲ هزار دفتر پیشخوان به‌عنوان شرکای این کارگزاری در خدمت‌رسانی به مشتریان همکاری می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

از سرمایه‌گذاری تا آموزش

در کارگزاری فارابی دو صندوق سرمایه ‌گذاری یکم و دوم فارابی در دسترس مشتریان قرار دارند. در صندوق یکم فارابی یا صندوق سرمایه‌گذاری سهامی، سرمایه جمع‌آوری‌شده از سوی ۲۹۰۰ مشتری این صندوق توسط متخصصان بورس سرمایه‌گذاری می‌شود.

بازدهی صندوق سهامی فارابی از ابتدای سال ۹۹، ۶۳ درصد بوده است. گزارش بازدهی صندوق به صورت روزانه اعلام می‌شود و امکان نقدشوندگی سرمایه در هر زمان وجود دارد. صندوق دوم یا صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت گزینه‌ای کم‌ریسک برای کاربران است که بازدهی سالانه آن از ابتدای سال ۹۹، بیش از ۳۹ درصد بوده است.

در حال حاضر شرکت نرم‌افزاری سوشیانت، رسانه خبری بورس ۲۴، مرجع آموزش بورس با نام آموزین، سایت مرجع سیگنال صدتحلیل و درگاه پرداخت جیبی مو به‌عنوان شرکای تجاری با کارگزاری فارابی همکاری می‌کنند.

سایت صدتحلیل با معرفی بهترین تحلیلگران بورس و پیشنهادات روزانه برای معامله، راهنمایی برای علاقمندان حوزه بازار سرمایه است که تخصص و زمان کافی برای تحلیل بازار ندارند.

فارابیکسو نرم‌افزاز معلاملاتی کارگزاری فارابی است که در نسخه‌های حرفه‌ای، سبدگردان، معامله‌گر و  نسخه مناسب موبایل با نام موبایل موبیکسو در دسترس مشتریان است.

آموزین مرجع تحلیل و آموزش آنلاین بورس است که در این راستا انواع دوره‌های غیرحضوری را در سطوح مقدماتی، پیشرفته و حرفه‌ای برگزار می‌کند. در سایت آموزین بیش از چهارصد ساعت محتوای آموزشی ویدئویی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است و تاکنون بیش از صد هزار دانش‌آموخته از محتوای آن بهره برده‌اند.

در اردیبهشت‌ماه امسال اولین مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته بورس از سوی کارگزاری فارابی و با حضور مدیرعامل کارگزاری، رحمان بابازاده و بازیگران اصلی حوزه بورس افتتاح شد.

مرتبط با : جیبی موکارگزاری فارابی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز