هر آنچه می‌خواهید درباره تجارت الکترونیک پارسیان بدانید

تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از جمله مجموعه‌هایی است که از سال‌های بسیار دور مشغول به فعالیت است. در حال حاضر این شرکت، درخصوص ارائه انواع خدمات پرداخت و تجارت الکترونیکی و تولید نرم‌افزار فعالیت می‌کند.

امروزه تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) یکی از مراکز صدور و شخص‌سازی کارت در کشور محسوب می‌شود که تلاش می‌کند ظرفیت خود را در حوزه‌های یادشده گسترش دهد.

کاماپرس در ادامه 8 نکته از شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان را مطرح می‌کند که مطالعه آن برای فعالان حوزه پرداخت الکترونیک و نرم‌افزارهای مرتبط این حوزه خالی از فایده نیست؛

1. شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در سال 1379 به عنوان یک مجموعه سهامی خاص تاسیس شد. این مجموعه با برند تجاری «پککو» معرفی شد که در مردادماه 1396 نام برند تجاری خود را به تاپ تغییر داد. شرکت پارسیان کیش از زیرمجموعه‌های تاپ محسوب می‌شود. مدیریت شرکت تاپ برعهده احمد جعفری قزل‌حصار است.

2. این شرکت در حوزه‌هایی مانند کارت پارسیان، اپلیکیشن تاپ، سامانه پرداخت اینترنتی و کارت‌خوان فروشگاه‌ها خدمات ارائه ‌می‌دهد. بیمه رایگان، پورتال سهامداران و ثبت‌نام الکترونیکی سازمان امور مالیاتی از دیگر خدمات تاپ است.

راز آسمان پایتخت

3. تاکنون مجموعه‌هایی مثل سیمرغ، پیگیر، کالا، پیپ، کادونا و سی‌پی از خدمات شرکت تاپ استفاده کرده‌اند. از مشتریان دیگر این مجموعه می‌توان به بانک‌های رسالت، دی، مسکن، تجارت، سپه، رفاه و … اشاره کرد.

4. این مجموعه در بیش از 53 نقطه در سراسر کشور نمایندگی فعال دارد. تاپیا، باشگاه مشتریان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، یکی‌دیگر از برنامه‌های این مجموعه برای ارائه خدمات به مشتریان است که هم‌اکنون فعالیت دارد.

5. این مجموعه، سال 1389 به شرکت سهامی عام تبدیل و در سازمان بورس و اوراق بهادار نیز پذیرفته شد. نماد شرکت تاپ در سازمان بورس کشور، رتاپ است. بخش عمده‌ای از سهام شرکت به شرکت داده‌پردازی بانک پارسیان- از زیر مجموعه‌های بانک پارسیان- تعلق دارد.

6. گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری این مجموعه نشان‌دهنده این است که میزان درآمد شناسایی‌شده این شرکت، تا زمان مذکور، 182 هزار میلیارد و 502 میلیون و 500 هزار تومان است.

7. درآمد رتاپ در شهریورماه امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته، 89 درصد رشد داشته است. رتاپ در 6 ماهه ابتدایی سال 1399 بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده را از بخش درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه به دست آورد.

8. افتخارات ثبت‌شده برای این شرکت شامل کسب رتبه اول در ششمین جشنواره ملی بهره‌وری در بین شرکت‌های ارزیابی‌شده در گروه رایانه، دریافت لوح افتخار برای تدوین مدل سنجش رضایت مشتریان، گواهی‌نامه‌ کنترل کیفیت- ایزو- 27001:2013 در حوزه امنیت اطلاعات از شرکت سی‌آی‌اس- نهادی در حوزه استاندارد امنیت اطلاعات- اتریش و … می‌شود.

مرتبط با : تاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز