هر آنچه باید درباره سپهر الکتریک بدانید

خط تولید بخاری
لست سکند

کولرهای آبی و بخاری‌های «سپهرالکتریک» با شعار نوستالژیک «سرما در گرما و گرما در سرما» از سال‌ها پیش مهمان خانه‌های ایرانیان شد، اما این شعار سال‌هاست که دیگر نمی‌تواند گستردگی محصولات این شرکت را نشان دهد و فقط به یک خاطره تبدیل شده است.

کاماپرس در ادامه به ۸ ویژگی شرکت سپهرالکتریک می‌پردازد که دانستن آنها برای مشتریان خالی از لطف نیست؛

۱. در سال ۱۳۵۹ کارخانه‌ای به متراژ ۲۰ هزار متر با هدف تولید لوازم خانگی در شهر صنعتی البرز قزوین به نام «سپهر‌الکتریک» احداث شد.

۲. با گذشت سال‌ها تلاش و توسعه وسعت کارخانه به ۷۵ هزار متر مربع، تولید محصولاتی چون کولر آبی، بخاری گازی، آبگرمکن‌های مخزنی گازی و برقی و انواع ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و نیز راه‌اندازی خط مونتاژ اجاق گاز صفحه‌ای سپهر الکتریک به یکی از اصلی‌ترین برندهای تامین‌کنندگان لوازم خانگی کشور تبدیل شد.

۳. داود بدلی، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره در کنار نوید بدلی، نائب رییس هیئت مدیره و شهین قندیان، اعضای هیات مدیره سپهر الکتریک را تشکیل می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

۴. سپهر الکتریک در ۲۲ استان کشور از جمله تهران، کرمانشاه، گلستان، گیلان و … دفاتر نمایندگی فروش محصولات دارد.

۵. استفاده از خط تولید تمام اتوماتیک در پوشش رنگ الکترواستاتیک قطعات مختلف، تست و عیب‌یابی ماشین‌های لباسشویی تولیدی در آزمایشگاه مجهز، این محصولات را به تولیداتی با کیفیت و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی بدل کرده است.

۶. در حال حاضرکارکنان شرکت سپهرالکتریک به ۷۵۰ نفر رسیده است. این شرکت در خارج از کشور ۲ شعبه دارد و سالانه ۲۵۰ هزار کولر، ۱۰۰ هزار بخاری گازسوز، ۱۰۰ هزار آبگرمکن، ۱۰۰ هزار اجاق گاز صفحه‌ای و ۱۲۰ هزار ماشین لباسشویی تولید می‌کند.

۷. تلاش برای پیشرفت و ارتقای سطح کیفیت محصولات تولیدی، جلب رضایت مشتری، توجه به بازار جهانی و در نهایت ایجاد تکیه‌گاهی امن و مطمئن برای کارگران و کارمندان از مهم‌ترین اهداف شرکت سپهر الکتریک است.

۸. سپهر الکتریک در سال ۱۳۹۵ به عنوان صادرکننده نمونه ملی کشور شناخته شد. همچنین در سال ۱۳۹۳ تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.

مرتبط با : سپهر الکتریک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز