هرآنچه باید درباره شرکت پژواک رایان بدانید

لست سکند

امروزه شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه صنایع مختلف از قبیل صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، نیروگاهی، نظامی، خودروسازی، هسته‌ای در سطح کشور و جهان هستیم. همزمان با دستیابی به تکنولوژی‌های جدید و مدرن باید زمینه را برای جلوگیری و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه مانند شکست‌ها، انفجارها و آتش‌سوزی فراهم کرد.

یکی از راه‌های بسیار کارآمد در جلوگیری و پیشگیری از اینگونه حوادث، استفاده از روش‌های متنوع تست‌های غیر مخرب است. این تست‌ها را می‌توان در هنگام تولید، پس از نصب و راه اندازی و به صورت دوره‌ای بدون آسیب رساندن به قطعه یا تجهیز مورد تست استفاده کرد. تست «التراسونیک» پرکاربردترین روش در زمره تست‌های غیر مخرب است.

کاماپرس قصد دارد در ادامه، شرکت پژواک رایان- تولیدکننده و بومی‌سازی کننده کامل تست التراسونیک- را برای علاقمندان معرفی کند؛

1. این شرکت، فعالیت تحقیقاتی خود را از سال 1384 در زمینه ساخت دستگاه‌های التراسونیک اتوماتیک مولتی چنل آغاز کرد و پس از گذشت سالیان متمادی پژوهش، تحقیقات و تلاش در این زمینه موفق به دستیابی به این تکنولوژی شد.

2. پس از تست و آزمایش‌های مکرر نمونه های اولیه ساخته شده این دستگاه‌ها بر روی خطوط تولید لوله‌های نفت و گاز، سرانجام این تیم اقدام به تاسیس شرکت پژواک رایان کرد و فعالیت خود را در زمینه ساخت، فروش و نصب و راه اندازی سیستم‌های خود در صنایع مختلف و ارائه خدمات پس از فروش آنها آغاز کرد.

راز آسمان پایتخت

3. پژواک رایان در سال 96 موفق به راه‌یابی در زمره شرکت‌های دانش بنیان شد.

4. این شرکت از گروهي متخصصان علوم مهندسي الكترونيك و اتوماسيون، مكانيک، نرم افزار و تست‌هاي غير مخرب تشکیل شده است. این گروه با هدف دستيابي به فناوري‌هاي مدرن التراسونیک در دنیا توانسته با استفاده از کاربرد امواج آلتراسونيك در تست و عيب‌يابي قطعات و محصولات صنعتی مختلف و حساس، نمونه‌هاي مختلفی از سیستم‌ها و دستگاه‌های اتوماتیک تست و عيب‌يابي قطعات مورد نياز صنعت را تولید کند.

5. این شرکت تجارب موفقی از نصب و راه‌اندازی سیستم‌های تست التراسونیک آنلاین و آفلاین خود در صنایع و کارخانجات مختلف کشور به ویژه کارخانجات لوله سازی، در کارنامه خود دارد.

6. کارخانجات فولاد اکسین اهواز، کارخانجات لوله‌سازی در اصفهان، کارخانجات فولاد آلیاژی یزد، کارخانجات لوله‌سازی ماهشهر و همچنین مرکز پژوهش متالورژی رازی از جمله مشتریانی هستند که تاکنون از محصولات شرکت پژواک رایان خریداری کرده‌اند.

7. یکی از مزایای این شرکت در دسترس بودن بسیار آسان خدمات پس از فروش محصولات این شرکت در داخل ایران است.

8. همچنین دیگر مزیت این شرکت مشاوره فنی و تعامل با مسئوولین کارخانه خریدار در خصوص انتخاب بهترین سیستم و محل نصب مناسب جهت کاهش هزینه‌ها و بهره‌وری بهتر تجهیز خریداری‌شده و آموزش کامل پرسنل کاربر دستگاه جهت استفاده بهینه از آن است.

9. کارشناسان شرکت پژواک رایان در حال حاضر تجارب مناسبي در ساخت دستگاه‌ها و سيستم‌هاي تست و عيب‌يابي تک کانال و چند کاناله اتومات آلتراسونيك دارند و برای راه‌اندازی یا جایگزینی سيستم‌هاي كاملا اتوماتيك و ديجيتال آلتراسونيك مطابق با درخواست و نيازهاي مشتري مطابق با استانداردهاي روز دنيا، با كانال‌هاي متعدد تا 32 كانال آماده هستند.

10. كارت‌هاي آلتراسونيك انحصاري اين شركت، مجهز به سيستم فرستنده و گیرنده جهت فعال‌سازی آلارم‌های نوری، صوتی و مارکر با كارايي و راندمان بسیار بالا و طول عمرمفید طولانی هستند به طوری که اين كارت‌ها حداقل دو سال تحت گارانتي شرکت پژواک رایان قرار مي‌گيرند.

11. شرکت پژواک رایان عضو حقوقی انجمن بازرسی غیرمخرب ایران بوده و در سال 1395 توانست لوح تقدیر چهارمین کنفرانس بین‌المللی آزمون‌های ضدمخرب ایران را دریافت کند.

12. پژواک رایان در سال‌های 96 و 97 در نمایشگاه بین‌المللی ان.دی.تی- روش‌های بازرسی غیرمخرب- حضور داشت. همچنین در سال 97 در نمایشگاه‌های متافو و ساخت داخل نیز شرکت کرده است.

 

 

 

 

 

 

مرتبط با : پژواک رایان صنایع دقیق
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هرآنچه باید درباره شرکت پژواک رایان بدانید

  1. محسن موسویان گفته:

    شرکت های دانش بنیان جدیدا خوب عمل میکنن. محلول های التراسونیک برای استفاده در دستگاه های التراسونیک استفاده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز