چرا هتل استقلال جزو بهترین هتل‌های ایران است؟ + قیمت رزرو هتل استقلال

تور لحظه آخری-کاماپرس

هتل استقلال به دلیل به موقعیت جغرافیایی و نوع خدماتی که ارائه می‌کند، جزو یکی از بهترین هتل‌های تهران برای اقامت به‌شمار می‌رود. این هتل لوکس و خاص، محل زندگی افراد سیاسی مشهور، تجار، بازرگانان و شخصیت‌های معروف جهان بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سفر و گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی زیادی در هتل بین‌المللی پارسیان استقلال برگزار می‌شود. هم‌چنین، این هتل از دیرباز میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی بوده است. هتل استقلال به طور مستمر در حال ارتقای نقاط مثبت خدمات خود برای میهمانان است. هدف هتل، بهره‌مندی مشتریان از تمامی امکانات و در نتیجه به حداکثر رساندن رضایت آن‌ها است.

هر آنچه لازم است درباره هتل استقلال بدانید

هتل استقلال در کنار زیباترین و طولانی‌ترین خیابان تهران، یعنی خیابان ولیعصر که یکی از جاذبه‌های پایتخت است، قرار دارد. این هتل تا نمایشگاه بین‌المللی تهران و سالن اجلاس سران و صدا و سیما کم‌تر از 5 دقیقه فاصله دارد. به دلیل موقعیت ایده‌آل این هتل، می‌توان به راحتی به دیدنی‌های تاریخی متعدد، مراکز درمانی و آموزشی و پیست اسکی توچال تهران و سایز مناطق کم‌نظیر تهران به آسانی دسترسی داشت.

راز آسمان پایتخت

اتاق‌های اقامتی شامل یک و دو خوابه در سوئیت‌های استاندارد و رویال است که از نظر طراحی و امکانات در فازهای شرقی و غربی متفاوت است. هتل استقلال هر آنچه را که برای اقامتی دنج و راحت نیاز باشد در اختیار میهمانان و گردشگران قرار می‌دهد. اقامتگاه‌های هتل بین‌المللی پارسیان استقلال تهران در دو نوع اتاق و سوئیت هستند.

تمامی اتاق‌های هتل، مجهز به تخت خواب راحت، صندوق امانات، تلویزیون LCDT، اینترنت، یخچال و مینی‌بار هستند. اقامتگاه‌های برج غربی دارای منظره شهری و منظره کوهستانی زیبا از شمال تهران هستند و برخی اتاق‌ها دارای بالکن نیز هستند.

مسلماً هرکسی که به عنوان توریست وارد شهر دیگری می‌شود، تمایل دارد از زمان خود بهترین استفاده را کند و تمام مناطق گردشگری آن شهر را ببیند. هتل استقلال به مکان‌های دیدنی و گردشگری معروف تهران بسیار نزدیک است. به همین دلیل بسیاری از گردشگران در مدت اقامت خود در تهران ترجیح می‌دهند در این هتل اقامت داشته باشند. رزرو هتل بین‌المللی پارسیان استقلال تهران، یکی از مجهزترین هتل‌های تهران، بدون شک خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای‌تان رقم خواهد زد.

شما برای رزرو اینترنتی هتل استقلال و  سایر هتل‌ها در سراسر کشور و هم‌چنین دریافت تخفیف ویژه سازمانی می‌توانید با شماره 02179515 تماس بگیرید یا به سایت سفرانه مراجعه کنید. در ادامه قیمت رزرو انواع هتل‌‌ها را در تهران را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز