نگاهی به عملکرد انتشارات آریاناقلم در سال 98

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نشر آریاناقلم وابسته به شرکت پژوهش و صنعتی آریانا بهسان، ناشر تخصصی کتاب‌های توسعه کسب و کار و مدیریت استراتژیک کارآفرینی و استارت‌آپ است که در سال‌های اخیر توانسته کتاب‌های ارزنده ای را با توجه به نیازهای این حوزه منتشر کند.

به گزارش کاماپرس، آریاناقلم از بدو تاسیس در سال 88 با انتشار کتاب‌هایی از نویسندگان داخلی و خارجی فعالیتش را بر دو بخش آموزش و گسترش خلاقیت در حوزه تخصصی خود متمرکز کرده است. در ادامه نگاهی داریم به گزارش عملکرد و فعالیت‌های نشر آریانا قلم در سال 98 .

کتاب‌های چاپ اولی آریاناقلم در سال98

انتشار کتاب‌های چاپ نخست از افداماتی است که هر سال در نشر آریاناقلم در اولویت قرار دارد و در سال 98 نیز فهرست پرباری از کتاب های چاپ اولی توسط این ناشر روانه بازار نشر شد. کتاب‌های “حل مسائل مالی در اکسل: معرفی و کاربرد” نوشته سعید ونکی، “بی حد و مرز” از جان‌سی. ماکسول، “راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه” به قلم مهدی ابراهیمی، “ذهن استراتژیست” اثر مجتبی لشکربلوکی، ” حرکت به سوی اقیانوس آبی” به قلم دبلیو.چان کیم برخی از عنوان‌های منتشر شده نشر آریاناقلم در چاپ نخست هستند.

کتاب‌هایی که در سال 98 تجدیدچاپ شدند

راز آسمان پایتخت

آریاناقلم در سال 98 کتاب‌های مطرحی را از نویسندگان ایران و جهان به چاپ مجدد رساند. کتاب‌های “مدل کسب و کار شما” اثر تیم کلارک، “طراحی ارزش پیشنهادی” از الگزاندر اوستروالدر، “اخلاق حرفه‌ای” به قلم لیندا فرل، “دید اقتصادی: داستانی جذاب برای آموختن اقتصاد” نوشته پیتر.دی شف، “عملکرد حرفه‌ای” از مایک بورن، “رهبران آخر غذا می‌خورند” نوشته شده توسط سینک سایمون و… تنها برخی از عناوینی هستند که توسط این ناشر برای چندمین بار به چاپ رسیده‌اند و در اختیار مخاطبان قرار گرفته‌اند.

حضور در نمایشگاه کتاب تهران با تخفیف‌های ویژه

آریانا قلم با حضور در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه 98 کتاب‌های منتشر شده خود را در معرض بازدید علاقمندان گذاشت. این ناشر مانند اغلب ناشران تخفیف‌های ویژه‌ای را برای خرید در نمایشگاه اختصاص داد؛ البته این تخفیف‌ها شامل افرادی که در نمایشگاه حضور پیدا نکردند و با خرید اینترنتی کتاب‌های مدنظر خود را سفارش دادند نیز می‌شد.

نمایشگاه الکامپ میزبان آریاناقلم 

نمایشگاه الکامپ 98 در اواخر تیرماه برگزار شد و انتشارات آریاناقلم نیز به عنوان ناشر کتاب‌های حوزه استارت‌آپ در این نمایشگاه حضور یافت. همچنین آریاناقلم با مطرح کردن سوالی با عنوان “کسب و کارهای نوپا چطور از کسب و کارهای باسابقه سبقت می‌گیرند؟” در غرفه خود میزبان کسب و کارهای نوپا بود.

نشست‌های برگزار شده توسط آریاناقلم در سال 98

آریاناقلم در سال 98 برگزارکننده چند نشست بود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود. نشست بررسی کتاب “ایده عالی مستدام” با سخنرانی سجاد بهجتی (استراتژیست محتوا)، احسان طریقت (مشاور بازاریابی محتوایی) و سیدرامین هاشمی (مترجم کتاب) با محوریت تحلیل پیام‌های برچسب‌دار برای ماندگاری بیشتر در مردادماه برگزار شد.

یکی دیگر از این نشست‌ها نشستی با موضوع بازاریابی وبرنامه‌ریزی بود که در آذرماه با حضور توحید علی‌اشرفی، مجتبی محمدیان، احسان طریقت و فواد معصومی برپا شد و به بررسی تجربه‌هایی از اجرای طرح‌های بازاریابی در استارت‌آپ‌ها پرداخت.

آریاناقلم در نمایشگاه کتاب تبریز

انتشارات آریاناقلم در مهر و آبان 98 با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز کتاب‌های منتشر شده خود را به علاقمندان کتاب در تبریز عرضه کرد.

تخفیف کتاب‌های آریاناقلم در هفته کتاب و شب یلدا

این ناشر در آذرماه 98 همزمان با هفته کتاب تصمیم گرفت که هشت عنوان از کتاب‌های خود را مانند “مدیریت استراتژیک”،”مدیریت بازاریابی”، “کارآفرینی و استارتاپ”، ” خلاقیت و نوآوری “، “مدیریت پروژه” و سه کتاب دیگر را با تخفیف 15 درصدی به علاقمندان کتاب عرضه کند.

آریاناقلم همزمان با شب یلدا نیز تخفیف‌های 15درصدی را نیز برای کتاب‌هایش در نظر گرفت.

انتشار کتاب‌های صوتی آریاناقلم

آریاناقلم برخی کتاب‌های خود را مانند “بی حد و مرز” و “خودباوری در خلاقیت” را به صورت صوتی منتشر کرد و در اپلیکیشن‌های طاقچه، نوار و فیدیبو در اختیار مخاطبان کتاب‌های صوتی قرار داد.

مرتبط با : آریاناقلمطاقچهفیدیبو
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز