نگاهی به وضعیت بزرگ ترین استیبل کوین دنیا و برنامه آن

همراه با افزایش نظارت و شفافیت، تتر قصد دارد در ابتدای سال 2024 گزارش ذخیره‌ها را ارائه بدهد. این اقدام در راستای افزایش بررسی‌های نظارتی روی استیبل کوین‌ها انجام خواهد شد. احتمالا این موضوع روی قیمت روز تتر اثر بگذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، تتر اطلاعات ذخیره خود را یک بار در هر روز به روزرسانی می‌کند که این گزارش‌ها در صفحه شفافیت ناشر منتشر می‌شود. ضمنا این مجموعه گزارش ذخیره ماهانه و فصلی را نیز انتشار می‌دهد. بررسی گزارش‌های تتر نشان داده که این رمزارز سال 2021 از سوی کمیسیون معاملات آتی کالا 42.5 میلیون دلار جریمه شد. این مقدار جریمه قابل توجه به دلیل کامل نبودن پشتوانه این رمزارز بین سال‌های 2016 تا 2018 بود.

با وجود چنین جریمه سنگینی انتظار می‌رفت حجم معاملات و قیمت روز تتر کمتر شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد.

قیمت روز تتر-کاماپرس

شرایط کنونی اکوسیستم استیبل کوین تتر و نظر برخی از فعالان

در حال حاضر دارایی تتر به بیشتر از 86.1 میلیارد دلار می‌رسد و بدهی‌های آن در حدود 82.2 میلیارد دلار است که پشتوانه ذخیره بیشتر از 100 درصد نشان می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

تتر به منظور جلب رضایت کامل مشتریان و همچنین افزایش حجم معاملات، فهرستی از ذخایر خود و همچنین متولیان ذخیره را ارائه داده است. به طور کلی این شرکت سرمایه مازاد 3.29 میلیارد دلاری در 15 اکوسیستم مختلف دارد.

البته برخی معتقدند که گزارش شفافیت تتر با نگرانی‌های جاری در مورد نقدینگی و پشتوانه دارایی این رمزارز تناقض دارد و اطلاعات منتشر شده «غیرواقعی» به نظر می‌رسد.

قبل از هر اقدام معاملاتی اطلاعات را به صورت کامل بررسی کنید

به هر حال قبل از هر اقدامی ابتدا لازم است قیمت روز تتر و اخبار مربوط به این رمزارز مورد بررسی قرار بگیرد و سپس وارد دنیای معامله این ارز دیجیتال شد.

ایرانیان برای خرید و فروش و جست و جوی قیمت روز تتر باید دقت بیشتری به خرج بدهند، زیرا کشور از این لحاظ نیز تحریم است و به همین دلیل باید معتبرترین منبع را برای معامله تتر و آگاهی از نرخ آن و به آن رجوع کرد.

اکس نوین یک درگاه معتبر برای آگاهی از قیمت روز تتر و خرید و فروش این رمزارز برای ایرانیان محسوب می‌شود. افرادی که مایل به معامله تتر از این درگاه هستند ابتدا باید فرآیند ثبت نام و احراز هویت را پشت سر گذاشته، سپس با شارژ کیف پول خود به خرید و فروش آن بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز