نکات مهم قبل از خرید تور ایتالیا

تور ایتالیا - آکیس

ایتالیا یکی از کشورهای مورد علاقه ایرانیان برای مسافرت است. فرهنگ خاص این کشور، غذاهای بومی مانند پیتزا و پاستا و آب و هوای مناسب به همراه سواحل زیبا باعث شده است که تور ایتالیا جزو تورهای پرفروش حوزه اروپا محسوب شود.

کاماپرس در این گزارش اطلاعات لازم برای سفر به ایتالیا و ویژگی بهترین تور ایتالیا را بررسی کرده است.

برنامه­‌ریزی پیش از سفر

سفر به ایتالیا نیازمند دریافت ویزای شنگن است و به همین دلیل باید مراحل سفارت و اخذ ویزا در زمان لازم انجام شود. این پروسه به طور متوسط بین یک تا سه ماه زمان می‌برد و بهتر است که حداقل از سه ماه قبل از سفر، برنامه­ریزی و اقدامات لازم برای تهیه پاسپورت، خرید تور ایتالیا و اخذ ویزا انجام شود

تور ایتالیا - آکیس

تهیه یورو به مقدار کافی

واحد پول ایتالیا همانند بیشتر کشورهای اروپایی یورو است و به همین دلیل باید قبل از آغاز تور به میزان کافی یورو تهیه کرد. مقدار یورو مورد نیاز به نوع مدیریت هزینه سفر و میزان خرید بستگی دارد، اما به طور متوسط داشتن 100 تا 150 یورو برای یک تور ساده ایتالیا کافی به نظر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

مدارک لازم برای خرید تور ایتالیا

برای خرید تور ایتالیا و دریافت ویزای شنگن، نیاز به ارائه یک سری مدارک است. برای نمونه می‌توان به پاسپورت با اعتبار لازم، شناسنامه، مدارک ازدواج، مدارک هویتی فرزندان و مدارک شغلی اشاره کرد. ارائه این مدارک در ابتدا و برای درخواست ویزای شنگن ضروری است. همچنین باید مدارکی دال بر تمکن مالی به سفارت ایتالیا ارائه داد. البته مدارکی مانند بلیت هواپیما و گواهی رزرو هتل و اقامتگاه از طرف تور ایتالیا به گردشگران ارائه می‌شود.

تور ایتالیا بهتر است یا تور ترکیبی؟

معمولا تور ایتالیا به صورت دو مقصدی و سه مقصدی به فروش می‌رسد و البته بیشتر گردشگران دوست دارند که از تورهای ترکیبی استفاده کنند. برای نمونه می‌توان به تورهای ایتالیا – فرانسه یا ایتالیا – فرانسه – اسپانیا اشاره کرد. هرکدام از انواع تورهای چند مقصدی می‌تواند در یک زمان محدود به گردشگر اجازه بازدید از چند کشور را بدهد که در نوع خود جالب است. البته ایتالیا آنقدر جاذبه‌های گردشگری دارد که نتوان در چند روز همه آن‌ها را دید و خرید تور تک مقصدی ایتالیا نیز به همین دلیل، کاملا منطقی است.

تور ایتالیا - آکیس

کدام شهرهای ایتالیا برای بازدید مناسب است؟

بیشتر شهرهای ایتالیا هر ساله میزبان گردشگرانی از نقاط مختلف جهان از جمله ایران هستند. بر اساس آمار، بیشتر ایرانیان علاقه دارند که از شهرهایی همچون رم، میلان و ونیز دیدن کنند. رم به عنوان پایتخت ایتالیا، یک شهر ایده آل برای گردشگری است و به دلیل قدمت زیاد، از جاذبه‌های گردشگری بیشماری برخوردار است. میلان نیز یک شهر تاریخی و توریستی است که معماری و فضای هنری آن بی نهایت جذاب است. ونیز نیز یکی از شهرهای خاص جهان است و تجربه‌ سفر به این شهر قابل مقایسه با هیچ شهر دیگری نیست.

البته نباید فراموش کرد که ایتالیا دارای شهرهای کوچک ساحلی و مناطقی است که از زیبایی‌های طبیعی برخوردارند و به شلوغی شهرهای فوق نیستند؛ به همین دلیل برای داشتن سفری آرام بهتر است که شهرهای کوچک‌تر را انتخاب کرد.

ذائقه غذایی نزدیک ایتالیایی­‌ها با ایرانیان

ایتالیا از جمله کشورهایی است که مردمانش ذائقه غذایی شبیه ایرانیان دارند و غذاهای بومی این کشور محبوب ایرانیان است. انواع پیتزا، لازانیا و پاستا در این سفر و در رستوران‌های مختلف قابل سفارش است. غذاهایی مثل ریزوتو، بروستکا و ریپولیتا نیز بسیار خوشمزه است؛ به همین دلیل در هنگام خرید تور ایتالیا نباید نگران غذاهای این کشور بود.

تور ایتالیا - آکیس

رزرو بهترین تور ایتالیا با «آریا کیا سفر »

هلدینگ گردشگری آریا کیا سفر که با برند «آکیس» فعالیت می‌کند، عرضه کننده بهترین تورهای گردشگری به نقاط مختلف جهان است. این هلدینگ فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده است. از جمله خدمات اصلی هلدینگ گردشگری آریا کیا سفر می‌توان به برگزاری تور، اخذ ویزا، رزرو هتل، تهیه بلیت و پشتیبانی سفر اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تور می‌توانید به سایت این هلدینگ به آدرس www.ariakiasafar.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02172291 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاکیاسفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز