نکاتی که باید درباره بیمه کلیک بدانید

تور لحظه آخری-کاماپرس

استارتاپ «بیمه کلیک» یکی از بسترهای ارائه خدمات آنلاین بیمه‌ای است. حفظ مقام کارگزاری برتر در صنعت بیمه در حفظ پرتو و توسعه آن، از چشم انداز این مجموعه بیان شد. بیمه کلیک در نظر دارد تا در آینده به کارگزار برتر ارائه دهنده خدمات بیمه در سطح کشور تبدیل شود، همچنین به بالاترین سطح رضایتمندی مشتری از خدمات دست پیدا کند و کارگزاری ارجح برای شرکت‌های بیمه و کارشناسان و کارکنان در صنعت بیمه باشد.

کاماپرس در ادامه به 8 نکته از این مجموعه می‌پردازد که برای فعالان در حوزه خدمات بیمه و علاقمندان به آن مفید است؛

1. بیمه کلیک به منظور فعالیت در حوزه اینشورتک- فناوری‌های بیمه- از سال 1395 تاسیس شد. ماندانا بیات بنیانگذار این مجموعه است و کارگزاری رسمی بیمه بانیان آسمان آبی، این استارتاپ را تحت حمایت خود دارد.

2. بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری، اتومبیل، درمان تکمیلی، مسئولیت، مهندسی، مسافرتی، آتش سوزی، باربری، حوادث و … توسط این مجموعه ارائه می‌شود.

3. شرکت‌های بیمه‌ای ایران، آسیا، دانا، البرز، کارآفرین، پاسارگاد، ما- ملت ایران-، رازی، آرمان، نوین، سامان، کوثر، دی، آسماری و… از شرکت‌های طرف قرارداد این استارتاپ هستند.

راز آسمان پایتخت

4. وزارت صنعت، معدن و تجارت، قوه قضائیه، جهاد کشاورزی، شرکت مهریزان، ستاد مبارزه با مواد مخدر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسافربری رجا، سازمان مالیات و… از مشتریان این استارتاپ اعلام شدند.

5. این مجموعه تنها استارتاپ بیمه‌ایی است که به فرمول‌ها و نحوه محاسبه- اکچوئری- بیمه دسترسی دارد.

6. بیمه کلیک مشاوره رایگان بیمه‌ای به کاربران متقاضی خود ارائه می‌دهد. همچنین این مجموعه خدمت یادآوری تمدید بیمه دارد که با استفاده از آن، قبل از پایان اعتبار بیمه نامه، به کاربران یادآوری می‌شود که بیمه خود را در زمان مقرر تمدید کنند.

7. این مجموعه تاکنون لوح تقدیر نماینده ممتاز بیمه تهران، بیمه ام.دی.آر.تی- انجمن فروشندگان حرفه‌ای بیمه عمر در جهان-، نماینده ممتاز بیمه کارآفرین، کارگزاری بیمه و کارگزاری بیمه همایش اقتصاد ایرانیان را بدست آورده است.

8. این مجموعه وبلاگی دارد که مطالبی در خصوص مسائل مختلف بیمه از جمله مقایسه شرایط بیمه بدنه و بیمه عمر شرکت‌های مختلف در آن منتشر می‌کند.

مرتبط با : بیمه کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز