نظارت بر حضور و غیاب پرسنل دورکار با «دینگ»

اپلیکیشن دینگ
تور لحظه آخری-کاماپرس

در روزهایی که به دلیل بالا رفتن نگرانی عمومی از انتشار هرچه بیشتر ویروس کرونا بالا رفته و بسیاری از پرسنل شرکت‌ها به دورکاری فرستاده شده‌اند، یکی از مهم‌ترین دغدغه شرکت‌ها و کارفرمایان، مدیریت بر حضور و غیاب و محاسبه ساعت کاری کارمندان‌شان است. در این میان اما «دینگ» که یک سامانه حضور و غیاب است، برای این مشکل راهکاری مناسب در نظر گرفته است.

به گزارش کاما پرس، یکی از راهکارهای ساده برای ثبت حضور و غیاب کارکنان و محاسبه ساعت کاری آن‌ها، به‌خصوص در روزهایی که با نگرانی‌های ناشی از شیوع کرونا مواجه هستیم، استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین دینگ است.

صاحبان کسب و کار می‌توانند به سادگی محل زندگی هر کارمند را به عنوان محل کار مشخص نموده و شیفت مخصوصی را به هر یک از آن‌ها تخصیص دهند.

راز آسمان پایتخت

از ویژگی‌های مهم این سامانه می‌توان به امکان ثبت تردد در نزدیکی دستگاه و یا در لوکیشن جغرافیایی، نمایش لیست روزانه ورود و خروج کارکنان به صورت لحظه‌ای و آنلاین، امکان تعریف تصویر سلفی هنگام ورود و خروج کارکنان، پنل مدیریت تحت وب، تهیه گزارش‌های دوره‌ای از وضعیت ورود و خروج کارکنان، امکان مشاهده ساعت کاری روزانه و ماهانه هر کارمند به صورت مجزا، تعریف شیفت کاری و ثبت درخواست مرخصی و ماموریت کارمندان با امکان تایید و یا رد توسط مدیر اشاره کرد.

مرتبط با : دینگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز