نرخ مصوب تخم مرغ اعلام شد

ستاد تنظیم بازار نرخ مصوب هر کیلو تخم مرغ را ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.
به گزارش کاماپرس، بعد از گرانی تخم مرغ که به شانه ای حدود ۳۲ تا ۳۵ هزار تومان رسید و البته قیمت مرغ که حتی از کیلویی ۲۷ هزار تومان هم گذشت، حالا رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از قیمتهای مصوب این دو قلم کالای پر مصرف خانوارها خبر می دهد. بر این اساس نرخ هر کیلو تخم‌مرغ ۱۲ هزار تومان و نرخ هر کیلو مرغ زنده ۱۴ هزار تومان مصوب شده است.

عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار اعلام کرد در حوزه مرغ و تخم‌مرغ، موضوع جوجه ریزی پیگیری شده تا با توزیع مناسب نهاده‌های دامی، شرایط بهبود پیدا کند.
او درباره توزیع کالاهای مصرفی خانوارها می گوید:« توزیع بدون وقفه انجام می‌شود و گزارش‌های جدید به دست آمده هم از بهبود وضعیت بازار خبر می‌دهند. در حال حاضر ذخایر خوبی داریم و تصمیمات خوبی هم برای ترخیص کالاها از بنادر گرفته شده است.»

توزیع روغن و گوشت مشکلی ندارد

دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به موضوع عرضه روغن می گوید:« در حال حاضر در سطح عرضه مشکلی وجود ندارد و امیدوار هستیم با اقدامات انجام شده تا پایان هفته بازار روغن سر و سامان بگیرد. در بازار گوشت قرمز هم ثبات مناسبی برقرار است و هماهنگی مناسبی با میادین میوه و تره‌بار انجام شده تا گوشت با قیمت مناسب به دست مردم برسد. برای پایان سال از همین حالا روند تامین میوه و مرکبات و ذخیره سازی آن را در دستور کار قرار داده‌ایم و امیدوار هستیم در رابطه با این موضوع همکاری‌های لازم وجود داشته باشد.»

راز آسمان پایتخت

بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان نرخ هر کیلو تخم مرغ ۱۲ هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده ۱۴ هزار تومان مصوب شده است. بر این اساس کسبه و تولیدکنندگان باید قیمت‌ها را رعایت کنند تا مشمول برخورد بازرسان سازمان حمایت نشوند. همچنین کارشناسان به صورت آنلاین (برخط) مراکز متخلف را شناسایی خواهند کرد.

 

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز