منفی‌ترین نمادهای بورس و فرابورس در آخر هفته

بورس

بورس و فرابورس هفته را در حالی به پایان رساندند که نسبت به هفت روز قبل به ترتیب 75 هزار واحد و 868 واحد نزول داشتند.
به گزارش کاماپرس، بورس روز گذشته با 13 هزار واحد کاهش نسبت به سه‌شنبه به مرز یک میلیون و 556 واحد رسید. این در حالی است که در آخرین روز کاری هفته قبل، شاخص کل بازار سرمایه یک میلیون و 631 هزار واحد بود. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۵۲۷۰ واحد نسبت به سه‌شنبه کاهش داشت و به رقم ۴۲۶‌هزار و ۹۸۰ واحد رسید. این شاخص چهارشنبه هفته قبل 449 هزار و 374 واحد را نشان می‌داد.
روز گذشته فولاد مبارکه اصفهان، مخابرات ایران، کشتیرانی ایران، گروه مپنا و شرکت ارتباطات سیار ایران بیشترین تاثیر متفی را بر بازار بورس داشتند. جالب اینجاست که چهارشنبه هفته قبل نیز فولاد مبارکه اصفهان و مخابرات ایران نیز بیشترین تاثیر منفی را در بازار آخر هفته داشتند.

منفی‌های فرابورس
شاخص کل فرابورس نیز دیروز ۱۷۷ واحد نسبت به روز سه‌شنبه کاهش داشت و به رقم ۱۶‌هزار و ۴۸۹ واحد رسید. این در حالی بود که چهارشنبه هفته قبل این شاخص روی 17 هزار و 357 واحد قرار داشت. به بیان دیگر طی هفته گذشته فرابورس 868 واحد ریزش داشته است.
دیروز پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون و پتروشیمی زاگرس بیشترین تأثیر منفی را بر فرابورس داشتند. هر سه این نمادها، چهارشنبه هفته قبل نیز منفی‌سازترین شاخص‌های فرابورس بودند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز