معرفی 3 مدل لپ تاپ لمسی لنوو / قیمت روز لپ تاپ 3 اسفند 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از مهم‌ترین مزایای لپ تاپ‌های لمسی، عدم وجود محدودیت‌های مربوط به صفحه کلید و تاچ پد است. لپ تاپ لمسی می‌تواند به سوایپ، ضربه‌ها و لمس صفحه نمایش جواب داده و به کاربر، آزادی عمل بیشتری بدهد. این نوع لپ تاپ‌ها بهترین گزینه برای طراحی دیجیتال و یادداشت برداری روزانه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از بهترین نوع لپ تاپ‌های تاچ، لپ تاپ لمسی لنوو است. این سری از محصولات لنوو از طراحی ارگونومیک و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند؛ به همین دلیل، بسیاری از افراد به دنبال خرید این مدل‌ از لپ تاپ‌های لنوو هستند. خرید لپ تاپ یکی از خریدهای بسیار حساس است که نیاز به داشتن اطلاعات کافی یا دریافت مشاوره تخصصی دارد. تمامی مدل‌های لپ تاپ لنوو، ایسوس، اپل و… با ضمانت اصالت کالا و قیمت بسیار مناسب از مجموعه پردیس استور قابل تهیه است. امکان پرداخت در محل و تحویل اکسپرس از جمله مزایای خرید لپ تاپ از این مجموعه است. در ادامه، سه مدل لپ تاپ لمسی لنوو در بازه قیمت متفاوت معرفی خواهد شد؛

لپ تاپ لنوو Legion 5-ND

قیمت: 58 میلیون و 500 هزار تومان

این مدل، جزء لپ تاپ‌های گیمینگ و بالا رده لنوو محسوب می‌شود. وزن لپ تاپ لمسی لنوو مدل Legion 5-ND 2.4 کیلوگرم بوده و اندازه صفحه نمایش آن 15.6 اینچ است. لنوو از یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های موجود AMD یعنی Ryzen 7 5800H در این دستگاه استفاده کرده است. بنابراین، این لپ تاپ برای انجام کارهای گرافیکی سنگین، کاملاً مناسب است. لپ تاپ لنوو Legion 5-ND دارای یک رم DDR4 با ظرفیت 32 گیگابایت و دو اسلات رم با ظرفیت 16 گیگابایت است. به علاوه، حافظه سرعت بالای SSD این دستگاه از نوع NVMe با ظرفیت 1TB است.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3-T

قیمت: 38 میلیون و 500 هزار تومان

این لپ تاپ گیمینگ از جمله جدیدترین محصولات شرکت لنوو در بازار ایران است. صفحه نمایش لمسی این لپ تاپ، 15 اینچ بوده و از نوع Full HD IPS است. لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 دارای حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه SSD 256 گیگابایتی است. به علاوه، پردازنده قدرتمند شرکت AMD یعنی Ryzen5 5600H در این دستگاه به کار رفته است. دو کارت گرافیک برای انجام کارهای روزمره و انجام امور گرافیکی سنگین در این لپ تاپ به کار رفته است. این کارت گرافیک‌ها مدل AMD Radeon RX Vega 6 و مدل Dedicate ساخت شرکت NVIDIA Geforce است. بنابراین، این دستگاه یکی از بهترین لپ تاپ‌های لمسی لنوو برای انجام امور روزمره و حتی سنگین محسوب می‌شود.

لپ تاپ لنوو ThinkBook 15-HB

قیمت: 35 میلیون و 860 هزار تومان

این دستگاه، جزء لپ تاپ‌های میان‌رده لنوو است. لپ تاپ ThinkBook 15-HB مجهز به پردازنده‌های نسل 11 شرکت اینتل بوده و مناسب استفاده روزمره و حتی سطح بالا است. وزن این لپ تاپ 1.7 کیلوگرم و اندازه صفحه نمایش لمسی آن 15.6 اینچ است. این دستگاه به یک حافظه یک ترابایت از نوع هارد دیسک، یک حافظه 256 گیگابایتی از نوع SSD NVMe و یک رم 8 گیگابایتی مجهز است. به علاوه، لنوو از سری پردازنده Core i7 در این لپ تاپ استفاده کرده است.

در جدول زیر، قیمت برخی از مدل‌های لپ تاپ ایسوس، لنوو و اپل از مجموعه پردیس استور قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : پردیس استور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز