معرفی 3 مدل دوچرخه ثابت مقرون به صرفه و با کیفیت

دوچرخه ثابت-کاماپرس
لست سکند

تمرین هوازی با دوچرخه ثابت یک روش ایده‌آل برای چربی‌سوزی و رسیدن به تناسب اندام است. مزیت مهم این دستگاه این است استفاده از آن به آموزش خاصی نیاز ندارد و مزاحمت خاصی برای سایر افراد ایجاد نمی‌کند. بنابراین، دوچرخه ثابت یک دستگاه بسیار خوب برای ورزش‌های خانگی و باشگاهی محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وارد شدن فشار کمتر به مفاصل ورزشکار از دیگر مزایای دوچرخه ثابت محسوب می‌شود. کسانی که قصد دارند تا با خرید دوچرخه ثابت در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و به وزن ایده‌آل خود برسند، می‌توانند با مراجعه به سایت جیم لند به گزینه‌های متنوعی از این دستگاه دسترسی پیدا کنند. در ادامه، سه مدل دوچرخه ثابت مقرون به صرفه از این فروشگاه معرفی خواهد شد.

دوچرخه ثابت خانگی لیدر اسپرت مدل ۸۲۲۳

قیمت: 7 میلیون و 700 هزار تومان

تحمل وزن این دوچرخه 100 کیلوگرم است و زین آن قابلیت هماهنگ شدن با قد ورزشکار را دارد. استفاده از این دستگاه موجب تقویت عضلات پایین‌تنه و بالاتنه شده و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. دوچرخه ثابت خانگی لیدر اسپرت مدل ۸۲۲۳ از ۱۰ دارای سطح مقاومتی که با کمک آنها می‌توان به تمرین‌ها تنوع داد. داشتن چرخ برای جا به جایی بهتر، امکان مشاهده پارامترهای تمرین به صورت لحظه‌ای و مجهز بودن به نمایشگر از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

دوچرخه خانگی آیرون مستر مدل Smart 360B

قیمت: 10 میلیون تومان

حداکثر تحمل وزن این دستگاه 120 کیلوگرم است. نمایشگر LCD دوچرخه ثابت آیرون مستر مدل Smart 360B تمام پارامترهای تمرینی مانند مسافت، سرعت، کالری، زمان و ضربان قلب را نشان می‌دهد. بنابراین، ورزشکار می‌تواند با اطلاع از عملکرد سیستم جسمانی خود، درباره نوع تمرین‌ها تصمیم بهتری بگیرد. ارتفاع این دوچرخه ثابت خانگی قابل تنظیم است. همچنین، وزن سبک این دستگاه و چرخ‌هایی که در قسمت پایینی آن قرار دارند موجب شده تا حمل و نقل آسانی داشته باشد. عملکرد این مدل از دوچرخه‌های خانگی آیرون مستر به صورت مگنتی تعریف شده و از سیستم انتقال حرکت تسمه‌ای نیز بهره می‌برد.

راز آسمان پایتخت

دوچرخه ثابت-کاماپرس

دوچرخه اسپینینگ خانگی لیدر اسپرت

قیمت: 10 میلیون و 900 هزار تومان

زین حرفه‌ای این مدل مانند دوچرخه‌های مسابقه‌ای ساخته شده و به دو صورت افقی و عمودی قابل تنظیم است. این قابلیت به ورزشکار کمک می‌کند تا بتواند بدن خود را با دستگاه هماهنگ کرده و در شرایط بهتری به تمرین ادامه دهد. پدال‌های ارگونومیک و بند نگه‌دارنده پا از جمله مزیت‌های مهم طراحی این مدل محسوب می‌شود. فرمان دوچرخه اسپینینگ خانگی لیدر اسپرت قابل تنظیم شدن هستند و دسته‌های آن به دو صورت دو حالته کار می‌کنند. بنابراین، ورزشکار می‌تواند به هر شکلی که راحت‌تر است با دستگاه ورزش کند. تحمل وزن این دستگاه 160 کیلوگرم بوده و روش انتقال حرکت آن به صورت تسمه‌ای است.

لازم به ذکر است که تمامی مدل‌های دوچرخه ثابت در فروشگاه جیم لند با یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می‌شود. به علاوه، خریدارانی که ساکن تهران هستند می‌توانند دستگاه خود را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : جیم لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز