معرفی 3 مدل اقتصادی لپ تاپ ایسوس + قیمت روز لپ تاپ 27 بهمن 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه، لپ تاپ‌ها یکی از تجهیزات مورد نیاز بسیاری از کارمندان، هنرمندان، متخصصان، دانشجویان و دانش‌آموزان به شمار می‌رود. هر روز مدل‌های بسیار زیادی از لپ تاپ‌ها با امکانات و قیمت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود؛ با این حال، برندهایی مانند ایسوس، لنوو، اپل، اچ پی، ام اس آی و ایسر جزء مشهورترین‌ها محسوب می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لپ تاپ ایسوس به دلیل عملکرد بسیار عالی، داشتن سخت‌افزار قوی، طراحی زیبا و خدمات پس از فروش مناسب همواره یکی اولویت‌های خرید بسیاری از مشتریان است. با این حال، ممکن است خرید این لپ تاپ برای برخی افراد به دلیل بالا بودن قیمت‌ها کمی دشوار باشد. به همین دلیل، این مطلب به معرفی چند مدل لپ تاپ ایسوس با کیفیت و اقتصادی می‌پردازد.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook 16X M1603QA-MB137

قیمت: 28 میلیون و 390 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

این لپ تاپ، یک نوت بوک 15.6 اینچی و سبک است. صفحه نمایش AMOLED این دستگاه، وضوح Full HD داشته و از یک پنل IPS معمولی نیز استفاده می‌کند. کارت گرافیک به کار رفته در لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook 16X M1603QA-MB137 از برند معروف AMD بوده و مدل آن Radeon RX Vega 8 است. به علاوه، این لپ تاپ دارای یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه داخلی 512 گیگابایت از نوع SSD است. خرید این لپ تاپ گزینه خوبی برای کارهای گرافیکی است؛ اما برای گیمینگ نمی‌توان توقع چندانی از این محصول داشت.

لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506HC-B

قیمت: 36 میلیون و 490 هزار تومان

معمولاً اولین چیزی که درباره خرید یک لپ تاپ ایسوس گیمینگ به ذهن خطور می‌کند، قیمت بالای این نوع لپ تاپ‌ها است. اما این کمپانی، مدل‌های اقتصادی لپ تاپ‌های گیمینگ را هم به بازار عرضه می‌کند. این محصول، مدل سال 2020 میلادی بوده و پردازنده بسیار قدرتمندی دارد. لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F15 FX506HC-B دارای سری پردازنده Core i5 بوده و سازنده پردازنده گرافیکی آن NVIDIA است. به علاوه، رم این دستگاه 16 گیگابایت و حافظه آن از نوع DDR4 است.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Pro M7600QE-L2098

قیمت: 38 میلیون و 990 هزار تومان

خرید این لپ تاپ برای انجام کارهای روزمره، اداری و حتی بازی گزینه مناسبی است. صفحه نمایش این دستگاه 16 اینچی بوده و دارای پنل‌های IPS است. در این لپ تاپ یک پردازنده قدرتمند AMD Ryzen و تراشه Nvidia RTX 3050Ti به کار رفته است. وزن سبک و عمر طولانی باتری از دیگر مزایای خرید این دستگاه به شمار می‌رود. تمامی لپ تاپ‌های ایسوس با 2 سال گارانتی اصلی ایسوس و 7 روز ضمانت بازگشت از فروشگاه پردیس استور قابل خریداری است.

در جدول زیر، قیمت روز برخی از انواع مدل‌های لپ تاپ ایسوس، لنوو و دل قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : پردیس استور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز