هر آنچه باید درباره قوشار صنعت آبتین بدانید

سیستم خنک کننده-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت قوشار صنعت که 14 سال پیش با نام ژابیز اختران شرق تأسیس شد، نتیجه ابتکار تعدادی از پیشکسوتان علمی و صعنتی کشور بود. موسسان این شرکت با پی بردن به نیاز صنایع کشور به سیستم‌های خنک کننده، تلاش کردند در مسیر تولید تجهیزات و ماشین آلات خنک کننده گام مفیدی بردارند. این شرکت در پارک علم و فناوی آذربایجان شرقی واقع شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

از جمله ایده‌های ارزشمند این شرکت نوآوری در تولید محصولات در عین تلاش در پایین آوردن قیمت آنها و همچنین سازگار بودن‌ آنها با محیط زیست است. شرکت قوشار صنعت با دست یافتن به تکنولوژی ورتکس تیوب توانسته تولید کننده انحصاری این محصول کاربردی در ایران باشد. ورتکس تیوب محصولی در اندازه کوچک است که بدون نیاز به تجهیزات الکتریکی، قابلیت پایین آوردن دمای هوای فشرده تا منفی 40 درجه را دارد.

به دلیل نوآوری‌های خاص و همچنین حذف کردن بعضی از زنجیره‌های غیر ضروری در توزیع کالا، قیمت تمام شده محصولات تولید شده توسط این شرکت نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی پایین‌تر است.

راز آسمان پایتخت

این شرکت خود را موظف می‌داند تا نیازهای صنایع کشور را در زمینه خنک کننده‌ها، تأمین کند و همچنین با تولید محصولاتی که به محیط زیست آسیبی نمی‌رسانند، نشان می‌دهد که در عمل دوستدار محیط زیست است.

انتهای پیام

مرتبط با : قوشار صنعت آبتین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز