معرفی بهترین کنتاکتور بازار

کنتاکتور اشنایدر-کاماپرس
لست سکند

قطع و وصل مدار و کنترل و فرمان مدارهای الکتریکی با استفاده از کنتاکتور انجام می­شود که انواع آن در بازار موجود است، اما معمولا به منظور کنترل بارهای دارای جریان و ولتاژ سیستم بالا از کنتاکتور اشنایدر(SchneiderContacto ) استفاده می‌شود.

به گزارش کاماپرس، کنتاکتور اشنایدر به دلیل قدرت و ویژگی‌های منحصر به فرد خود مورد توجه فعالان حوزه برق است. این کنتاکتور با توجه به کاربرد و قابلیت‌ها انواع مختلفی دارد.

در این گزارش، ویژگی ­ها و انواع کنتاکتور اشنایدر به همراه قیمت آنها بررسی شده است.

آشنایی با کنتاکتور اشنایدر

به طور کلی این نوع کنتاکتور در موتورهایی با ولتاژ 380 تا 400 ولت، سه فاز یا تک فاز با قدرت چهار تا 75 کیلووات سری دی و 55 تا 450 کیلووات در رنج کنتاکتور سری اف مورد استفاده قرار می‌گیرد. اندازه کنتاکتورهای برند اشنایدر متفاوت بوده و از چند سانتی متر تا حدود یک متر متغیر است. معمولا از این کنتاکتور برای راه­اندازی و کنترل انواع ماشین ­های صنعتی، موتورهای الکتریکی، روشنایی، گرمایش، بانک خازنی، تبخیرکننده حرارتی و دیگر بارهای الکتریکی استفاده می­شود. در ادامه تعدادی از کنتاکتورهای ارزان قیمت برند اشنایدر معرفی و ویژگی‌های آن بیان شده است.

کنتاکتور اشنایدر مدل LC1D09M7

LC1D09M7 یکی از کنتاکتورهای ارزان قیمت اشنایدر است که دارای قدرت چهار کیلووات و 9 آمپری است. تعداد پل این مدل کنتاکتور سه واحد اعلام شده و آمپر فریم آن به 18 می‌رسد. بالاترین ولتاژ کاری خط آن 690 وی آ سی اعلام شده است. بسته به نوع پروژه‌ای که کنتاکتور مذکور در آن به کار می‌رود، امکان اتصال تجهیزات جانبی مختلف به آن وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

قیمت این مدل کنتاکتور اشنایدر در پاییز 1402 برابر با 696 هزار و 800 تومان است.

کنتاکتور اشاینر مدل LC1D12M7

کنتاکتور اشاینر مدل LC1D12M7 12 آمپری بوده و 5.5 کیلووات قدرت دارد. این کنتاکتور دارای سه پل بوده و 18 آمپر فریم دارد. بالاترین ولتاژ کاری خط این کنتاکتور 690 وی آی سی اعلام شده است. این محصول دو کنتاکت کمکی NO1 و 1NC دارد. به این کنتاکتور نیز بسته به نیاز پروژه می‌توان تجهیزات جانبی این حوزه را متصل کرد.

قیمت این مدل کنتاکتور اشنایدر 754 هزار تومان است.

کنتاکتور اشنایدر مدل LC1D18N7

برند اشنایدر مدل LC1D18N7 از دیگر کنتاکتورهای ارزان قیمت بازار است که سه پل دارد. جریان نامی این کنتاکتور 18 آمپر اعلام شده و توان نامی آن به 7.5 کیلووات می‌رسد. بالاترین ولتاژ کاری خط آن 690 ولت بوده و ولتاژ بوبین دوسر کنتاکتور آن 220 ولت است. این مدل نیز کنتاکت‌های کمکی به نام 1NO و 1NC دارد. این کنتاکتور در صورت نیاز پروژه می‌تواند به تجهیزات جانبی متصل شود.

قیمت این مدل کنتاکتور اشنایدر 936 هزار تومان است.

مزیت کنتاکتور اشنایدر نسبت به محصولات مشابه

ویژگی‌های کنتاکتور اشنایدر مانند سایر محصولات است، اما یک مزیت قابل توجه دارد که آن هم عمر زیاد است. این کنتاکتور نسبت به برندهای رقیب، طول عمر خوبی دارد. در واقع نسبت به محصولات مشابه با قطع و وصل مداوم به راحتی دچار فرسایش یا خرابی نمی‌شود.

کنتاکتور اشنایدر-کاماپرس

خرید کنتاکتورهای اشنایدر اصل از “تسلاکالا”

افرادی که برای فعالیت خود به چنین کنتاکتورهایی نیاز دارند، بهتر است به فروشگاه اینترنتی معتبر تسلاکالا مراجعه کنند. کنتاکتورهای این برند کیفیت زیاد و انواع مختلفی دارد که تسلاکالا معتبرترین آن‌ها را ارائه می‌دهد. این مرجع آنلاین تمامی کنتاکتورهای ذکر شده را با گارانتی 12 ماهه در کمترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رساند.

تسلاکالا یک فروشگاه آنلاین محصولات و تجهیزات مرتبط با صنعت برق است که به دلیل پایبندی به سه اصل قیمت منصفانه، مشاوره فنی و تضمین اصالت کالا توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این مجموعه در راستای ارائه خدمات قانونی و اصولی توانسته نشان ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیکی را به دست آورد. این مجموعه عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است.

علاوه بر کنتاکتورهای فوق، تعداد زیادی دیگر از محصولات این برند نیز در سایت تسلاکالا وجود دارد که افراد به راحتی و با چند کلیک امکان مشاهده و مقایسه قیمتی آن‌ها را دارند. این مجموعه به دلیل ارسال سریع، پشتیبانی فنی مناسب، فراهم کردن شرایط پرداخت آسان، گارانتی تعویض و ضمانت اصالت کالا مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

افراد پیش از خرید محصولات این درگاه می‌توانند با کارشناسان آن از طریق ایمیل یا شماره تلفن 02191026126 تماس گرفته یا کاتالوگ محصولات را دریافت کنند و بررسی‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : تسلاکالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز