مشخصات گوشی گوگل پیکسل ۷ای فاش شد

گوشی گوگل پیکسل ۷ای (Google Pixel 7a) قرار است رسما در ۱۰ می ۲۰۲۳ در رویداد گوگل رونمایی شود. با این حال اخیرا برای فروش محدود، در وب‌سایت ای‌بی قرار گرفته و حتی یکی از خریداران ویدئویی از آن منتشر کرده‌ است.

 

شرکت گوگل پیش از این، اطلاعاتی را درباره ۷ای منتشر کرده بود و حالا کاربران نیز نظرات خود را به این لیست اضافه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

به گفته یک از یوتیوبر معروف، مونچی، این گوشی از یک صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره‌مند شده است. همچنین دارای ۸ گیگابایت رم، تراشه تنسور جی۲ و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر می‌باشد. این در حالیست که گوگل در اطلاعات پیشین، این عدد را ۴۴۰۰ ذکر کرده بود.

راز آسمان پایتخت

گوگل برای کاهش هزینه‌ها بدنه ۷ای را از پلاستیک ساخته که باعث شده تنها ۱۹۳ گرم وزن داشته باشد.‌ روی بدنه، بلندگوهای استریو، حسگر اثرانگشت و پشتیبان شارژ سیمی (۱۸ تا ۲۰ وات) و شارژ بی‌سیم (۵ وات) به چشم می‌خورند.

دو دوربین پشتی ۷ای امکان فیلمبرداری عریض و فوق عریض با کیفیت ۴کی و ۶۰ فریم بر ثانیه را فراهم می‌کنند. دوربین جلو نیز از کیفیت ۴کی و‌ ۳۰ فریم بر ثانیه بهره‌مند شده است. احتمالا هر دوی این دوربین‌ها عکس‌هایی به رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل می‌گیرند.

از میان چهار رنگ خاکستری، سفید، آبی و مرجانی این مدل، رنگ «آبی قطبی» بیشتر مورد توجه قرار گرفته که در نور کمی سفید به نظر می‌رسد.

این یوتیوبر اعتراف کرد برخی از گفته‌های او ممکن است اشتباه باشد و برای اطلاعات دقیق‌تر باید تا برگزاری رویداد گوگل صبر کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : گوگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز