مزیت پیش خرید خانه در استانبول

پیش خرید خانه در استانبول و تجربه زندگی مرفه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پیش خرید خانه در استانبول به شما کمک می کند تا بتوانید ملک مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. قیمت های خرید ملک در استانبول به نحوی تنظیم شده که خریداران ایرانی از آن استقبال می کنند و به همین دلیل املاک مناسبی برای خرید در استانبول وجود دارد.

پیش خرید خانه در استانبول و آگاهی به آن به شما کمک می کند تا بتوانید اقدامات سنجیده انجام دهید. زمانی که ملکی را پیش خرید می کنید از جهتی در موقعیت بهتری قرار دارید.

پیش خرید خانه در استانبول و نحوه خرید ملک

خرید ملک در استانبول با وام بانکی برای بعضی ها ممکن است کار سخت و دشواری باشد. برای بسیاری از افراد محلی در استانبول، خرید ملک از مراحل تحقیق و نهایی شدن ممکن است برای برخی کوتاه مدت و برای برخی دیگر بلندمدت باشد.

پیش خرید خانه در استانبول روشی است که به شما کمک می کند تا بتوانید براساس بودجه مورد نظر خود ملکب را به قیمتی خیلی خوب خریداری کنید. با این حال، اگرچه می‌توان آن را در مدت زمان کوتاهی انجام داد، اما توصیه می‌کنیم حداقل سه تا شش ماه به خودتان فرصت دهید تا تصمیم درستی برای ملک ایده‌آل بگیرید که بهترین سرمایه‌گذاری شما خواهد بود.

پیش خرید خانه در استانبول و تنوع املاک

پیش خرید خانه در استانبول روشی است که شما می توانید با وجود تنوع ملک به درستی اقدام کنید. در این شهر و در محله های مختلف آن املاک متنوعی وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

پیش خرید خانه در استانبول به شما کمک می کند تا بتوانید ملک مورد نظر خود را مقرون به صرفه خریداری کنید. شما می توانید بعد از ملاحظه چند آگهی، ملک مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید ملک در ترکیه-کاماپرس

پیش خرید خانه در استانبول و ضرورت تحقیق در مورد خانه و محل

پیش خرید خانه در استانبول و وضعیت اقتصادی کشور ترکیه

در استانبول طیف گسترده ای از پروژه های جدید املاک و مستغلات وجود دارد که متناسب با بودجه شما می توانید یکی را انتخاب کنید.

پیش خرید خانه در استانبول روشی است که شما می توانید متناسب با بودجه خود و بعد از مشاوره با مشاور املاک در هر محله ای که نسبت به آن تمایل داشتید ملکی را خریداری کنید.

علاوه بر این، کاهش حدود 40 درصدی ارزش لیر ترکیه در برابر ارزهای اصلی خارجی از یک سال گذشته، فرصت خوبی را برای سرمایه گذاران برای بهره مندی از این وضعیت ایجاد کرده است. و اگر بحران در بخش املاک و مستغلات را به واسطه میلیون ها واحد مسکونی، خانه و آپارتمان نوساز به مدت 2 سال با کاهش قیمت ها در انتظار خریداران احتمالی خود قرار دهیم، از این منظر می توانید دو برابر سود ببرید. صاحبان املاک برای جذب خریداران و سرمایه گذاران، روش هایی را اتخاذ می کنند که برای هر دو طرف سود بخش باشد.

پیش خرید خانه در استانبول و امکان خرید خانه ویلایی-کاماپرس

پیش خرید خانه در استانبول و امکان خرید خانه ویلایی

پیش خرید خانه در استانبول و خرید واحد آپارتمانی

پیش خرید خانه در استانبول روشی است که شما می توانید واحد آپارتمانی دلخواه خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. آپارتمان های مسکونی از جمله مهم ترین گزینه هایی هستند که یک خارجی می تواند در استانبول داشته باشد. خرید آپارتمان در استانبول یعنی اقامت و زندگی مناسب در یکی از زیباترین شهرهای توریستی دنیا و در نتیجه می توانید تمام جاذبه های گردشگری این شهر لذت ببرید. در این راستا، پروژه‌های مسکن مدرن در مناطق مرکزی ساخته می‌شود. ساکنان محله های این شهر می توانند به کلیه خدمات آموزشی و بهداشتی و سایر امکاناتی که نیازهای ضروری خانواده را تأمین می‌کند، دسترسی داشته باشند.

گزینه های سرمایه گذاری که آپارتمان ها در استانبول در اختیار شما قرار می دهند متنوع هستند. شما با فروش یا اجاره واحدهای آپارتمانی می توانید مبلغ سرمایه خود را به سرعت دریافت کنید. تنوع املاک به شما کمک می کند تا بتوانید هر نوع ملک دلخواهی را به قیمت مناسب بخرید.

ویلاهای بزرگ و کوچک

شرایط آسان پیش خرید خانه در استانبول به شما کمک می کند تا بتوانید ویلای مورد نظر خود را به قیمت مناسبی خریداری کنید. یکی از گزینه های مناسب و رو به رشد برای خرید ملک در استانبول خرید ویلا خواهد بود. در نزدیکی مناطق ساحل مرمره و تنگه بسفر استانبول که از جمله مناطق زیبا با چشم انداز دریا و جنگل هستند مانند مناطق ساریر، شیشلی، ببک، بشیکتاش و بویوک چکمهجه، ویلاهای زیادی با استخر، کلوپ، زیبا وجود دارد. حیاط، منظره دریا و حمام ترکی از مزایای این ویلاها محسوب می شود.

شما می توانید با خرید ویلا و اجاره آن، درآمد زیادی را کسب کنید. از آن جایی که ویلاها در مناطق مهم شهر قرار دارند بنابراین شما می توانید از اتوبوس و مترو به راحتی استفاده کنید.

پیش خرید خانه در استانبول و ضرورت مشاوره با مشاور املاک-کاماپرس

پیش خرید خانه در استانبول و ضرورت مشاوره با مشاور املاک

آینده سرمایه گذاری در املاک استانبول

به دلیل رشد سریع اقتصادی، این شهر در سال‌های اخیر شاهد هجوم سرمایه‌گذاری خارجی بوده است و به نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه خواهد داشت زیرا کسب ‌وکارها و افراد بیشتری به پتانسیل این شهر شگفت‌انگیز پی می‌برند. استانبول با زیرساخت های قوی و دسترسی به نیروی کار جوان و تحصیل کرده، گزینه ای جذاب برای سرمایه گذارانی است که به دنبال بازدهی بلندمدت هستند.

پیش خرید خانه در استانبول روشی است که مشاوران املاک آن را برای تسهیل خرید مطرح کرده اند. فرصت‌های تجاری زیادی در بخش‌های مختلف از املاک و مستغلات گرفته تا فناوری وجود دارد که به سرمایه‌گذاران گزینه‌های متنوعی برای انتخاب می‌دهد. سرمایه گذاری در شهر می تواند راهی عالی برای تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری شما و استفاده از آینده امیدوارکننده آن باشد.

پیش خرید خانه در استانبول و ضرورت شناخت محله ها-کاماپرس

پیش خرید خانه در استانبول و ضرورت شناخت محله ها

تابعیت آسان با خرید ملک

تابعیت برای خرید خانه برای خارجیانی است که حداقل 400 هزار دلار در ترکیه ملک خریداری می کنند. خود فرد خارجی و خانواده او در مدت شش ماه حق شهروندی ترکیه را خواهند داشت. به عبارت دیگر شما می توانید با خرید ملک در ترکیه هم سرمایه گذاری سودآوری داشته باشید و هم شهروند ترکیه شوید.

پیش خرید خانه در استانبول به شما کمک می کند تا بتوانید با خرید ملک اقامت این کشور را به دست بیاورید. علاوه بر این، شما می توانید با خرید ملک به مبلغ 650 هزار لیر ترکیه و بیشتر، اجازه اقامت 3 ساله برای خود و خانواده خود دریافت کنید و اگر به مدت 5 سال بدون وقفه در ملکی که دارید در ترکیه زندگی کنید، حق درخواست شهروندی ترکیه را خواهید داشت. خرید. در عرض 5 سال، شما می توانید تنها 1 سال در خارج از ترکیه بمانید، هدف این است که خریدار ایرانی به مدت زمان طولانی در این کشور زندگی کند.

مشخص کردن بودجه خرید ملک

قبل از اقدام لازم است که بودجه خرید خود را مشخص کنید. در صورتی که برای خرید خانه مورد نظر خود، در نقدینگی و بودجه خود کمبودی را احساس می کنید می توانید با گرفتن وام آن را جبران کنید.

شرایط پیش خرید خانه در استانبول به شما این امکان را می دهد که بتوانید در هر محله ای نسبت به آن تمایل داشتید ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. شما در این مورد می توانید با مشاوران املاک و شرکت های مهاجرتی آشنا به قوانین ترکیه مشورت کنید.

محله های استانبول

همانطور که گفتیم پیش خرید خانه در استانبول به شما کمک می کند تا بتوانید در هر محله ای که دوست داشتید ملکی را خریداری کنید. محله های استانبول زیاد هستند و سبک زندگی هر محله نسبت به دیگری متفاوت است.

توصیه می شود که با ارزیابی کلیه شرایط و وضعیت مالی خود اقدام کنید.

پیش خرید خانه در استانبول و لزوم آگاهی نسبت به شرایط اقتصادی کشور-کاماپرس

پیش خرید خانه در استانبول و لزوم آگاهی نسبت به شرایط اقتصادی کشور

محله نیشان تاشی

یکی از گران ترین مناطق، که رستوران ها و مغازه های شیک در آن قرار دارند. اما اگر ملکی را در این محله خریداری کنید، احتمال افزایش ارزش آن در آینده بسیار زیاد خواهد بود.

قوانین و شرایط پیش خرید خانه در استانبول به شما کمک می کند تا بتوانید با برنامه ریزی مالی در این محله ملکی را خریداری کنید. شما می توانید ملک های ۴۰۰ هزار دلاری را پیدا کنید که برای شهروندی با برنامه سرمایه گذاری مناسب هستند. در هر حال یکی از بهترین محله های استانبول به شمار می رود.

https://adrian-group.com

انتهای پیام

مرتبط با : آدریان گروپ
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “مزیت پیش خرید خانه در استانبول

  1. سوگل اژدری گفته:

    مگه میشه با وام بانکی هم خارج از کشور خونه خرید؟ چه وامی باید گرفت؟ شرایطش چیه

  2. مریم جعفری گفته:

    ای کاش کمترین مبلغی که میشه برای پیش خرید داد رو بنویسید و جزییات بیشتر مثلا کدوم شهر ها ارزان تر هست قیمت خونه؟

    • آدریان گفته:

      با سلام و احترام
      برای راهنمایی بیشتر به شماره 00905527790909 در واتساپ پیام ارسال کنید
      با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز